Ben ik de enige die (Deel 1)

Jaa Love story! Dat was bij ons toen echt een heel populair liedje en de clip vonden veel ook geweldig. Ik had niet het idee dat het niet stoer was om fan te zijn dat kwam later pas. Our song en You belong with me waren ook populair

6 likes

Iedereen droomt, maar niet iedereen onthoudt elke nacht al z’n dromen. Meestal blijft alleen de laatste hangen.

Kan inderdaad best vermoeiend zijn om tussendoor helder genoeg te zijn en dan alles bewust mee te krijgen haha. Maar ook wel grappig om de connecties te zien en leuk als je iets wil doen met lucide dromen.

2 likes

Ja dat komt door medicatie die ik slik en ik mis echt de tijden dat ik gewoon een hele nacht ‘‘uit’’ stond zeg maar haha, nu voelt het soms alsof ik nooit een pauze krijg van m’n eigen hoofd. En de dromen lijken ook heel echt, soms weet ik niet of iets echt gebeurd is of dat het een droom was

5 likes

Ik heb hier toen ik deze poll gister voorbij zag komen echt nog 10 minuten over nagedacht maar kan op geen een nummer komen
En nu weer even de tijd genomen en weer kan ik er geen noemen

Als ik iets hoor en je zegt dit is Taylor Swift, vast wel… maar ik kan echt NIKS bedenken nu hahaha

Heb de poll ook verkeerd ingevuld, want ik ken er dus geen een bij titel

3 likes

somehow is dit een van de weinige dingen die bij mij is blijven hangen van taylor swift

8 likes

Hahha ja maar je zou het toch vast herkennen als je het hoort! Of je luistert echt nooit muziek nergens. Gaat er geen belletje rinkelen als je onderstaande leest?

‘And the haters gonna hate hate hate I’m just gonna shake shake shake it off’
‘I don’t know about youuu but I’m feeling twenty-twooo’
‘i knew you were trouble when you walked iiinn’ (van de geit meme)

8 likes

Ja! Ik luister radio en dit herken ik wel hahaha maar geen idee dat dat Taylor Swift is

6 likes

Ooh! Herken alleen deze uit je lijstje haja

2 likes

Ik rondom mijn ovulatie

1 like

Ik slik ook medicatie dus nu vraag ik me af of het misschien bij mij ook daardoor komt? Ik kan me niet zo goed herinneren of ik dit ook al voor m’n medicatie had of niet

Ik kan wel 3 dromen per nacht herinneren maar ik vind het meestal niet storend behalve als het een vervelende droom is.

3 likes

Ik droom vaak intenser als ik hooikoortsmedicatie heb ingenomen, volgens mij las ik ooit dat die pilletjes zo’n effect kunnen hebben.

Ben ik de enige die het soms wel lekker vindt om in een hele warme auto te stappen?
Zo’n allesomvattende warmte is het dan ofzo, bijna sauna achtig. Niet voor lang want dan krijg ik hoofdpijn, maar eventjes vind ik dat altijd best lekker.

• Ja, jij bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook

0 stemmers

1 like

Nooooooo ik snap hier echt niks van ahahahah. Hoe kan je dat nou lekker vinden? Ik word gewoon al misselijk aan alleen denken aan in zo’n hete auto stappen en dan helemaal als er ook zo’n typische ‘auto-geur’ in hangt. :face_vomiting: Kan echt totaal niet functioneren tot er iets van koelte tot me komt maar m’n vriend gaat dan altijd eerst op z’n gemakkie lekker de navigatie instellen op z’n telefoon, nog even iets pakken, stoel goed zetten, etc. Vent zet die auto aan, ramen open, airco, ieeeets

24 likes

Jawel. Had ik ook altijd! Maar was laatst in een land waar de auto 50 graden werd en dat was wel iets too much :joy:

1 like

Ik snap dat je er niks bij kan voorstellen, vind het zelf ook een beetje vreemd, haha.

@Nysmn oh dat is inderdaad wel heel warm ja!

1 like

Ben ik de enige die van die flessen met zo’n ingebouwd rietje of een drinktuutje echt niet lekker vindt drinken en zelfs een beetje viezig vindt? Doe mij maar gewoon een normale opening of nog beter, gewoon een glas.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat vind ik ook

0 stemmers

2 likes

Het is ook echt een drama met schoonmaken daarom ben ik er mee gestopt.

2 likes

Ik heb er een die gewoon in de vaatwasser kan en dat is wel echt top

3 likes

Dit heb ik ook sinds medicatie! Echt heel vervelend vind ik het, ik ga binnenkort wel stoppen met deze medicijnen dus ik hoop echt dat het dromen dan ook stopt. Is echt mijn minst favoriete bijwerking (oke, het overmatig zweten is ook minder prettig)

3 likes