Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik heb juist een hekel aan stof op mijn lijf, ik slaap ook in het midden van de winter naakt of alleen een slipje. Liever een extra deken.

13 likes

Same, slaap het liefst met zo min mogelijk. En slapen met sokken vind ik echt verschrikkelijk, ik krijg dan altijd superhete voeten waardoor ik wakker word met een viezig gevoel. Als ik koude voeten heb als ik wil slapen maak ik een kruik die ik even bij mijn voeteneinde heb liggen tot mijn voeten warm genoeg zijn en dan het bed uitschop.

4 likes

Ben ik de enige die geen wit t-shirt kan vinden dat niet doorschijnt?

• Nee, mijn bh is ook altijd zichtbaar van de partij onder witte shirtjes, zeker door een man bedacht
  • Ja, waar heb je het over? Mijn witte shirts zijn The Best & hier koop je ze (reactie s.v.p. merci)

0 stemmers

1 like

Deze van Arket schijnt niet door omdat de stof heel dik is. Ik ben er heel blij mee: https://www.arket.com/en_eur/women/tops/product.heavy-weight-t-shirt-white.0647696002.html

2 likes

Nog niet, want ik kan geen wit shirt vinden.

7 likes

Shirtje van MS Mode

1 like

@GirlLikeThis MS heeft te grote maten voor mij

@rozevarken oeh daar ga ik eens kijken, wil er ook geen vermogen aan uitgeven dus winwin

1 like

Ik vind deze heel fijn.

https://www.uniqlo.com/eu/en/product/women-100pct-supima-cotton-crew-neck-short-sleeved-t-shirt-413674.html?dwvar_413674_color=COL00&dwvar_413674_size=SMA002

1 like

Ben ik de enige die zich af en toe voelt alsof dingen niet ‘echt’ gebeuren. Alsof ik niet in mijn lichaam zit?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook wel eens

0 stemmers

Ik heb weleens het gevoel alsof ‘ik’ achterloop op mijn lichaam en dat ik dan terug in mijn lichaam schiet. Héél vaag.

Ik heb soms het gevoel alsof ik geestelijk al verderop ben als ik bijvoorbeeld op een bepaalde straat loop en mijn lichaam nog 3 a 4 stappen achterloopt. Vaak als ik moe ben maar wel haast hebt.

ben ik de enige die mijn telefoon ontgrendeld op mijn nachtkastje leg als ik ga slapen (hij is ingesteld op 30 sec en dan vergrendeld die) omdat er dan nog een beetje licht schijnt vanuit mijn beeldscherm, zodat ik in die 30 sec nog even ‘goed’ kan liggen, kussen goed leggen etc

• ja je bent de enige
  • nee dit doe ik ook

0 stemmers

Ik zelf niet, maar mijn vriend doet dit standaard! Dikke sokken, lange broek en dan het liefst ook nog een fleecedeken bij zijn onderbenen en dan zo onder de deken. Anders ligt hij te rillen van de kou. Ongeacht hoeveel graden het buiten is.

2 likes

Jaloersssss, ik heb wel is geprobeerd met een zonnebril op te snijden maar zelfs toen kreeg ik tranen

1 like

image

2 likes

Ben ik de enige die whatsapp notificaties uit heeft staan en dus echt de app zelf moet openen om te zien of ik nieuwe berichten heb?

• Ja, je bent de enige meid.
  • Nee, dit doe ik ook.

0 stemmers

Ik demp alleen groepen soms voor 8 uur als ik weet dat er dingen besproken gaan worden waar ik niks mee kan

3 likes

Ik doe dit soms, niet altijd, maar vind het wel echt fijn. Dan voel ik me meer in control of zo

1 like

Ik heb dit sinds een jaar ook en vind het ergens eigenlijk wel confronterend dat ik desondanks nog nooit een belangrijk berichtje heb gemist ofzo, ik open Whatsapp alsnog elk uur (en natuurlijk veel vaker als ik een gesprek heb lopen). Ik vind het wel superfijn dat ik daardoor nooit het gevoel heb direct te moeten antwoorden, dat heeft het echt voor me weggenomen.

2 likes

Heb je niet toevallig lenzen?

Want op de een of andere manier scheelt dat dus ook super erg

2 likes