Jaaa herkenbaar! Of dat je iets wil kopiëren/plakken en dan denkt ohnee dat gaat niet
. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand een A4tje wilde inzoomen met 2 vingers.
Ctrl f
Cntrl Z heb ik weleens. Als ik dan mn haar per ongeluk heb verneukt met de schaar dan denk ik weleens undooooo maar dat kan niet.
Omg dat laatste doe ik ook vaak
Ik ook. ![]()
- Uhh ja
- Nope
0 stemmers
Je hebt het wel over jezelf afgeroepen met die naam ![]()
Heb wel een tijdje gedacht dat het een echte plaats was. Er is tenslotte ook bijvoorbeeld Boerenhol, Trutjeshoek, de Hel en Sexbierum wie ben ik om dan Schubbekutteveen een rare nepnaam te vinden ![]()
Oh god, dit ben ik gewoon!!
Vergeet poepershoek niet
Al is het bordje van dat gehucht definitief verdwenen, omdat het te vaak werd gestolen.
In Twente hebben we: Rectum.
En GOOR ![]()
En dan is het leukste: het volgende station is … GOOR
Zich met zulk warm en zonnig weer en veel buiten zijn al snel een beetje down voelt?
Energieloos maar ook alsof je ervan “moet” genieten / nergens zin in en moe/neerslachtig.
Ik kijk er vaak best wel naar uit maar uiteindelijk denk ik blehh…
- Ja je bent de enige
- Ik heb dit ook
0 stemmers
Dolfijnhond was dat volgens mij
Ik heb dat heel lang gehad, best heftig ook. Tot mijn vriend vroeg of ik geen zomer depressie had want ik had echt een hekel aan zomer. En ik was van “huh bestaat dat?”.
Ik heb er wat over gelezen en gekletst en niet om meteen hokjes en stempels te gebruiken maar ik was wel enigszins verbaasd dat het een naam had en dat ik niet de enige was haha!
Inmiddels heb ik niet meer de drang om de zomer leuk te moeten vinden want als ik met een dekentje op de bank serie wil kijken of lekker lezen dan doe ik dat, wat voor weer het ook is.
Nee die bedoelde ik niet, was wel echt lang geleden
Ben ik de enige die… soms (vooral wanneer ik onderweg ben) een woord in mijn hoofd neem zoals “donderdag”en dan ga ik met mijn tanden/kaken aan de linkerkant op elkaar voor de “d”, kaken rechterkant op elkaar voor de “o” enzovoorts om en om totdat het woord afgelopen is. En dan vind ik het satisfying wanneer de letter eindigt aan de kant waar ik begonnen ben.
- Doe ik ook
- Wtf nee
0 stemmers
Klinkt als een soort echolalie (minus het dwangmatige) of een soort vocaal stimmen dat je doet.
