Ik wilde vorig jaar opeens spontaan prothesemaker worden voor dieren door Youtube etc. Heb het idee alleen maar niet doorgezet omdat een nieuwe studie in die richting niet te betalen is en ik geen praktijkmens ben.
Ja dit!
Ben ik de enige die bij het lezen van de zin āben ik de enigeā in gedachte schreeuwt. NEE JE BENT NIET DE ENIGE.
- NEE JE BENT NIET DE ENIGE
- Ja, je bent toch echt de enige
0 stemmers
Haha wordt het punt dat je nooit ergens de enige in bent nog maar mooi bevestigd
Squashen, boogschieten, roeien (terwijl ik slechte herinneringen heb aan kanoĆ«n en andere watersporten). Ik zit nu in een āik wil skaten maar geen ā¬50+ aan skates uitgevenā-fase
Ben ik de enige die met de ene pen een best wel ander handschrift heeft dan met een andere pen?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ik kan met beide handen schrijven (links heeft overigens wel voor de voorkeur). Ben ik de enige die dat kan?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, dit kan ik ook.
0 stemmers
Voor de linkshandigen schrijvers: ik doe de rest met rechts (tennissen, knippen etc) Ben ik de enige?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, dit doe ik ook.
0 stemmers
Ben ik de enige die als ze op haar buik ligt met haar voeten haar voorhoofd kan aanraken? Dus dan ben je een soort eh cirkel?
- Ja je bent de enige
- Nee ik kan dit ook
0 stemmers
En dit? Sorry misschien ziet dit er heel goor uit.
- Nee dit kan ik ook
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Ik ben ook linkshandig en doe veel ook met rechts. Alleen met sommige dingen die ik weinig doe, bijvoorbeeld bowlen, moet ik eerst altijd weer uitvinden welke hand ik hiervoor gebruik. Zo irritant soms.
Precies dit!
Ik heb kruisdominantie waardoor ik bijna niks met links doe behalve schrijven en fijne motoriek
Nooit geweten dat dit een naam had! Ik schrijf dus alleen maar met links en heb mijn bestek schijnbaar anders in de hand dan een rechtshandig persoon. Ik snij met links. Terwijl als ik iets op het aanrecht snijd, ik met rechts snij (kom ik zelf nu ook net achter )
Ben ik de enige die niet zomaar middenin een hoofdstuk van een boek kan stoppen met lezen? Het maakt me niet uit hoe lang het hoofdstuk is⦠Hij moet uitgelezen worden voordat ik mijn boek mag wegleggen
- Ja dit heb ik ook!
- Nee man
0 stemmers
Hebben jullie ook dat jullie, voordat jullie aan een nieuw hoofdstuk beginnen, eerst kijken hoeveel bladzijdes het hoofdstuk is?
- Ja dit heb ik ook!
- Alleen als ik binnen bepaalde tijd het hoofdstuk uitgelezen moet hebben
- Nee, want kans op spoilers!!!
0 stemmers
Ben ik de enige die altijd stiekem alvast het einde leest?
- Ja, dit doe ik ook
- Ja, en dan snap ik er niks van en word ik nog nieuwsgieriger
- Nee, geduld is een schone zaak
0 stemmers
Ik heb wel dat ik mijn hand op de laatste pagina moet leggen als ik de eennalaatste pagina lees (of bijv de onderste helft van de laatste), omdat ik anders echt heel sterk de neiging heb om de laatste zinnen alvast te lezen
Jaaaaa hahaha
Ben ik de enige die nog nooit iets van Harry Potter heeft gelezen of gezien
- Nee ik ook niet
- Ja
0 stemmers
En friends?
- Nee ik ook niet
- Ja
0 stemmers
Ben ik de enige die weleens een trui heeft gekocht omdat ze het koud had en niks bij had?
- Nee, dat heb ik ook weleens gedaan.
- Ja, je bent de enige want ik ga nooit zonder trui of jas de deur uit.
- Ja, je bent de enige want ik heb het nooit koud.
- Ja, je bent de enige want dan vind ik wat overdreven en dan lijd ik liever een beetje kou.
0 stemmers
Nooit een heel boek, hele film of hele aflevering. Maar wel stukjes/fragmenten met poging boek te lezen, of met kerst dat iemand het aan had staan of in een vliegtuig meekijken met iemand naar Friends.
Ik dacht van de week 2018 en toen bedacht ik me huh 2019?? Nee? En 2/3 gewoon voorbij ook.