Ben ik de enige die (Deel 1)

huh maar daar post je toch ook echt in of ben ik nu aan het ijlen?

2 likes

nee dat is @Cersei die tot voor kort mn dƶppelganger was

6 likes

Oh dan snap ik het haha, ik was er even rotsvast van overtuigd dat je zelf docent bent en je me ging gaslighten :clown_face:

3 likes

Ik denk dat het niet per se met emancipatie te maken heeft hoor! Kan je je partner, een goede vriend, ouder oid helpen? Dan plan je het gewoon in en bereid je het voor.

Dit is echt mijn leven 100%. Laatst mijn kledingkast helemaal opgeruimd met hulp van m’n moeder omdat ik in m’n eentje ƩƩn hanger uit de kast zou halen, de moed me in de schoenen zou zakken en ik weer tv zou gaan kijken ofzo haha. Ik heb het dus zelfs met dingen die fysiek niet eens zwaar zijn. Krijg dan echt een error ofzo.
Heb dit ook als ik veel moet doen voor werk of als ik m’n huis echt moet schoonmaken e.d.
Dan zit ik maar te malen van oh dat en dat moet ik allemaal nog doen ik ben superdruk. En dan krijg ik een soort kortsluiting en doe ik helemaal niks :smiling_face_with_tear:

3 likes

Ben ik de enige die spreekwoorden of ander figuurlijk taalgebruik altijd voor zich ziet als iemand het zegt? Bijvoorbeeld wanneer iemand zegt ā€œnu moeten we de knoop doorhakkenā€, dan beeld ik me echt in dat diegene voor me staat met een bijl in z’n handen op het punt om een dikke knoop door te hakken. Of als ik bijvoorbeeld ā€œtenenkrommendā€ ergens lees, dan zie ik voor me hoe diegene helemaal met z’n tenen opgevouwen in z’n schoenen zit

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook

0 stemmers

2 likes

Espresso van Sabrina Carpenter in haar hoofd heeft

(voordat je deze poll zag natuurlijk)

• Ja.
  • Nee… Now he’s thinking 'bout meeee every night ooohh

0 stemmers

4 likes

Ik dacht tot vorige week dat Doja Cat dat zong.

7 likes

O ja dat snap ik wel! Vocals beetje hetzelfde gedaan of zo

4 likes

Afgewisseld met haar nieuwe nummer.

3 likes

I’m working late, cause I’m a singer all day long

13 likes

Ben ik de enige die het niet kan aanzien als de rekjes in een vaatwasser verbogen zijn?

Ik doe altijd mijn best om ze terug te buigen.

• Ja, je bent de enige. OMG waar maak je je druk om?
  • OMG ik snap helemaal wat je bedoelt, dit heb ik ook!

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige Nederlander die nooit een CITO toets heeft gemaakt?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik heb hem ook nooit hoeven maken
  • Nvt

0 stemmers

En telt niet als je niet in Nederland was toen je in groep 8 was of groep 8 heb overgeslagen of weet ik veel.

Wij deden de ISI toets weet ik nog.

1 like

Wij deden de NIO in groep 8, maar in de andere klassen hadden we wel gewoon cito.

2 likes

Ik denk niet dat je de enige bent, maar je bent wel een zeldzaamheid

1 like

Sowieso. Jammer dat ik niet kan pochen met mijn CITO-score.

Al is het percentage nu zo’n 10%! Vind ik nog best veel.

1 like

Ik zat op een Montessori-school, dacht altijd dat we er daardoor geen hadden. Misschien hangt dat ook wel enigszins met elkaar samen… maar ik zie nu dat de Cito-toets überhaupt nooit verplicht was op scholen.

2 likes

Ik heb het wel moeten doen op een montessori

2 likes

Ah, okƩ.

2 likes

Geen enkele toets gedaan op de basisschool. Ik zat op de Vrije School.