Ik ook, maar ik gebruik dan de vingers die je gebruikt op een toetsenbord. En ik denk dat ik die vraag ooit al gesteld heb in dit topic (jaren geleden) en ik was niet de enige.
Ja dit doe ik ook!
Ben ik de enige die moet hoesten van overrijpe bananen en bananensnoepjes?
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Hoe weten mensen dit? Ik zou haast die snoepjes halen om het te proberen
Ik zat net bananensnoepjes te eten en ik kreeg een kriebel in mijn keel en toen zei ik tegen mān collega āoh heb jij dit ook altijd bij snoepjes of overrijpe bananenā en toen werd ik heel vreemd aangekeken. Maar vooral bij rijpe bananen, als het al in mān mond zit. Net of er een soort gas vanaf komt waardoor ik een kriebel krijg en ga hoesten.
Als ik het Google ben ik blijkbaar allergisch ervoor maar ik eet bijna elke dag een banaan en ik heb verder nergens last van.
Jeetje wat irritant, en dat dan tijdens de hele banaan? Want dat eet toch niet lekker dan
(Ik ben zelf bekend met allergieƫn en dan komt er inderdaad altijd nog wat na, bijvoorbeeld bulten of dat de keel dicht gaat zitten)
Ik heb dit bij die gesuikerde bananensnoepjes, bij rijpe banaan nooit iets van gemerkt maar zal er eens op letten
Nou vaak zijn ze dan al niet meer lekker eigenlijk. Dus met normale rijpe bananen gaat het prima, het zijn echt van die al bijna zachte bananen die beter zijn voor bananenbrood.
Ben ik de enige die helemaal stress en paniek krijgt bij het dragen van een zonnebril binnenshuis?
- Ja je bent de enige. Helemaal prima hoor.
- Ik krijg ook totale paniek
- Geen paniek, maar niet perse prettig
0 stemmers
Ook als je weet dat je 'm op hebt? Of meer als ie per ongeluk nog op was terwijl je naar binnen loopt?
Ook als ik het weet, als ik bijvoorbeeld heel nodig moet plassen en daarom niet wissel met mijn gewone. Totale error.
Ben ik de enige die echt dagen lang een andere route kiest als ik weet dat er op de normale route ergens een dooie vogel/rat ligt?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En ben ik de enige die echt een gil van schrik geeft als ik een dooie vogel spot?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Gewoon benieuwd: waar schrik je dan van? De dode vogel als in āomg zielig een dode vogelā of āiehhh iets doods/platsā
Ik rijd over een snelweg door de ānatuurā naar mān werk. Als ik om zou moeten rijden van elk dood dier dat ik op de weg zie , zou ik nooit meer een dag naar mān werk kunnen.
Overigens maakt de veelheid aan dooie dieren op de weg me wel verdrietig en boos
Ik vind het echt heel erg vies! Dus als ik op een paadje loop in een park en er ligt ineens een meeuw langs de kant in het gras schrik ik daar echt heel erg van. Het slaat echt nergens op Maar als ik in de verte een duif zie liggen heb ik het dan weer niet, maar ik kijk dan wel echt de andere kant op. Denk dat het hetzelfde effect is wat andere mensen met spinnen hebben, het is gewoon vies. Helemaal als ze er dan ook heel raar bij liggen
Ben ik de enige die Harrie meer een Jeffrey vindt en Jeffrey meer een Harrie?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik snap je
0 stemmers
Absoluut, ik denk iedere keer dat de een de ander is haha
Ja mijn theorie is dat Jeffrey een langwerpig hoofd heeft en daar past de naam Harrie met een lange Har beter bij (allemaal Aās).
En Harrie heeft een breder gezicht met een brede (lachende) mond en daar past de naam Jeffrey met een brede Jef beter bij (allemaal Eās).
Misschien is dit een soort synesthesie.
Geen idee waar je het over hebt, maar ben het er wel mee eens.