Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die altijd wel een opgeruimd huis heeft en nooit spullen laat rondslingeren?

• Ja
  • Nee, mijn huis is ook opgeruimd

0 stemmers

Mijn huis is wel opgeruimder dan mijn kamer toen ik nog thuis woonde, ik stoor me ook veel sneller aan rommel, maar ik ben gewoon te lui. Ben wel jaloers op mensen die alles altijd opgeruimd hebben.

1 like

OkƩ hoe ga ik dit uitleggen

Ben ik de enige die er absoluut niet tegen kan als geluid synchroon loopt(?) met een handeling.
Bijv de kerkklokken die exact op dezelfde ritme luiden als mijn voetstappen. Of als ik iets laat vallen en precies op dat moment ergens een geluid vandaan komt, bijv een deur die precies dichtvalt. Of laatst had ik bijv dat de kraan druppelde en ik telkens (toevallig als er een druppel viel) een beweging maakte ofzo. Grrrrrr echt een nutteloze ergernis, maakt mijn leven onnodig moeilijk soms :joy:

• Ja je bent de enige
  • Ikheb dit ook

0 stemmers

Ik vind dit juist leuk!

13 likes

Tijd voor wat plasgeur vragen.

Ben ik de enige wiens plas een ongewone geur heeft na het drinken van koffie?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

Na het eten van rijstwafels?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

Na het eten van asperges? (ik heb ooit gelezen dat niet iedereen die geur kan ruiken)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

Ik ook. Als ik net opsta en dat dan de benedenbuurvrouw haar piepende tuinhek open of dichtdoet :joy:

3 likes

Behalve de kledingkamer

Wow jongens ik vind dit echt fascinerend. Als iemand deze plasgeur fenomenen kan verklaren (en dan ook waarom de een het wel heeft en de ander niet) ben ik heel benieuwd!

Vooral de rijstwafelgeur houdt me al mijn hele leven bezig. Heb het ook al vaak gegoogled en ook wel eens op een of ander medisch forum gevraagd maar nooit een duidelijk antwoord op gevonden. Ik heb het trouwens ook bij maiswafels.
En ik vind het zo gek dat ik het al ruik een uur nadat ik een rijstwafel heb gegeten. Bij koffie ook zo snel. Maar bij asperges duurt het veel langer.
Het menselijk lichaam is echt oneindig interessant.

2 likes

Ben ik de enige die jeuk krijgt aan m’n neus als m’n elektrische tandenborstel op m’n lippen rust? (Dus alsof er een soort zenuwverbinding tussen m’n lippen en neus is)

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die het snelst/meest zweet op haar hoofd? (Dus itt onder je oksels bijv)

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die moet niezen als ik kauwgom pak?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik doe dat ook!

0 stemmers

Zo echt met koffie. Ik drink normaal nooit koffie, op een gegeven moment had ik 3 dagen achter elkaar koffie en ik rook het niet normaal. Eerst wist ik niet wat het was, totdat ik weer geen koffie meer dronk en de geur ook weg ging.

1 like

Op je hoofd als in bovenlip/wenkbrauwen/onder je ogen? Of als in letterlijk boven op je hoofd? In dat eerste geval ja, ik heb altijd een zweetsnor in de zomer :slightly_frowning_face:

Echt rot is dat he! Ik heb dat en aan de bovenkant van mijn nek/onderkant hoofd in mijn haar. Gadverdamme.

Ik weiger te stemmen op ā€œenigsteā€ :joy:

49 likes

Ja, ik heb ook standaard mijn haar in een knot of staart, omdat ik het anders elke dag kan wassen…

@Kauai maar @Booklover is hartstikke enig (en dyslectisch als ik het goed heb onthouden, dus dan mogen dit soort dingen. Correct me if I’m wrong)!

1 like

Dan mogen dat soort dingen zeker :heart: @Booklover

Ook bovenlip ja, op m’n voorhoofd bij m’n haarlijn en in mn nek!
En mn hele hoofd is dan gewoon heel warm haha

Dit is DE oplossing daarvoor, gewoon na je dagcreme een beetje op je snor smeren en je zweet niet meer. Ik ga ook niet ergens anders meer zweten, ik doe het ook op mijn voorhoofd en soms gewoon mijn hele gezicht. Makeup blijft er ook gewoon goed door zitten.

16 likes

Die gebruik ik al voor onder mijn oksels, had er nog nooit aan gedacht om hem op mijn gezicht te smeren :exploding_head: Ga het van het weekend eens proberen (doordeweeks zit ik op een goed geairco’d kantoor, en heb deze week ook geen plannen 's avonds), thanks voor de tip!

Ja echt de beste tip ooit!! Had vorig jaar een bruidje en toen had ik van te voren wat in een potje gedaan, vond het zo stond om ter plekke deodorant tevoorschijn te toveren, de dag erna kreeg ik een appje dat haar makeup zo perfect bleef zitten (het was bijna 30 graden) en welke primer ik gebruikte, haar reactie toen ik een foto van deo stuurde was priceless hehe.

19 likes