Ik ben zo iemand die een keer per week mijn haar wast. Ik heb mijn haar nog nooit vet gezien. Heb dik haar, ben blond en voel me gezegend haha.
Same, snap ook niet hoe je dat doet in samenwerking met sporten. Voel mij gewoon niet helemaal schoon als ik mijn haar niet gewassen heb.
Ben ik de enige die soms voor een split second een computer functie wil toepassen in de ‘analoge’ wereld? Als ik bijvoorbeeld een fysiek stuk tekst voor me heb, zoals een krant, en ik ben op zoek naar een bepaald woord, dan schiet me wel eens kort te binnen dat ik toch even control F kan toepassen. Binnen een seconde besef ik me dan dat dat nergens op slaat, misschien ben ik verpest door technologie haha
- Ja dat heb ik ook wel eens
- Nee wtf
0 stemmers
Jaaa herkenbaar! Of dat je iets wil kopiëren/plakken en dan denkt ohnee dat gaat niet
. Ik heb ook wel eens gezien dat iemand een A4tje wilde inzoomen met 2 vingers.
Ctrl f
Cntrl Z heb ik weleens. Als ik dan mn haar per ongeluk heb verneukt met de schaar dan denk ik weleens undooooo maar dat kan niet.
Omg dat laatste doe ik ook vaak
Ik ook. ![]()
- Uhh ja
- Nope
0 stemmers
Je hebt het wel over jezelf afgeroepen met die naam ![]()
Heb wel een tijdje gedacht dat het een echte plaats was. Er is tenslotte ook bijvoorbeeld Boerenhol, Trutjeshoek, de Hel en Sexbierum wie ben ik om dan Schubbekutteveen een rare nepnaam te vinden ![]()
Oh god, dit ben ik gewoon!!
Vergeet poepershoek niet
Al is het bordje van dat gehucht definitief verdwenen, omdat het te vaak werd gestolen.
In Twente hebben we: Rectum.
En GOOR ![]()
En dan is het leukste: het volgende station is … GOOR
Zich met zulk warm en zonnig weer en veel buiten zijn al snel een beetje down voelt?
Energieloos maar ook alsof je ervan “moet” genieten / nergens zin in en moe/neerslachtig.
Ik kijk er vaak best wel naar uit maar uiteindelijk denk ik blehh…
- Ja je bent de enige
- Ik heb dit ook
0 stemmers
Dolfijnhond was dat volgens mij
Ik heb dat heel lang gehad, best heftig ook. Tot mijn vriend vroeg of ik geen zomer depressie had want ik had echt een hekel aan zomer. En ik was van “huh bestaat dat?”.
Ik heb er wat over gelezen en gekletst en niet om meteen hokjes en stempels te gebruiken maar ik was wel enigszins verbaasd dat het een naam had en dat ik niet de enige was haha!
Inmiddels heb ik niet meer de drang om de zomer leuk te moeten vinden want als ik met een dekentje op de bank serie wil kijken of lekker lezen dan doe ik dat, wat voor weer het ook is.