Niet waar toch? Als je het ook verschrikkelijk vindt dan is zij dus, nee, niet de enige?
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer mijn hersenen tilt slaan wel. Maar volgens mij klopt het wel.
Niet waar toch? Als je het ook verschrikkelijk vindt dan is zij dus, nee, niet de enige?
Hoe langer ik erover nadenk hoe meer mijn hersenen tilt slaan wel. Maar volgens mij klopt het wel.
Ja hij klopt inderdaad! @monkeyslut
Het verwarrende is denk ik omdat de meeste een stelling hebben waarbij je de enige bent die iets doet. Bijvoorbeeld ââBen ik de enige die hihi gebruikt?ââ
Maar nu is de vraag van @keekie juist of ze de enige is die het niet doet. Dus vandaar dat ja en nee anders staan dan bij de meeste vragen in dit topic. Maar het gaat zo dus helemaal goed
Dit topic en dit soort vragen zijn voor mij zĂł behulpzaam om me te beseffen dat ik echt niet de enige ben die last heeft van dergelijke gedachten/angsten. Ik lurk normaal altijd en beantwoord vragen in stilte, maar ik vind dit zo fijn dat ik het even kwijt moest.
Al luister ik wel liever naar een 6-koppige ukelele band, dan een panfluit of blokfluit.
Ben ik de enige die een onevenredige hekel heeft aan mensen en hun vouwfietsen in het OV.
0 stemmers
Ben ik de enige die wel eens boerenkool stamppot, of stamppot peen en uien (uberhaupt stamppot) op brood doet?
0 stemmers
Ik doe dit niet maar weet dat mijn broer dit wel doet, dus je bent niet de enige
Opgebakken boerenkool van een dag oud op een bruine boterham. Zooooo lekker. Kreeg dit vroeger al aangeleerd van mân ouders en kreeg het ook wel mee naar school haha
Jaa ik ook van mijn vader!
Zat ik op mijn stage en kwam er een broodpakket tevoorschijn met allemaal stamppot op brood (mijn vader smeerde altijd mijn brood toen ik nog op school zat). Mijn collegaâs waren in schock
Hahaha, ik zal mân ouders eens appen hoe ze aan dit fenomeen kwamen. Ben wel benieuwd omdat we tot nu toe de enigen zijn die dit eten/aten
Nou het schijnt niet heel gek te zijn, een of ander chefkok heeft recepten voor stamppot als tosti!
Maar we zijn tot nu toe wel redelijk uniek haha!
Ben ik de enige die elke keer de drang heeft om op blauwe plekken te duwen?
Zoals nu, heb er 3 op mijn been en elke keer als ik naar de wc ga moet ik er even op duwen om te kijken hoe het voelt.
0 stemmers
Ben ik de enige die altijd gelakte nagels âmoetâ hebben, omdat ze anders gaat nagelbijten?
0 stemmers
Even met mân ouders geanalyseerd en zij leerden het van hun ouders en overgrootouders die redelijk arm waren met grote gezinnen. Er was niet altijd geld voor broodbeleg, stamppotten waren goedkoop (al helemaal voor grote gezinnen) en restjes gooi je dus ook zeker niet weg. In combinatie met het idee van vroeger dat je brood hoorde te eten, was stamppot dus een goed alternatief broodbeleg haha.
Tegenwoordig niet meer, maar om het af te leren had ik dit wel nodig.
Ketchup én mayo hier! Vroeger alleen mayo en dat vonden veel mensen raar.
Broodje opgebakken zuurkool is zo lekker!
Ben ik de enige die echt een taffeshekel heeft aan mayo? Maakt niet uit waar het bij zit/in zit. Ik vind het zo smerig.
0 stemmers
Mayonaise vind ik inderdaad niet zo lekker, fritessaus daarentegenâŠ