Bijna altijd curry, ben echt teleurgesteld als ik die zoete tomatensaus erbij krijg.
Ben ik de enige die makkelijk 3 a 4 uur lang of zelfs langer naar hetzelfde nummer op repeat kan luisteren?
- Ja je bent de enige
- Nee dat doe ik soms ook
0 stemmers
Ben ik de enige die een lightsaber gevecht heeft nagedaan met komkommers?
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook eens gedaan
0 stemmers
Met geluidseffecten??
Sowieso deze
Alleen maar aan Channing Tatum kan denken bij het horen van dit liedje
- Ja, het is gewoon muziek hoor
- Nee, Channing mag mij ook wel berijden net als in Magic Mike
0 stemmers
De volgende keer zal ik dat doen.
Ben ik de enige die na een uur al fysiek uitgeput raakt van winkelen en het liefst in de winkel op de grond zou gaan liggen?
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
Ben ik de enige die wanneer je je ergens pijn hebt gedaan door stoten, verbranden of whatever je jezelf kusjes geeft op die plek?
- Ja je bent de enige, hoe kinderachtig
- Nee, dit doe ik ook
0 stemmers
Haha ja vooral bij het passen van kleding. Wat een intensief proces is dat eigenlijk als je erover nadenkt haha. Ik koop soms ook weleens iets zonder het te passen wanneer ik echt geen fucking zin heb om te gaan passen.
Ben ik die enige die soms wat koopt zonder het te passen vanwege paskamer irritatie
- Ja je bent de enige
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Ik zie nu voor me dat Maarten van Rossem een kusje probeer te geven op zijn elleboog die die net gestoten heeft (wat dus niet lukt)
WHYYYYY
Tegenwoordig pas ik alles voordat ik het koop. Scheelt me echt miskopen
Oké hier ben ik wel benieuwd naar. Ik heb twee goede vriendinnen (los van elkaar, ze kennen elkaar nauwelijks) die ik allebei heel hoog heb zitten. Ik vind ze zo cool en stoer dat ik mezelf soms wat onderschikt aan hun plaats. Slaat nergens op, maar toch zie ik ze vaak als mijn meerdere.
- Dit herken ik niet
- Dit herken ik wel
0 stemmers
Haha dit plaatje moest ik even goed naar kijken! Ja, ik merk dat ik meer waarde hecht aan hun mening, belangrijk vind wat zij van bepaalde dingen denken en dat ik soms een beetje ongemakkelijk word in hun bijzijn. Alsof ik me soms een beetje schaam voor mezelf.
Ik herken dit in enige mate, vooral op bepaalde gebieden. Een vriendin is zo goed met mode, en ik vind dat alles wat zij aantrekt goed staat terwijl als ik dan een outfit van haar aantrek er net op sta als een kleuter. Een andere vriendin is enorm sociaal, en ik kan mijn vinger er nog steeds niet op leggen hoe ze het doet maar iedereen vind haar altijd aardig (los van dat ze gewoon superleuk is natuurlijk ;)).
Dit zijn bv eigenschappen waarvan ik echt denk âhoe doe je dit?â En âzo coooolâ terwijl ik me bewust ben dat ik ook bepaalde dingen in onze vriendschap inbreng, eigenschappen die zij minder hebben en waarvan zij denken âhoe danâ.
Ik denk dat dit âtegen elkaar opkijkenâ juist onze vriendschap heel erg versterkt, we leren van elkaar, over hoe we keuzes maken en met situaties omgaan, maar wel doordat we onze eigen onzekerheden hierin toegeven.
Niemand kan alles en de kans is groot dat zij, zeker als het goede vriendinnen zijn, ook zo over jou denken over eigenschappen waarvan jij je niet eens bewust bent van de bijzonderheid ervan.
Dit had ik met een vriendin. Niks mis mee dat ik tegen haar opkeek, maar zij maakte mij elke keer als we afspraken met de grond gelijk.
Ik denk persoonlijk dat aardig wat mensen hier in vriendschappen last van hebben, maar besef je dat jouw vriendinnen ook op bepaalde gebieden tegen jou op kunnen kijken of (anders gezegd) bewondering voor je hebben. Het moet alleen niet in jaloezie veranderen of jezelf erdoor slecht laten voelen.
Ik voel zoveel ergernis als iemand in een zak chips loopt te graaien die ik vasthoud. Prima als je wat pakt, maar ga niet uren lopen graaien. Dat gevoel ook van die hand in die zak, brrrrr.
- Je bent de enige
- Dit heb ik ook!
0 stemmers
Ben ik de enige die (vroeger) die doorzichtige antinagelbijtmeuk die je op je nagels smeerde juist lekker vond smaken?
- ja je bent de enige
- Nee ik vond het ook wel lekker smaken
0 stemmers
Daarom bijt ik nog steeds nagels.
Ik zou wel dingen anders doen, maar ik kan er achteraf toch niks meer aan veranderen dus vind spijt hebben gewoon geen zin hebben.
Ik heb vooral spijt van dingen die ik ooit zei of deed waardoor ik iemand verdrietig heb gemaakt of gekwetst heb. Dat kwam niet veel voor ofzo maar van een paar dingen denk ik wel echt van jeez als ik dat nog eens mocht overdoen.