Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die weleens teleurgesteld is bij het zien van een foto van een forummer in WAYRWT omdat het niet voldoet aan het beeld dat je van die persoon had? (En nee ik doel nu niet op 1 specifiek iemand voor iedereen para wordt dat zij het is.) Ik heb dat een beetje zoals je bij een boekverfilming teleurgesteld kan zijn omdat de acteurs er heel anders uitzien dan je zelf had bedacht op basis van de boekpersonages.

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, heb ik ook.

0 stemmers

Ben ik de enige die zich ergert aan polls zoals de laatste van @Spaarlamp of @Zemraluani waarin je geen gewone opties ā€œjaā€ of ā€œneeā€, maar er dan iets bij staat als ā€œja je bent de enige maar ik dit vanaf nu ook doenā€ of ā€œnee ik doe dit niet maar ik haat mezelf hieromā€. Ik denk dan: ik wil ja stemmen, maar ik ga dit sowieso niet doen, of: ik wil nee stemmen maar ik haat mezelf helemaal niet WAAROM IS ER NIET EEN GEWONE OPTIE JA/NEE.

• Ja, je bent de enige die zich ergert.
  • Nee, ik erger me ook.

0 stemmers

Ja, misschien heb ik niet helemaal de goede lading gekozen. Het komt misschien zo ook een beetje beledigend over dat ik iemand niet ā€˜mooi’ genoeg vind of de ā€˜juiste kleren’ vind dragen ofzo maar dat bedoel ik voor de duidelijkheid dus echt niet! Meer een soort jammer dat het verhaal in mijn hoofd niet klopt ofzo (zoals de boek/film-kwestie dus).

2 likes

Ergeren is een groot woord hahah want dat niet, maar verder herken ik je gedachte erover

2 likes

Optie 3: nee, maar ik erger me wel aan de gebruikte zinseindepunten in deze poll ook al zijn ze correct :crazy_face:

1 like

Ben ik de enige die vaak flink wat losse haren uit mijn kapsel kan plukken?

• Ja, jij bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Er zwerft ook altijd veel rond op mijn kleding…

Dit plaatje gaat over een hond, maar this is me. Overal, altijd. Mijn vriend plukt het soms zelfs uit zijn sokken

22 likes

Wooosh lekker late reactie, maar ik ben het hier zo mee eens. Mijn moeder heeft ook zo’n fiets en zet hem maar op z’n 2, want ze heeft nooit haast en is bang dat ze keihard valt. Zij heeft hem ook echt ter ondersteuning voor haar rugproblemen en gebruikt hem dus niet als halve scooter. Als we samen dan zo’n racebejaard zien gaan we ook altijd schreeuwen dat ze een scooter moeten nemen ipv een electrische fiets.
De mensen die die fietsen zo aso gebruiken zorgen er echt voor dat anderen negatief over anderen die zo’n fiets wel nodig hebben denken

Dank u :blush:

1 like

En op een scooter zijn ze bovendien nog tien keer gevaarlijker. En milieuvervuilender. Asorijgedrag wordt niet opeens minder aso als je in/op een nog sneller voertuig gaat zitten.

Maar je hoort ze dan wel en je kan beter inschatten of je kan oversteken. Dat vind ik op dit moment het gevaarlijkst met die fietsen. Je ziet wel aan het lompe frame dat het een electrische is, maar heeft iemand hem in z’n 2 of in z’n 4? Natuurlijk kan een scooter ook langzamer rijden, net als een auto, maar je bent je er meer van bewust. Net als met wielrenners die opeens om de hoek komen is dit gewoon gevaarlijk. Een cursus of snelheidsgrens maakt het veiliger

Hehe, dit doen wij thuis ook vaak met onze katten. Ze hebben natuurlijk sowieso een eigen persoonlijkheid, maar we fantaseren ook vaak wat voor mens ze zouden zijn, welk persoonlijkheidstype (rood, blauw, groen, geel… voor wie het kent) en welk beroep ze zouden hebben.

Uiteraard hebben onze katten ook stemmetjes. Gek genoeg praten de katten heel vaak Engels… geen idee eigenlijk waardoor dat ontstaan is :rofl:

2 likes

Nou, je hebt nu bij ons van die elektrische leenscooters van Felix/felyx en die hoor je dus helemaal niet. Scheelde soms echt een haartje.

3 likes

Ik vind die dingen sowieso echt bloedirritant, mensen parkeren ze ook gewoon midden op de stoep.

Mede-geinspireerd door het meme-topic moest ik denken aan de kleine cultuurshock die ik in mijn jonge jaren heb ervaren toen ik van mijn ouderlijk huis in stad A. op kamers ging in stad B.

Ik was altijd gewend dat als je uit de bus stapt, dat je dan even zwaait naar de chauffeur. Soms zeg je er iets bij als ā€˜bedankt’ of ā€˜fijne dag’ of ā€˜tot ziens’, maar dat hoeft niet. Eenmaal in de bus in mijn nieuwe woonplaats werd ik me toch een partij gek aangegeken toen ik vrolijk wuifde naar de voorkant van de bus :stuck_out_tongue: Niemand doet dit hier… Nu doe ik het ook alleen nog als ik naar mijn ouders ga met de bus :face_with_hand_over_mouth:

Ben ik de enige die zwaait naar de buschaffeur als ze uitstapt?

• Ja, je bent de enige. Dit heb heb ik echt nog nooit gedaan
  • Nee, wuiven naar de buschauffeur is bij ons ook heel normaal

0 stemmers

Always :kissing_heart:

Ben ik de enige die bij het nemen van een ijsje met slagroom in een ijssalon een beetje teleurgesteld is als er geen wafeltje op het slagroom wordt gedaan?
62248682_1295717563918970_6076939146320492320_n
Zo eentje dus

• Nee, ik ben dan ook een beetje teleurgesteld
  • Nee, ik ben dan enorm teleurgesteld
  • Ja, doe niet zo moeilijk om zo’n smakeloos wafeltje

0 stemmers

Ik snap dat nooit. Fietsen zijn meestal ook stil dus je moet sowieso kijken voor je het fietspad op stapt.

3 likes

Ik neem nooit slagroom bij de ijssalon :see_no_evil:

29 likes

tenor%20(2)

4 likes