Nee, maar ik denk wel al maandenlang dat ik de leeftijd heb die ik nog moet krijgen dit jaar. Als er gevraagd wordt ‘hoe oud ben jij? ’, moet ik ook beschamend lang nadenken vaak.
Ben ik de enige die steeds de zin “you’re never alone” van dat liedje in mijn hoofd hoor (en ook echt de zangversie) elke keer als ik dit topic zie?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik heb dit ook
0 stemmers
Edit: dit nummer
En dan die halve schreeuw zoals op 0:30
Welk liedje?
Haha was wel handig geweest om gelijk toe te voegen, heb nu de youtubelink erbij gezet
Ben ik de enige die sex and the city and gossip girl vreeeselijk kut vind?
- Ja je bent de enige
- Nee want het is ook kut
0 stemmers
Ben ik de enige die baby’s direct leuker vind als ze mollig zijn?
- Ja je bent de enige
- Nee ik vind dit ook
0 stemmers
Ik hou van gossip girl maar vind Sex and the city echt kut.
Ben ik de enige die soms een boek, plaat of film heeft gekocht omdat je de cover mooi vond? En je jezelf dus hebt laten verrassen qua inhoud?
- Ja, jij bent de enige
- Nee, ik doe dit ook wel eens
0 stemmers
Altijd
hahaha, ik mocht het nooit lezen/kijken van mijn ouders. Nu wil ik het misschien wel een keertje doen, ik moet mezelf maar opvoeden
Oké vanaf nu heb ik dit dan misschien wel
Ben ik de enige die heel obsessief in de gaten houdt dat de deken/de lakens wel de goede kant op liggen? Dus altijd de opening van je overtrek waar je deken in gaat bij het voeteneind moet hebben liggen, omdat je anders letterlijk niet kunt slapen? Zelfs als ik merk dat de deken niet goed ligt om 3.43 's nachts moet 'ie goed gelegd worden. Ook al ligt mijn vriend wel lekker te slapen
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik ben ook zo’n psycho
0 stemmers
Ben ik de enige waarbij m’n buik (in ontspannen - niet zwangere toestand) meer naar een kant toe ‘hangt’?
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Ik was laatst helemaal in de war welk jaar het nu was. Dacht oprecht een aantal minuten dat het allang 2020 was
Bij sommige mensen hangt het naar beneden, dan kan het wel een afwijking naar links of rechts krijgen.
Ik heb eigenlijk nauwelijks buikvet maar maar de rechterkant van mijn buik is iets boller. Minimaal hoor, zie het alleen als ik er op let. Ik denk dat dat door organen komt ofzo?
Ja dit is het bij mij ook meer. Niet zozeer als die man van hierboven haha dat ik echt hangend vet heb of iets dergelijks. Maar mijn linkerkant van mijn buik is meer opgezwollen dan rechts (waar als ik buikpijn heb ook altijd de klachten zitten dus wellicht dat dat er iets mee te maken heeft)
Ik heb een rib te weinig, dus het staat aardig scheef hier ja
Weet niet of het door mijn ribben komt, misschien wel door mijn heupbot. Maar mijn ‘linker’ taille ziet er anders uit dan mijn rechter kant.
Ben ik de enige die een karaokeplaylist heeft met instrumentals op spotify en een speaker in de badkamer en daarmee helemaal losgaat tijdens het douchen?
- Ja, ik zing nooit onder de douche
- Ja, ik doe alleen unplugged zangsessies
- Nee, ik rock em helemaal kapot tijdens het wassen
0 stemmers
Maar even serieus. Het is een aanrader! Zingen met een complete band onder de douche is episch.