Ben ik de enige die (Deel 1)

Je kunt het toch terugbrengen? Ik heb vaak geen zin om te passen en dan heb je toch meestal een maand om het terug te brengen dus prima.
Wel jammer dat ik pas iets had gekocht, goede maat ook en stond leuk maar ik ruik me toch opeens een zweetlucht in die blouse. Echt vervelend om nu terug naar de winkel te moeten omdat iemand heeft lopen meuren in die top.

Nou
 ik weet hoe dat gaat. Dan heb ik geen zin om terug te gaan of dan laat ik me toch overhalen. Ik woon ook niet dichtbij alle winkels waar ik het koop. In een pashokje is het altijd snel passen en klaar. Wat dus ook betekent dat als ik het niet binnen 10 seconden leuk vind, het ook gewoon niet koop. In m’n kamer denk ik altijd “maar stel je voor
”

Ben ik de enige, ongeacht de temperatuur, die altijd in een lange pyjamabroek MET sokken aan slaapt? Broekspijpen ook in de sokken gestopt.

• Ja jasses, dat ben je.
  • Nee

0 stemmers

Haat aan zwetende plakbenen. :exploding_head:

Ik draag wel altijd sokken, maar niet altijd een lange pyjamabroek. Ik vind het gevoel van m’n teennagels over de matrashoes echt naar :weary:

2 likes

Wel altijd een lange pyjamabroek, maar niet altijd sokken.

1 like

Ik heb juist een hekel aan stof op mijn lijf, ik slaap ook in het midden van de winter naakt of alleen een slipje. Liever een extra deken.

13 likes

Same, slaap het liefst met zo min mogelijk. En slapen met sokken vind ik echt verschrikkelijk, ik krijg dan altijd superhete voeten waardoor ik wakker word met een viezig gevoel. Als ik koude voeten heb als ik wil slapen maak ik een kruik die ik even bij mijn voeteneinde heb liggen tot mijn voeten warm genoeg zijn en dan het bed uitschop.

4 likes

Ben ik de enige die geen wit t-shirt kan vinden dat niet doorschijnt?

• Nee, mijn bh is ook altijd zichtbaar van de partij onder witte shirtjes, zeker door een man bedacht
  • Ja, waar heb je het over? Mijn witte shirts zijn The Best & hier koop je ze (reactie s.v.p. merci)

0 stemmers

1 like

Deze van Arket schijnt niet door omdat de stof heel dik is. Ik ben er heel blij mee: https://www.arket.com/en_eur/women/tops/product.heavy-weight-t-shirt-white.0647696002.html

2 likes

Nog niet, want ik kan geen wit shirt vinden.

7 likes

Shirtje van MS Mode

1 like

Zeeman. Mannenshirts en de nieuwe vrouwenshirts zijn ook echt top.

2 likes

@GirlLikeThis MS heeft te grote maten voor mij

@rozevarken oeh daar ga ik eens kijken, wil er ook geen vermogen aan uitgeven dus winwin

1 like

Ik vind deze heel fijn.

https://www.uniqlo.com/eu/en/product/women-100pct-supima-cotton-crew-neck-short-sleeved-t-shirt-413674.html?dwvar_413674_color=COL00&dwvar_413674_size=SMA002

1 like

Ben ik de enige die zich af en toe voelt alsof dingen niet ‘echt’ gebeuren. Alsof ik niet in mijn lichaam zit?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook wel eens

0 stemmers

Ik heb weleens het gevoel alsof ‘ik’ achterloop op mijn lichaam en dat ik dan terug in mijn lichaam schiet. Héél vaag.

Ik heb soms het gevoel alsof ik geestelijk al verderop ben als ik bijvoorbeeld op een bepaalde straat loop en mijn lichaam nog 3 a 4 stappen achterloopt. Vaak als ik moe ben maar wel haast hebt.

ben ik de enige die mijn telefoon ontgrendeld op mijn nachtkastje leg als ik ga slapen (hij is ingesteld op 30 sec en dan vergrendeld die) omdat er dan nog een beetje licht schijnt vanuit mijn beeldscherm, zodat ik in die 30 sec nog even ‘goed’ kan liggen, kussen goed leggen etc

• ja je bent de enige
  • nee dit doe ik ook

0 stemmers

Ik zelf niet, maar mijn vriend doet dit standaard! Dikke sokken, lange broek en dan het liefst ook nog een fleecedeken bij zijn onderbenen en dan zo onder de deken. Anders ligt hij te rillen van de kou. Ongeacht hoeveel graden het buiten is.

2 likes

Jaloersssss, ik heb wel is geprobeerd met een zonnebril op te snijden maar zelfs toen kreeg ik tranen

1 like