Broodjes ei van het tankstation ![]()
Ik kan er niet tegen als iemand anders kaas voor me schaaft
Ben ik de enige die bij het zien van de onderstaande afbeelding eerst dacht dat het een zonnebank was?
- Ja je bent de enige
- Nee ik ook
- Ik had een andere associatie
0 stemmers
Dit is het...
Het is een ‘A4 pocket printer - 300 dpi’ aldus de Action.
Als ik mijn neus omhoog druk alsof ik een varkensneus na wil doen, krijg ik ineens veel meer lucht als ik inadem.
- Je bent de enige
- Heb ik ook
- Anders?
0 stemmers
Zou willen overigens dat ik altijd zoveel zuurstof binnen krijg, voelt fijner haha
Ik dacht een lamineerapparaat
Tijdens een reclameblok vooral bezig is van welke bekende Nederlanders de stemmen zijn die de reclames inspreken?
Als ik heeeeeeeel moe ben, voel ik een onrustig en irritant gevoel in mijn benen wat ophoudt als ik in bed lig. Het is niet de liggende positie, want als ik op de bank lig voel ik het ook.
- Weet exact waar je het over hebt.
- ??
0 stemmers
Ja restless legs! Alsof het van binnen heel erg jeukt ofzo en het alleen stopt als je ze beweegt. Echt heeeeel irritant.
Ooooo is dit ook restless legs? Ik heb daar ooit wel eens iets over gelezen, maar juist mensen die daarvan niet konden slapen? Terwijl het bij mij pas ophoudt als ik ga slapen. Liever mijn versie dan de eerste!
Oh ja ik kan er ook niet van slapen vaak. Het stopt bij mij niet als ik in bed ga liggen iig ![]()
Oh, shit en wat doe je dan?
Heel erg balen
Kan meestal wel in slaap vallen uiteindelijk, maar de weg er naartoe is wel heel irritant.
Het woord ‘klikvla’ voor danoontjes (via de vriend van @JustinBieber) leuk vindt?
- Ja je bent de enige, ik vind dit stom
- Nee je bent niet de enige, ik vind dit leuk
0 stemmers
Hahaha, ik had dat ooit een keer met een avocado met een gek gezwelletje.
En ik had die uitgekozen omdat anders niemand die zou kopen. En dat zei ik ook tegen mijn moeder.
Kom ik bij de kassa zegt de caissière: “Oh deze is niet goed, je mag een andere pakken…”
En ik durfde niet te zeggen dat ik juist deze zielige avocado wilde omdat anders niemand hem wilde hebben…
Maar als het je beter doet ademhalen, heb je dan sowieso een scheef neustussenschot of niet?
omg nu is het extra zielig
het sprankje hoop maar toen toch niet
Ben ik de enige die sinds de nieuwe statiegeldregels nog nooit statiegeld heeft weggebracht bij de supermarkt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
lang leve picnic haha
Zooo blij met Picnic haha!
Ben ik de enige die de Picnic bezorgers eng vind als ik alleen thuis ben?? Soms komen ze zo in mijn aura door bv een voet naar binnen te zetten om de tasjes neer te zetten
- Nee heb ik ook
- Geen last van
0 stemmers
Ik kies alleen nog een bezorgtijd waarin mijn man thuis is en naar de deur kan