Reden dat ik heb besloten volgend jaar geen/weinig korte tripjes te doen: ik kan er gewoon niet goed mee. Tegen de tijd dat ik gewend ben, moet ik weer naar huis
Reden dat ik het echt heel fijn vind om laaaaaang ergens naartoe te gaan. Mensen met hun citytrips van 2-3 dagen … ik ga gewoon lekker anderhalve week of zo.
Ben ik de enige die na een bezoek aan de supermarkt een typische supermarktgeur in haar kleren ruikt? Soms uren later nog. Ik vind het zo smerig. Bij de Dirk is het erger dan bij de Jumbo, Albert Heijn en Lidl ongeveer even erg.
Nee ik heb dit ook! En nadat ik het tegen mijn vriend heb verteld ruikt hij het ook. Bij ons is het de Plus die zo heftig ruikt
Ben ik de enige die na het eten van een pizza van New York Pizza het gevoel heeft een keelontsteking te hebben?? Heb dan echt dat zelfde rauwe gevoel als bij een keelontsteking in mn keel
- Ja jij bent de enige
- Nee ik heb dit ook
0 stemmers
Hoezo eet je dan zo’n pizza als je een keelontstekingsgevoel ervaart?
Misschien is het een allergische reactie op een ingrediënt in die pizza’s?
Omdat ik de pizza het wel waard vind af en toe. Het is ook niet alsof t dagen blijft hangen hoor, gewoon nu nadat ik het eerder vanavond heb gegeten
@Neon ja zou kunnen haha, heb alleen geen bekende allergieën dus zou niet weten wat het kan zijn
Ik heb dit met rijst, maar vraag me altijd af of ik niet gewoon heel inadequaat ben in het eten van rijst en er altijd iets verkeerd schiet ofzo
kies je toevallig een hele zoute pizza met salami ofzo?
Als ik heel zout heb gegeten heb ik ook wel eens dat ik zo’n brok in m’n keel voel als van beginnende keelpijn, maar na een half dagje is dat wel weer weg
Was half Brooklyn style (dat is met peperoni) en half 4 cheese. Dus misschien wel hahaha, vind NYP überhaupt best zout.
Ben ik de enige die altijd net voor het moment dat ik voel dat ik moet poepen, misselijk word of kippenvel op m’n billen krijg. Ik heb dit al zo lang ik me herinner maar snap niet waarom?
- Gewoon nee
- Ja ik herken dit
0 stemmers
Alleen als ik heel nodig moet
Enkel als ik ziekte buikpijn heb, omdat ik naar de wc moet een dan dus ook moet rennen. Normaal niet
Ben ik de enige die “moe” wordt van het dragen van een spijker jumpsuit? Bij andere heb ik het niet, maar deze voelt zo… zwaar?
- Ja, dat heb ik ook!
- Nee meid, waar heb je het over?
0 stemmers
- Neeee, lekker
- Ja
0 stemmers
Oh oeps, irritant die cirkel
Kan je niks aan doen, die cirkel, je bent nieuw.
Moet jij altijd het laatste woord hebben?
JA!!