Ben ik de enige die (Deel 1)

Behalve als ik dronken ben, dan lust ik ineens wel mayo. Maar anders inderdaad vreselijk!

Kwakjes
QV5vp1BYenfCE

23 likes

hahaha ,ik heb een keer in een dronken bui gehuild in de snackbar omdat ik mayo kreeg ipv ketchup :joy::joy:

19 likes

Ik had de rol op mijn kamer gelegd omdat ik er gek van werd dat m’n huisgenoot het steeds gebruikte maar nooit ook eens een rol kocht. Idem met aluminiumfolie en bakpapier. En dan had ik het nodig en was het bijna op :@ Zo irritant.

Ben ik de enige die het woord taffes niet kent en het totaal gemist heeft op het forum?

• Ja je bent de enige, taffeszooi
  • Nee ik heb ook geen idee
  • Taffes? Tyfus!

0 stemmers

Ik ken het van Alice Olsthoorn haha

3 likes

Ik ben het ooit gaan gebruiken om niet met ziektes te schelden. Het bekt wel lekker, vind ik. Maar goed, dat vind ik van potverdikkie ook

4 likes

Is niet van het forum toch? Of bedoel je dat niet?

Geen idee, ik zie het de laatste dagen ineens veel op het forum gebruikt worden! Dus dacht dat ik wat gemist had ofzo haha

Hahha wow lijkt me grappig om opeens te zien bij het zwembad

Ben ik de enige die als ze niet lekker heeft gekookt en het eigenlijk niet wil opeten het dan maar invriest ipv weggooien.

• Nee dat doe ik ook, de kater kom later
  • Ja je bent de enige, ik gooi het gewoon weg

0 stemmers

Ben ik de enige die altijd met mijn lippen over mijn voortanden geperst langs een rij auto’s fietst in de angst dat een passagier zonder te kijken de autodeur opengooit, en dat ik dan tegen die deur knal en met m’n tanden op de grond kom en ze allemaal kwijtraak?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook

0 stemmers

Meestal vries ik het dan in voor mijn vriend :rofl:

6 likes

Haha sorry ik moest hier heel hard om lachen. Geen uitlachen maar ben een beelddenker. :innocent:

2 likes

Euh ik eet het dan gewoon op?

11 likes

Ooit een stuk voortand kwijtgespeeld door een val met de fiets en sindsdien een klein trauma wat tanden betreft. In elke potentieel gevaarlijke situatie probeer ik mijn tanden te beschermen met tong en lippen.

Ben ik de enige die na het nemen van paracetamol een gek gevoel in haar neus krijgt?

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

1 like

Ik heb dit met heel veel verzorgingsproducten en ik ben denk ik allergisch voor een bestanddeel maar weet nog steeds niet wat. Of ja geen zin om uit te zoeken meer :upside_down_face:

1 like

Ik wil de hele tijd heel hard ā€˜NEE’ roepen als ik dit topic langs zie komen.

12 likes

Ik ook en ook nog iedere keer als ik het begin van de vraagstelling in elk nieuw bericht lees gaat er een stemmetje in mijn hoofd van ā€˜ben ik de enige die…’ NEEE!

1 like