Ben ik de enige die niet in de serie Bridgerton kan komen, omdat het een beetje… saai is?
- Nee, ik vind er ook niet zo veel aan
- Ja, ik vind het wel geweldig en helemaal niet saai!
0 stemmers
Ben ik de enige die niet in de serie Bridgerton kan komen, omdat het een beetje… saai is?
0 stemmers
Precies. Het lijkt mij ook echt een serie voor hele jonge mensen, maar de mede dertigplussers om me heen vinden het blijkbaar ook helemaal geweldig
Mijn oma van 85 is er wel heel erg over te spreken. Zit helemaal te bingen op dr tablet
Ik vind het een beetje saai en voorspelbaar, maar ook geweldig. Maar ook crinche maar toch bingewaardig. Vond het laatste seizoen wel het minste.
Ik vind het een prima serie om iets op de achtergrond te doen. Makkelijk vermaak ondat het zo voorspelbaar is en je dus ook niet continu hoeft op te letten.
Toen seizoen 1 net uit was ben ik eraan begonnen. Heb denk ik 4 afleveringen gekeken en toen afgehaakt omdat ik het inderdaad echt saai vond, en me er 0 in kon inleven ofzo. Het haakte echt bij niks aan wat ik leuk of interessant vond, terwijl ik wel van de romcoms en de chicklits ben.
Ja precies dat inderdaad!
Ben ik de enige die elke nacht (bewust) droomt?
Ik kan elke ochtend m’n droom van die nacht vertellen en het is best vermoeiend want zelf nadat ik mijn wekker snooze val ik weer in slaap met een droom. Word echt moe wakker van al die avonturen snachts
0 stemmers
Ik droom ook echt vaak en veel en het is echt mega vermoeiend…
Ben ik de enige die het de laatste nachten echt weer steenkoud heeft? Wil eigenlijk mijn winterdeken terug…
0 stemmers
Ik droom ook bijna elke dag en heb vaak ook nog wel wekelijks een nachtmerrie, echt mega vermoeiend.
Ik slaap onder mijn winter dekbed met de ramen open. Heerlijk!
Ik heb al weer 2 nachten een extra dekentje over
Ben ik de enige die maar één nummer van Taylor Swift kent?
0 stemmers
Volgens mij heb jij Miley Cyrus in je hoofd, of is dat de “grap”?
Geen grap, het is me ernst!
Ik durf bijna wel te wedden dat je meer dan 1 nummer kent van taylor swift. We worden al een decennia doodgegooid met die muziek (tenzij je écht onder een steen leeft)
Nou met het pistool op de borst kan ik je er geeneen noemen hoor. Dan ben ik er geweest. Ja ik leef onder een hele mooie gladde ronde steen.
Ik zou ook niet zoveel titels weten, maar je kunt er sowieso een hoop aanzetten die ik wel herken. Komt ook omdat ik veel radio luister en zelfs op Radio 2 kun je niet om haar heen haha.
Moest toevallig gisteren door het nieuws rondom haar concert denken aan het feit dat ze hier is doorgebroken met zo’n prinsessenliedje (althans was zo’n soort setting in de clip) en dat mensen haar nu helemaal adoreren. Beetje vergelijkbaar met Justin Bieber, met Baby was het echt niet cool om fan te zijn, tenzij je een 12 jarig meisje was, en nu spreekt hij hele grote groepen mensen aan met zijn muziek.
Zet 5 nummers aan en ze klinken voor mij allemaal hetzelfde