Oh echt? Hahah wtf ik hoor dus niemand in mijn omgeving die dit doet/moet doen omdat zich daar door douchen niet zoveel stof verzameld dus in mijn hoofd is dit echt heel raar?!
Maar je douche is meestal niet even groot als je hele badkamer toch? Ik bedoel als ik douche word niet heel mijn badkamer nat (gelukkig).
Zeker met haren borstelen etc. moet ik zeker wel stofzuigen.
Lijkt mij ook? Of misschien een kleine badkamer? Geen idee. Maar echt een overbodige en domme poll dus want er is mij echt aangepraat dat het raar is.
Ja als badkamer = douche is, dan kan ik me voorstellen dat stofzuigen overbodig is haha, maar anders nee
Kleine badkamer hier en er ligt echt wel stof ik heb ook een inloopdouche en het voorste stuk waar amper water komt is ook echt een vangnet voor stof (soms passeer ik zelfs daar met de stofzuiger :D)
Ik vind onze badkamer juist heel stoffig! Misschien door kleren aan/uit doen, haren borstelen, handdoeken oid?
Ik doe soms de muren erbij š«£
Ik weet dit echt van 0 mensen in mijn omgeving haha
maar doe het zelf zeker ja, al die haren ook na het fohnen
Ik stofzuigde in mijn vorige huis zelfs mijn douche (gewoon een hoekje van de badkamer waar een douchegordijn hing) als de tegels opgedroogd waren want daar lag het nou juist vol met haren.
Dit doe ik ook altijd, dacht dat iedereen dat deed eigenlijk
Beugelbekkie en Rocket Power staan op Videoland
Ik was echt verbaasd hoeveel ik herkende van Beugelbekkie
Ben ik de enige die niet in de serie Bridgerton kan komen, omdat het een beetje⦠saai is?
- Nee, ik vind er ook niet zo veel aan
- Ja, ik vind het wel geweldig en helemaal niet saai!
0 stemmers
Precies. Het lijkt mij ook echt een serie voor hele jonge mensen, maar de mede dertigplussers om me heen vinden het blijkbaar ook helemaal geweldig
Mijn oma van 85 is er wel heel erg over te spreken. Zit helemaal te bingen op dr tablet
Ik vind het een beetje saai en voorspelbaar, maar ook geweldig. Maar ook crinche maar toch bingewaardig. Vond het laatste seizoen wel het minste.
Ik vind het een prima serie om iets op de achtergrond te doen. Makkelijk vermaak ondat het zo voorspelbaar is en je dus ook niet continu hoeft op te letten.
Toen seizoen 1 net uit was ben ik eraan begonnen. Heb denk ik 4 afleveringen gekeken en toen afgehaakt omdat ik het inderdaad echt saai vond, en me er 0 in kon inleven ofzo. Het haakte echt bij niks aan wat ik leuk of interessant vond, terwijl ik wel van de romcoms en de chicklits ben.
Ja precies dat inderdaad!
Ben ik de enige die elke nacht (bewust) droomt?
Ik kan elke ochtend mān droom van die nacht vertellen en het is best vermoeiend want zelf nadat ik mijn wekker snooze val ik weer in slaap met een droom. Word echt moe wakker van al die avonturen snachts
- Nee, ik droom ook elke nacht
- Ja
0 stemmers
Ik droom ook echt vaak en veel en het is echt mega vermoeiendā¦