Ja darkwin duck
Ik zong dit echt vorige week nog inclusief een dramatische zwaai met mijn handoek die de cape moest voorstellen
Ben ik de enige die een wazig hoofd krijgt als de kachel aan staat? En niet pas bij 21 graden maar sowieso. Alsof mijn hersenen smelten en ik niet meer na kan denken
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ik heb zelfs in de winter de verwarming niet aan . Scheelt wel veel centjes.
Idd, veel liever dekens en dikke truien!
Ben ik de enige die soms een raar/droog gevoel bij mijn gehemelte krijgt als ik soesjes of bladerdeeg-producten (zoals kaasbroodjes/tompoucen) eet?
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat heb ik ook
0 stemmers
En ook als ik in een kamer slaap zonder frisse lucht, ik moet echt een raam open 's nachts
Volgens mij komt dat door de vetstof die gebruikt is, zo’n filmig gevoel als je dat bedoeld. Vaak bij budgetopties, want bij goede roomboter heb je dat niet.
Ja klopt! Dit krijg je vaak van margarine
Ik roep ook nog regelmatig ‘FEEËNPEETOUDERS’ zoals Mr. Crocker
Ik heb regelmatig de stem van Cosmo met ‘nooit spek bakken in je blootje’ in men hoofd. Fairly odd parents heeft duidelijk op veel mensen een grote impact nagelaten
Zo zing ik vaak nog stilletjes ‘doe de pinguin dans’ van whats with andy
Hahaha ja die zit hier ook nog in het repertoire
De pas, de pas, doe de pinguïn pas
Of twaalf zaalf komt hier ook nog wel eens voorbij.
Mijn witte lach en ik Witte lach, witte lach
waarschijnlijk niet maar ben ik de enige die vaak topics leest waar ze helemaal niks te zoeken heeft? ik zat net in het krullentopic terwijl ik totaal geen krullen heb en ik lees ook regelmatig werken in het onderwijs wat ik niet eens doe
edit ik vind het altijd zo droog als in dit topic blijkt dat de meerderheid iets doet haha
- ja je bent de enige
- nee doe ik ook
0 stemmers
Dat beleggen en investeren-topic
Ja hoor. Het rijlessen topic terwijl ik al bijna 20 jaar mijn rijbewijs heb, het kattentopic terwijl ik al bijna 15 jaar geen kat meer heb, het leed dat daten heet en het dating apps topic terwijl ik al lang niet meer date, en nog wel meer waar ik zo niet op kom.
Ben ik de enige die sommige (grote) klussen in huis gewoon niet alleen voor elkaar krijgt? Bijvoorbeeld: er staan momenteel best wat spullen, dozen met spullen, en lege verhuisdozen bij ons in de garage, waardoor de garage een soort volgebouwde bende is momenteel. Ik erger me daar dood aan en wil het graag opgeruimd hebben, maar het is een klus met zwaar tillen, dingen naar de kringloop en milieustraat brengen, dingen naar zolder sjouwen. In theorie kan ik dat grotendeels best zelf (behalve wat niet in mijn autootje past of te zwaar is zoals een wasmachine) maar ik kan er gewoon weg de motivatie niet voor opbrengen en weet gewoon niet waar ik moet beginnen. Als ik het samen met iemand kon doen zou dat ineens allemaal een stuk makkelijker zijn, ondanks dat diegene eigenlijk niet veel meer zou hoeven te doen dan wat sjouwwerk en instructies opvolgen van wat waar naar toe moet. Ik voel me echt een hulpeloze vrouw dat ik er zo in sta, maar ben benieuwd of dit echt zo ongeemancipeerd en aanstellerig is van mij, of dat dit herkend wordt?
- Ja je bent de enige, ik ga pak gewoon alles vrij gemakkelijk in mijn eentje aan.
- Nee ik heb dit ook.
0 stemmers
Logisch toch! Zulke grote klussen doe je het liefst in kleine brokjes en/of samen. Ik zou gewoon iemand in je omgeving vragen om even mee te kijken/denken/helpen. Als een vriendin mij zou vragen zou ik dat met alle liefde doen. Sterker nog, ik had het er laatst met een vriendin over, hoe fijn het zou zijn als je gewoon regelmatig een dag om en om elkaar helpt met klussen/opruimen/deepcleanen in huis. Veel gezelliger, je kunt elkaars talenten gebruiken en je plant en doet dingen gewoon. Succes!