Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik kan niet plassen op wc’s met van die dunne wandjes/ open wanden hebben. Kortom, gehorige wc’s en mijn blaas slaat op slot, ook al moet ik echt nodig

• Je bent de enige
  • Nee, heb ik ook (soms) last van

0 stemmers

Ik heb hetzelfde ook als ik weet dat er een lange rij mensen staat te wachten voor de wc, dan kan ik ook niet meer plassen

• Je bent de enige
  • Een rij mensen maakt mijn blaas ook faalangstig

0 stemmers

Ik heb dit gelukkig niet met plassen. Wel met poepen

8 likes

Ik kan überhaupt niet ergens anders poepen dan thuis of bij mijn ouders, dus daar begin ik al niet eens aan haha

1 like

Dat had ik vroeger wel. Op vakantie met de caravan was een drama. 1,5 week niet naar de wc gekund tot mijn moeder het zat was en ik eindelijk in de caravan mocht :rofl: ik kan nog steeds niet poepen als de muren dun/open zijn tenzij ik heel lang blijf zitten zodat de mensen dié nog staan te wachten niet weten hoe lang ik dr precies op heb gezeten :sweat_smile:

1 like

Ik heb dit normaal nooit, kan altijd plassen. Maar een tijdje terug lag ik op het strand en ik moest ik zo nodig en ik dacht nou de zee is wel de meest handige optie. Maar het kwam gewoon niet? Heb mijn ogen dichtgedaan en gedaan alsof ik alleen in die zee stond etc. Maar het hielp niet. Moest ik met een volle blaas een wc zoeken waarbij ik bang was in mijn broek te plassen. En misschien ook een beetje deed want mijn bikini was nat dus ik kon niet nadenken of het nou m’n bikini was of plas. Was zo erg.
Oh en met een grote boodschap heb ik het wel vaker, maar niet echt bewust. Dan moet ik wel maar zit ik op de wc en lijk ik opeens niet meer te moeten. Tot je dan thuis in de buurt van je eigen wc bent en ik moest haasten :’)

2 likes

Ja, alsof je door een winkelcentrum loopt. Wel stemmen en geruis, maar ik kan niks verstaan. Het is meer een soort echo van de geluiden van die dag

3 likes

Dat je tegelijk met iemand een wc in loopt waar maar één hokje is en die ander zegt: ‘Ik wacht wel’.
Dan zit ik daar een beetje naar die deur te staren terwijl ik uit alle macht probeer te plassen maar het enige wat ik voor me kan zien is hoe die ander voor die deur staat te luisteren naar elk geluid dat er uit mijn lichaam komt.
En hoe langer het duurt, hoe ongemakkelijker het wordt, want wat zit je daar in godsnaam te doen als je niet plast?
Soms trek ik dan maar gewoon door om er vanaf te zijn en loop ik daarna nog een half uur met kramp van mijn volle blaas.

14 likes

Ik heb dit ooit bij een eindexamen gehad op de havo en toen heb ik gewoon tegen die vrouw gezegd dat ik niet ging spieken maar écht niet kon plassen als ze er was
En toen ging ze weg hahaha score

6 likes

Ja! Zo klote is dat. Vooral als er weinig wc’s zijn . Bij veel wc’s is er vaak wel zoveel omgevingsgeluid dat het beter gaat. Maar echt zo naar, ik houd er vaak ook rekening mee in de bioscoop. In de pauze moet iedereen plassen dus staat er een enorme rij en ik was pas in een bioscoop waar ze maar twee wc’s hadden. Dan lukt het mij toch echt niet hoor. Dan voel ik me echt ongelukkig, want ik moet wel echt nodig. Ben toen maar direct na de pauze gegaan.

1 like

Ik zing altijd Waterfalls van TLC in mijn hoofd en dan komt het meestal wel op gang. Ik moet nu wel vaak plassen als ik dat nummer hoor.

11 likes

Ik vind het wel fijn om te weten dat best veel mensen ook moeite hebben met plassen in die omstandigheden, want ik voel me soms echt ongelukkig/ een loser als het me niet eens lukt om te plassen.

Maar zouden mannen dit ook hebben? Want dan ben je pas echt de lul. Bij mannen sta je vaak naast elkaar, kan je met een beetje moeite alles van elkaar zien en begint er soms nog iemand met je te praten. Dat lijkt me helemaal gruwelijk

7 likes

Schijnt een ding te zijn

2 likes

Ben ik de enige die in groentesoep of dat soort soepen (zoute) popcorn eet?

• Je bent de enige, maar niet lang want hallo waarom heb ik dit zelf niet bedacht?
  • Je bent niet de enige, ook ik heb het licht gezien.

0 stemmers

Trouwens wel steeds een klein handje erin en dan eten en na een tijdje meer, niet het helemaal soppig laten worden.

1 like

@Infidel
Heb het inderdaad net even aan Mn ex voorgelegd en die zegt ook dat hij nuchter niet schouder aan schouder kan plassen. En dat als de ander niks hoort kletteren je ook zo’n blik krijgt van; ahhh jij kan niet lekker ontspannen met je kleine piemeltje hier. Haha zijn exacte woorden. Wist niet dat dat een ding was man, dat is nog veel ellendiger want een groot deel van hun faciliteiten zijn urinoirs

Edit: hij zegt ook dat mannen opmerkingen naar elkaar maken van HA! Niet gelukt of wel? En dat er dan een afdruipt met volle blaas. Officieel: voor hen is het nog erger

2 likes

Ja doe ik ook en het gaat wel wat beter, maar werkt niet altijd bij me. Ik probeer ook wel eens scheel te kijken of mijn onderrug te aaien. Mijn tante zei dat dat laatste helpt maar die ervaring heb ik toch minder.

2 likes

Wat ik laatste tijd vaak doe is mijn oren dicht houden. Het ziet er denk ik niet uit; met 1 been leunend op de bril (afgedekt met pleepapier uiteraard) haha. Maar het werkt want ik hoor dan de rest niet en durf zelf ook hardop te plassen zeg maar :). Misschien helpt het jou ook!

2 likes

Programma’s opneemt om terug te kijken en bij elk reclameblok aan het einde pas bedenkt dat je het door had kunnen spoelen

• Ja, ik ben zo slim om door te spoelen
  • Nee, elke keer weer haat ik mezelf hierom

0 stemmers

Jaaaaaa! Heb deze combinatie in Ecuador veel gegeten en eet het nu dus nog steeds zo af en toe.

1 like

Kaas in chocolademelk en popcorn in soep. Hoezo ben ik nog nooit in Zuid-Amerika geweest?? Wonen echt genieën.

6 likes

Ha dat laatste doe ik ook en heb ik ook pas in dit topic gevraagd, of anderen dit ook deden om goed uit te kunnen plassen. Ik was de enige geloof ik :stuck_out_tongue:

1 like