Ook als ik het weet, als ik bijvoorbeeld heel nodig moet plassen en daarom niet wissel met mijn gewone. Totale error.
Ben ik de enige die echt dagen lang een andere route kiest als ik weet dat er op de normale route ergens een dooie vogel/rat ligt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En ben ik de enige die echt een gil van schrik geeft als ik een dooie vogel spot?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gewoon benieuwd: waar schrik je dan van? De dode vogel als in āomg zielig een dode vogelā of āiehhh iets doods/platsā
Ik rijd over een snelweg door de ānatuurā naar mān werk. Als ik om zou moeten rijden van elk dood dier dat ik op de weg zie , zou ik nooit meer een dag naar mān werk kunnen.
Overigens maakt de veelheid aan dooie dieren op de weg me wel verdrietig en boos
Ik vind het echt heel erg vies! Dus als ik op een paadje loop in een park en er ligt ineens een meeuw langs de kant in het gras schrik ik daar echt heel erg van. Het slaat echt nergens op
Maar als ik in de verte een duif zie liggen heb ik het dan weer niet, maar ik kijk dan wel echt de andere kant op. Denk dat het hetzelfde effect is wat andere mensen met spinnen hebben, het is gewoon vies. Helemaal als ze er dan ook heel raar bij liggen ![]()
Ben ik de enige die Harrie meer een Jeffrey vindt en Jeffrey meer een Harrie? ![]()
![]()
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik snap je
0 stemmers
Absoluut, ik denk iedere keer dat de een de ander is haha
Ja mijn theorie is dat Jeffrey een langwerpig hoofd heeft en daar past de naam Harrie met een lange Har beter bij (allemaal Aās).
En Harrie heeft een breder gezicht met een brede (lachende) mond en daar past de naam Jeffrey met een brede Jef beter bij (allemaal Eās).
Misschien is dit een soort synesthesie. ![]()
Geen idee waar je het over hebt, maar ben het er wel mee eens.
Jaaaa haha dit had ik ook!
En echt jaaaarenlang over gedaan bij Nick en Simon. Omdat ik Simon meer een Nick vond viceversa.
Nee dat heb ik altijd begrepen want Nick heeft een lang smaller gezicht en de -i- is een lange smalle letter. En Simon heeft een wat voller gezicht en -mon- is vol en bol.
![]()
Ik ga niet omrijden voor vogels of ratten maar wel met honden of katten. Als ik weet dat er bijv een dode kat op de snelweg ligt dan vind ik dat wel heel naar om te zien en op dat stuk verander ik dan van baan zodat ik het niet meerdere keren hoef te zien ![]()
Simon had een sssscheiding en Nick nnnniet ![]()
ben ik de enige die het kan horen wanneer haar telefoon volledig is opgeladen? een soort hele hoge frequentie (meerdere stopcontacten/telefoons/opladers dus dat is het niet)
- ja je bent de enige
- nee heb ik ook
0 stemmers
blabla
iedereen doet altijd alsof ik gestoord ben dus ik heb gegoogeld en het kan dus wel, misschien heb ik gewoon een heel goed gehoor haha
Bij mijn Fitbit doet dat geluid echt gewoon pijn aan mn oren
Ik heb af en toe als ik oordoppen in heb (met slapen) een hele harde suis-knal in mijn oren, voelt of klinkt als een elektrische ontlading. Kan het ook niet echt omschrijven. Ben ik de enige of herkent iemand zich hier in?
Ben ik de enige die de kerstverlichting nog heeft hangen
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb ook nog kerstverlichting hangen
0 stemmers
En⦠Ben ik de enige die al (concrete) plannen heeft met kerst dit jaar ![]()
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb ook al concrete plannen
0 stemmers
Ja, ik ga altijd op vakantie tijdens kerst.
