Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die het de laatste nachten echt weer steenkoud heeft? Wil eigenlijk mijn winterdeken terug…:smiling_face_with_tear:

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook :cold_face:

0 stemmers

Ik droom ook bijna elke dag en heb vaak ook nog wel wekelijks een nachtmerrie, echt mega vermoeiend.

5 likes

Ik slaap onder mijn winter dekbed met de ramen open. Heerlijk!

8 likes

Ik heb al weer 2 nachten een extra dekentje over :flushed:

1 like

Ben ik de enige die maar één nummer van Taylor Swift kent?

• Nee en het is Flowers
  • Nee maar het is een ander liedje
  • Ja

0 stemmers

3 likes

Volgens mij heb jij Miley Cyrus in je hoofd, of is dat de “grap”?

4 likes

Geen grap, het is me ernst!

1 like

Ik durf bijna wel te wedden dat je meer dan 1 nummer kent van taylor swift. We worden al een decennia doodgegooid met die muziek (tenzij je écht onder een steen leeft)

2 likes

Nou met het pistool op de borst kan ik je er geeneen noemen hoor. Dan ben ik er geweest. Ja ik leef onder een hele mooie gladde ronde steen.

Ik zou ook niet zoveel titels weten, maar je kunt er sowieso een hoop aanzetten die ik wel herken. Komt ook omdat ik veel radio luister en zelfs op Radio 2 kun je niet om haar heen haha.

Moest toevallig gisteren door het nieuws rondom haar concert denken aan het feit dat ze hier is doorgebroken met zo’n prinsessenliedje (althans was zo’n soort setting in de clip) en dat mensen haar nu helemaal adoreren. Beetje vergelijkbaar met Justin Bieber, met Baby was het echt niet cool om fan te zijn, tenzij je een 12 jarig meisje was, en nu spreekt hij hele grote groepen mensen aan met zijn muziek.

1 like

Zet 5 nummers aan en ze klinken voor mij allemaal hetzelfde :smiling_face_with_tear:

4 likes

Jaa Love story! Dat was bij ons toen echt een heel populair liedje en de clip vonden veel ook geweldig. Ik had niet het idee dat het niet stoer was om fan te zijn dat kwam later pas. Our song en You belong with me waren ook populair

6 likes

Iedereen droomt, maar niet iedereen onthoudt elke nacht al z’n dromen. Meestal blijft alleen de laatste hangen.

Kan inderdaad best vermoeiend zijn om tussendoor helder genoeg te zijn en dan alles bewust mee te krijgen haha. Maar ook wel grappig om de connecties te zien en leuk als je iets wil doen met lucide dromen.

2 likes

Ja dat komt door medicatie die ik slik en ik mis echt de tijden dat ik gewoon een hele nacht ‘‘uit’’ stond zeg maar haha, nu voelt het soms alsof ik nooit een pauze krijg van m’n eigen hoofd. En de dromen lijken ook heel echt, soms weet ik niet of iets echt gebeurd is of dat het een droom was

5 likes

Ik heb hier toen ik deze poll gister voorbij zag komen echt nog 10 minuten over nagedacht maar kan op geen een nummer komen
En nu weer even de tijd genomen en weer kan ik er geen noemen

Als ik iets hoor en je zegt dit is Taylor Swift, vast wel… maar ik kan echt NIKS bedenken nu hahaha

Heb de poll ook verkeerd ingevuld, want ik ken er dus geen een bij titel

3 likes

somehow is dit een van de weinige dingen die bij mij is blijven hangen van taylor swift

8 likes

Hahha ja maar je zou het toch vast herkennen als je het hoort! Of je luistert echt nooit muziek nergens. Gaat er geen belletje rinkelen als je onderstaande leest?

‘And the haters gonna hate hate hate I’m just gonna shake shake shake it off’
‘I don’t know about youuu but I’m feeling twenty-twooo’
‘i knew you were trouble when you walked iiinn’ (van de geit meme)

8 likes

Ja! Ik luister radio en dit herken ik wel hahaha maar geen idee dat dat Taylor Swift is

6 likes

Ooh! Herken alleen deze uit je lijstje haja

2 likes

Ik rondom mijn ovulatie

1 like