Ben ik de enige die (Deel 1)

@Keaton Hier zijn ook alleen die van m’n ouders of inmiddels m’n vriend toegestaan :laughing:

3 likes

Ik had dit met de eieren van onze eigen kippen, ik moest opeens wennen aan het idee dat eieren echt uit een beest komen ipv gewoon uit een supermarkt :joy:

7 likes

Zijn idd kleine spiertrekkingen, fasciculaties heten ze officieel. Komt vaak na sporten voor in de grotere beenspieren. En een trillend ooglid is hetzelfde idee. Heb het zelf met name na het skaten. Bij mijn vriend kan ik ze ook echt zien als hij 10+ km heeft hardgelopen. Steeds hele korte bewegingen onder de huid.

Geen idee trouwens waarom de één het wel heeft en de ander niet!

5 likes

Broodjes ei van het tankstation :sob:

3 likes

Ik kan er niet tegen als iemand anders kaas voor me schaaft

1 like

Ben ik de enige die bij het zien van de onderstaande afbeelding eerst dacht dat het een zonnebank was?

  • Ja je bent de enige
  • Nee ik ook
  • Ik had een andere associatie

0 stemmers

Dit is het...

Het is een ‘A4 pocket printer - 300 dpi’ aldus de Action.

3 likes

Als ik mijn neus omhoog druk alsof ik een varkensneus na wil doen, krijg ik ineens veel meer lucht als ik inadem.

  • Je bent de enige
  • Heb ik ook
  • Anders?

0 stemmers

Zou willen overigens dat ik altijd zoveel zuurstof binnen krijg, voelt fijner haha

2 likes

Ik dacht een lamineerapparaat

6 likes

Tijdens een reclameblok vooral bezig is van welke bekende Nederlanders de stemmen zijn die de reclames inspreken?

21 likes

Als ik heeeeeeeel moe ben, voel ik een onrustig en irritant gevoel in mijn benen wat ophoudt als ik in bed lig. Het is niet de liggende positie, want als ik op de bank lig voel ik het ook.

  • Weet exact waar je het over hebt.
  • ??

0 stemmers

1 like

Ja restless legs! Alsof het van binnen heel erg jeukt ofzo en het alleen stopt als je ze beweegt. Echt heeeeel irritant.

1 like

Ooooo is dit ook restless legs? Ik heb daar ooit wel eens iets over gelezen, maar juist mensen die daarvan niet konden slapen? Terwijl het bij mij pas ophoudt als ik ga slapen. Liever mijn versie dan de eerste!

4 likes

Oh ja ik kan er ook niet van slapen vaak. Het stopt bij mij niet als ik in bed ga liggen iig :frowning:

2 likes

Oh, shit en wat doe je dan?

1 like

Heel erg balen :smiling_face_with_tear: Kan meestal wel in slaap vallen uiteindelijk, maar de weg er naartoe is wel heel irritant.

Het woord ‘klikvla’ voor danoontjes (via de vriend van @JustinBieber) leuk vindt?

  • Ja je bent de enige, ik vind dit stom :nauseated_face:
  • Nee je bent niet de enige, ik vind dit leuk :smiling_face_with_three_hearts:

0 stemmers

Hahaha, ik had dat ooit een keer met een avocado met een gek gezwelletje.
En ik had die uitgekozen omdat anders niemand die zou kopen. En dat zei ik ook tegen mijn moeder.
Kom ik bij de kassa zegt de caissière: “Oh deze is niet goed, je mag een andere pakken…”
En ik durfde niet te zeggen dat ik juist deze zielige avocado wilde omdat anders niemand hem wilde hebben…

16 likes

Maar als het je beter doet ademhalen, heb je dan sowieso een scheef neustussenschot of niet?

3 likes

omg nu is het extra zielig :frowning: het sprankje hoop maar toen toch niet

5 likes

Ben ik de enige die sinds de nieuwe statiegeldregels nog nooit statiegeld heeft weggebracht bij de supermarkt?

  • Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

lang leve picnic haha

5 likes