Deze kennis gaat echt mijn leven beter maken
Ik heb wel een zingen-onder-de-douche playlist maar hij is niet instrumentaal. Je brengt me op ideeën.
Yes, doen! Houd er wel rekening mee dat de eerste drie boeken/films wel echt voornamelijk kinderboeken/-films zijn, pas daarna gaat het wat meer de diepte in. Maar dat maakt ze natuurlijk niet minder leuk
Ik weet niet of je van pocasts houdt, maar je zou dan Potterless of Unspoiled: Harry Potter erbij kunnen luisteren, dan kun je met hen meelezen.
Dit heb ik ook, maar dat komt omdat mijn ene been langer is dan het andere. Ben dus helemaal niet âsymmetrisch afâ (@ezw), maar heb ook geen scheve ribbenâŠ
Heb echt zin in chips nu
Ben ik de enige die haar wekker op een vrije dag toch af laat lopen op de tijd waarop ik normaal op zou staan om hem uit te zetten en dan lekker verder slapen?
- Ja je bent de enige
- Nee dit doe ik ook wel eens
0 stemmers
Dat gevoel dat je dit keer kan blijven liggen, zo fijn.
Jaaa bij mij is het contrast ook heel groot. Want een werkdag is 05:20 en uitslapen is makkelijk 12:30. Heerlijk gevoel
Damn 05:20 respect
⊠heel erg kan doemdenken, catastrofische angsten heeft en hier dan zich heel erg zorgen over kan maken, piekeren en angstig voelen.
- Ja dit heb ik ook
- Nee
0 stemmers
Ik deed dit wel met mijn schoolagenda op de middelbare school, maar met leesboeken⊠heiligschennis!
Ik heb nu bijvoorbeeld: mijn eerste bevalling ging niet zoals het hoort, raakte in paniek en wilde niet meer persen, zoontje is met vacuĂŒm geboren.
Nu ben ik doodsbang dat ik tijdens mijn bevalling weer niet wil persen en mijn kindje komt te overlijden door mijn toedoen.
Erg vermoeiend, ben er de hele dag over aan het piekeren ( al 2 weken lang) wordt er niet goed van
Je weet piekeren is echt nergens goed voor. Je zal in goede handen zijn tijdens je bevalling.
Ben ik de enige die vrolijke kinderpleisters gebruik ipv saaie roze pleisters?
Nee, want zag het net in het fototopic maar ben benieuwd naar wie nog meer:
- Ik gebruik vrolijke pleisters
- Ik gebruik saaie pleisters
0 stemmers
Ik heb het afgelopen jaar geen pleister aangeraakt dus heb nog saaie pleisters liggen, maar mochten die ooit op raken dan koop ik leuke.
Ben ik de enige die nooit een wekker zet en altijd wakker wordt op de tijd die ik de avond van te voren bedacht heb?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik doe dit ook
0 stemmers
Ben ik de enige die het gebruik van hihi enorm infantiel vind als iemand dit schrijft?
- Ja man. Ik lach ook hardop met hihi.
- Nee, echt verschrikkelijk. Oke tot je zeven bent.
0 stemmers
Ben ik de enige die agressief word van ukuleleâs?
- Nee ik ook, aanstellerig kutinstrument
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Hahaha noooh, iemand, doe deze vrouw een ereader cadeau!
Ben ik de enige die in plaats van ketchup, mayo bij zân tosti eet?
- Ja, je bent echt de enige in de ganse wereld
- Nee, natuurlijk ben je niet de enige
0 stemmers