Nee joh, als fietser heb je de verantwoordelijkheid dat er niks gebeurt met je medemens. Je moet rustig rijden, niet te hard anders kan je niet op tijd remmen! Je moet ook niet bellen als je ziet dat iemand zonder kijken het fietspad oploopt, nee je moet rustig afremmen en diegene een fijne dag wensen. Je moet eigenlijk helemaal niet je bel gebruiken, want dat komt zo agressief over. Als een auto jou niet ziet en zonder kijken de bocht om gaat, dan moet je afremmen en rustig blijven want je hebt dan wel officieel voorrang, maar je snapt ook wel dat die autobestuurder niet overal rekening mee kan houden. Als een andere fietser zonder pardon op het fietspad stil staat, dan moet je daar begrip voor hebben en zeker niet bellen of voorbij sjezen. Je hebt sowieso begrip voor toeristen, zij willen gewoon meedoen aan je cultuur dus waarom zou je ze scheldend voorbij gaan in plaats van even afstappen en ze de wegwijzen? Fietsers moeten zich te allen tijden bewust zijn van alle deelnemers aan het verkeer en hun welzijn voorop stellen. Dat snap je toch wel?
Als ik in het vliegtuig de wc doortrek hou ik altijd mân oren dicht omdat het altijd zoân takkeherrie maakt
- Ja je bent de enige
- Nee dat doe ik ook
0 stemmers
Nu heb ik dankzij jou nog een extra legitieme reden om dit jaar toch zoân koptelefoon te kopen.
Ben ik de enige die af en toe ineens een ingeving krijgt voor een nieuwe activiteit of sport of hobby en alles opzoekt en er dan uiteindelijk niet mee doorgaat? Zo zou ik anders nu op schermen (de sport) hebben gezeten, model zijn geweest tijdens mân studie of meegegaan zijn op schildercursus in Frankrijk.
- Ja, je bent de enige
- Nee, heb ik ook weleens
0 stemmers
En zo nee, wat heb je uiteindelijk niet gedaan?
Paaldansen. Leek me heel leuk, maar wordt alleen gegeven in groepslessen en dan ben je veel meer âverplichtâ om te gaan :â)
Gewoon doen! Is echt superleuk
Letterlijk elke dag heb ik weer een fantastisch idee. Vandaag is het plan om polyglot te worden, omdat ik daar gister filmpjes over keek en nu denk ik dat 20 talen best zouden moeten lukken als ik dagelijks oefen, ook al heb ik er in 28 jaar slechts 3 echt geleerd denk ik nu dat zowel Mandarijn als Kantonees vloeiend spreken best een mogelijkheid is binnen 5 jaar.
Edit: ik heb nul interesse in China, het leek me gewoon de beste combinatie van talen om lekker te flexen op mensen. Heb vanacht âlearn Portugese while You sleepâ opgehad via YouTube en ik heb er geen woord van geleerd
Ja ik ben ook zo. Mijn obsessie nu is dat ik een programmeeropleiding wil gaan doen om de carriĂšreswitch te maken naar de tech-industrie
Oh ja vorige week had ik het fantastische plan om stadsplanner te worden en dan in het buitenland fietspaden aan te leggen.
Niet dat ik iets weet van fietspaden, infrastructuur of verkeersregels in het algemeen. Maar ik zag mezelf al helemaal met ene bouwhelm en een clipboard instructies geven over veilig vervoer en speeches houden over de vele voordelen van fietsen tegenover autorijden.
Het is vrij heftig hoe snel ik door 1 YouTube filmpje ineens een totaal nieuw leven voor me zie.
Haha zo herkenbaar al die plannen! Duolingo, coderen leren, het paar skates dat nog bij mân ouders staat omdat dat mân nieuwe hobby zou worden. Gelukkig kan ik me de laatste tijd redelijk beheersen omdat ik me op één hobby wil focussen. Maar toch denk ik dan âzal ik weer gitaar gaan spelen?â
(En volgens mij win ik straks de âje bent het minst de enige ooit in dit topicâ award)
ik had dit plan twee jaar geleden ook en heb me toen in een opwelling ingeschreven voor een tweede studie in dit veld no ragrets
Cabaretclubje hahahaha
Haha ja ongeveer, het heeft heel veel raakvlakken met stadsplanning maar dan meer vanuit een historisch/filosofisch/duurzaamheids/cultureel perspectief.
Ken je de podcast 99% invisible? Best veel afleveringen gaan over dit soort dingen, ook een aflevering over de Bijlmer en hoe dat eigenlijk volledig mislukt is qua intenties, of hoe ze Medellin voleldig opgeknapt hebben.
Mevrouw lust geen frikandel (Ik typte grikandel hahahaha frikandel met fetaâŠ) maar gooit popcorn in dr soep⊠moet niet gekker worden.
In mijn dromen zit ik bij een vette hiphop dans club . In het echt kan ik links en rechts niet uit elkaar halen en zie ik er echt debiel uit als ik dans.
Ik heb er nog nooit een op want het idee van een frikandel vind ik al vies haha.
Ja, dĂĄt mis ik nou echt. Een lekkere frikandel speciaal mmmmmmmmmm
Ik ben vega en ik mis de vleeskroketten
Die van de febo is echt super goed!!!
Die vegetarische ovenkroketten van Beckers zijn echt heel lekker!