Ben ik de enige die ongelezen topics op volgorde van aantal aanklikt om te lezen?
In dit voorbeeld klik ik dus eerst podcasts open.
- Doe ik ook!!
- Nee joh, klik gewoon de bovenste aan
- Ik doe nog iets anders
0 stemmers
Ben ik de enige die ongelezen topics op volgorde van aantal aanklikt om te lezen?
0 stemmers
Ik ook maar andersom! Dus eerst (in jouw geval) ben ik de enige die
Alleen als er bijv in het wjekw topic ineens 120 berichten zijn geplaatst terwijl het er normaal 30 zijn haha.
Ik klik gewoon waar ik zin in heb
Ben ik de enige die in google altijd op dat kaartje rechtsboven klikte en - het werkt nu niet meer- hier zo’n beetje elke dag geirriteerd over is?
0 stemmers
blij om te weten dat het niet aan mijn 15 jaar oude macbook ligt maar gewoon een kut update is hahaha
ik vind ook zoooooo vervelend
Blijkbaar zoek ik ook 300x op een dag een locatie van iets op, ik had geen idee dat ik dit zo vaak deed.
@apeiros @LaPetiteRobeNoire ja ik dacht dat ik gek werd maar “goed” om te horen dat meerdere mensen dit hebben
Ik ging even googlen ( ) en blijkbaar komt het door de Digital Markets Act (EU wetgeving die o.a. voorschrijft dat je als groot bedrijf niet zomaar je eigen product mag “pushen”). Ik dacht al hoe-zo zou je zoiets updaten maar nu begrijp ik het (maar ben het er niet mee eens).
Oh wat kut zeg, ik dacht dat Google een domme update had maar nu moet ik dus telkens naar Google Maps. Ik vind dat echt irritant. First world problem maar ik gebruik het echt nog steeds heel vaak.
Heel irritant inderdaad. Maar ik heb wel een mini hack gevonden. Als je eerst op afbeeldingen klikt dan staat ie opeens wel in het rijtje en kan je vanaf daar doorklikken naar maps. Dus nu doe ik het maar zo. Maar alsnog een dagelijkse ergernis.
oh dit is echt handig om te weten!
Aaahhh zat al als een malle op dat kaartje te drukken en te twijfelen of dat het nou nooit deed? Maar ik word dus niet gek.
Ik wil begrijpen waar dit over gaat! Bedoel je als je googlet naar een locatie en dan die kaart optie of al meteen in de zoekmachine?
gewoon in google, als je een locatie opzoekt (dus niet in maps) kon je vroeger via dat plaatje de locatie openen in google maps maar nu moet je helemaal apart naar maps en het daar opzoeken
Ja en als je daar geen zin in hebt kan je dus ook iets googelen, op afbeeldingen klikken en dan op maps, als je een laptop gebruikt. (geen idee waarom maar die maps knop krijg je alleen via afbeeldingen)
Ik had even hoop dat dit ook op de telefoon werkte maar nee. Wat irritant dit!!! Dit moet toch een foutje zijn van Google en weer teruggedraaid worden?
Nee.
Ben ik de enige die moet gapen als een ander je wenkbrauwen kriebelt? Dit werkt ook bij mijn katten haha
0 stemmers
Same hahaha
Ja als ik het zelf doe gebeurt er dus niks maar mijn vriend beweert dat hij mijn “gaapknop” heeft gevonden lol, het werkt ook echt elke keer