Ben ik de enige die (Deel 1)

Kon je toen goed meekomen op de middelbare? Lijkt me best ingewikkeld als je niet aan toetsen gewend bent

3 likes

Late to the party, maar;
“Ik ben een kleine zeehondmeid, ik ben niet echt van deze tijd, het leven is zo zwaar… en iedereen vind me raar”
(Heb ik soms opeens in mijn hoofd en niemand kent deze ooit)
&
“Wie is die meid die ik daar nu zie, dat is Sophie, dat is Sophie”
(Als iemand Sophie heet)

Ben ik de enige die deze kent?

• Ja, je bent de enige die dit kent :face_with_raised_eyebrow:
  • Nee zeker ken ik dit nog!

0 stemmers

4 likes

Zo zielig ook :cry:

image

24 likes

Ik heb een brugklas gezeten die speciaal was samengesteld met leerlingen die kwamen van soort gelijk onderwijs. Was meer aandacht voor, dat heeft een hoop gescheeld.

1 like

Ik noem mijn dochter vaak kleine zeehond meid haha.
En er sraat me ook iets bij van koekie wensput. Dat ze een toneelstuk deden ofzo. Denk daar vaak aan als ik koekjes eet.

7 likes

Was er niet ook iemand op egf met de username zeehondmeid :thinking:

7 likes

Ik zing dit nog heel regelmatig en zou het zooo graag nog een keer zien

1 like

kon het liedje zelf niet vinden maar dit is ook wel een blast from the past

7 likes
Ben ik de enige die de badkamer stofzuigt?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Oh echt? Hahah wtf ik hoor dus niemand in mijn omgeving die dit doet/moet doen omdat zich daar door douchen niet zoveel stof verzameld dus in mijn hoofd is dit echt heel raar?! :joy:

3 likes

Maar je douche is meestal niet even groot als je hele badkamer toch? Ik bedoel als ik douche word niet heel mijn badkamer nat (gelukkig).
Zeker met haren borstelen etc. moet ik zeker wel stofzuigen.

2 likes

Lijkt mij ook? Of misschien een kleine badkamer? Geen idee. Maar echt een overbodige en domme poll dus want er is mij echt aangepraat dat het raar is.

2 likes

Ja als badkamer = douche is, dan kan ik me voorstellen dat stofzuigen overbodig is haha, maar anders nee :sweat_smile:

Kleine badkamer hier en er ligt echt wel stof :smiley: ik heb ook een inloopdouche en het voorste stuk waar amper water komt is ook echt een vangnet voor stof (soms passeer ik zelfs daar met de stofzuiger :D)

3 likes

Ik vind onze badkamer juist heel stoffig! Misschien door kleren aan/uit doen, haren borstelen, handdoeken oid?

23 likes

Ik doe soms de muren erbij 🫣

Ik weet dit echt van 0 mensen in mijn omgeving haha
maar doe het zelf zeker ja, al die haren ook na het fohnen :weary:

2 likes

Ik stofzuigde in mijn vorige huis zelfs mijn douche (gewoon een hoekje van de badkamer waar een douchegordijn hing) als de tegels opgedroogd waren want daar lag het nou juist vol met haren.

2 likes

Dit doe ik ook altijd, dacht dat iedereen dat deed eigenlijk

2 likes

Beugelbekkie en Rocket Power staan op Videoland :open_mouth:
Ik was echt verbaasd hoeveel ik herkende van Beugelbekkie

2 likes