Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die gewoon boos wordt bij het zien van een foto van Jason Momoa?

• Ja natuurlijk ik vind hem te gek
  • Nee ik snap deze emotie wel

0 stemmers

Waarom zou ik boos moeten worden bij deze man?

9 likes

Omdat er geen andere man zo knap is en je hier in Nederland tussen de Jeroenen zit?

Nee, heb ook geen idee

11 likes

Knap?!

2 likes

Hij is niet lelijk?

8 likes

Jawel? :joy:

4 likes

hahahuaha waar komt dit vandaan

3 likes

Hij is toch van game of thrones daar vond ik hem wel hot

6 likes

Ik vind hem iets viezigs hebben ook met dat haar enzo

2 likes

Gewoon dat is een emotie. Het gaat niet eens om knapheid of lelijkheid maar ik moet hem gewoon niet

@Vuile_bitch die rien van bachelor lijkt op hem :rage::rage::rage:

2 likes

Zijn ene oog gaat naar links en ik kan daar niet overheen kijken. Vind hem overigens niet lelijk.

2 likes

Hij is inderdaad niet knap-knap, maar hij heeft wel een heel interessant gezicht dat niet zo standaard is en daar hou ik altijd wel van! Ben wel benieuwd hoe hij er met kort haar uit zou zien.

3 likes

2 likes

Een soort pekinees on steroïds vibe krijg ik toch wel. Maar zeker geen lelijke vent, maar krijg idd beetje die ongewassen vibes vaak.

12 likes

Haha hij is niet knap-knap, maar ik vind hem wel heel aantrekkelijk en dat wordt versterkt doordat hij me ook nog eens heel aardig en grappig lijkt.

8 likes

Hij heeft gewoon :sparkles: iets :sparkles: En idd, in interviews vind ik hem heel leuk overkomen!

En Khal Drogo :hot_face:

4 likes

Dit!!! En zijn stem😍

5 likes

Ik denk dat ie gewoon kneiter sexy is en dat ie je verslindt in de slaapkamer.
Maar misschien zou ik dat willen.

13 likes

ben ik de enige die er niet tegen kan als iemand nagels vijlt waar ik bij ben? m’n eigen nagels (laten) vijlen vind ik prima maar zodra ik het bij een ander zie of hoor lopen de rillingen over m’n rug

• ja je bent de enige
  • nee heb ik ook

0 stemmers

1 like

Te goor het idee dat die gemalen nagel die eraf komt in de lucht terecht komt die jij vervolgens inademt

6 likes