Ben ik de enige die (Deel 1)

image

2 likes

Ben ik de enige die whatsapp notificaties uit heeft staan en dus echt de app zelf moet openen om te zien of ik nieuwe berichten heb?

• Ja, je bent de enige meid.
  • Nee, dit doe ik ook.

0 stemmers

Ik demp alleen groepen soms voor 8 uur als ik weet dat er dingen besproken gaan worden waar ik niks mee kan

3 likes

Ik doe dit soms, niet altijd, maar vind het wel echt fijn. Dan voel ik me meer in control of zo

1 like

Ik heb dit sinds een jaar ook en vind het ergens eigenlijk wel confronterend dat ik desondanks nog nooit een belangrijk berichtje heb gemist ofzo, ik open Whatsapp alsnog elk uur (en natuurlijk veel vaker als ik een gesprek heb lopen). Ik vind het wel superfijn dat ik daardoor nooit het gevoel heb direct te moeten antwoorden, dat heeft het echt voor me weggenomen.

2 likes

Heb je niet toevallig lenzen?

Want op de een of andere manier scheelt dat dus ook super erg

2 likes

Ben ik de enige die er over nadenkt om de verwarming aan te zetten?

• Ja je bent gek
  • Nee herfst is coming!!

0 stemmers

ik herken dit helemaal! open het ook echt elk uur, en dan minstens een paar keer…

@Papegaaiduiker klopt! Ik heb altijd mijn lenzen in en dan nergens last van, maar laatst een keer zonder lenzen net de niagara watervallen

2 likes

Ik snap ook nooit echt hoe dat werkt want zo’n lens dekt toch niet je hele oog af maar alleen je Iris en pupil. Maar kennelijk is dat het gedeelte waar het irriteert ofzo?

1 like

Ik vind dit over uien snijden met lenzen in:

3 likes

Ben ik de enige die niks snapt van het nieuwe topic ā€˜black stories’

• Ja ik snap het wel
  • Nee je bent niet de enige

0 stemmers

1 like

Maar ik ken het spel ook al, anders had ik er denk ik ook niks van gesnapt.

Waaaat, ik heb lenzen en dat houdt het echt niet bij mij tegen hoor! Ik heb er nooit heel veel last van, behalve bij uien van ik geloof de AH. Dan wel heel erg (ondanks lenzen).

Ben ik de enige die met terugwerkende kracht in een dagboek schrijf omdat ik als ik dagen nog niks heb opgeschreven, niet mag doorgaan met vandaag omdat het dan niet meer klopt

(zo ben ik nu dus bijvoorbeeld bezig met 17 juni haha)

• Ja je bent de enige
  • Nee dat heb ik ook
  • Ik hou überhaupt geen dagboek oid bij

0 stemmers

Wat schrijf je dan op? Want ik schrijf als ik iets kwijt moet. Maar dat is zeker niet elke dag. En al helemaal niet van"17 juni, vandaag voelde ik me helemaal kut". ā€œ18 juni vandaag was een betere dagā€. Of houd je echt een samenvatting per dag bij wat je deed ofzo? Dat deed ik wel toen ik nog heel jong was, maar nu is het meer over emoties/gevoelens.

2 likes

Ik hou vaak wel korte samenvattingen bij of kijk terug in mijn whatsapp gesprekken ofzo haha. Maar nu ben ik wel alleen nog maar belangrijke data aan het terugschrijven. Daardoor is het wel wat vaker gewoon feitjes dan echt gevoelens etc. maar ergens vind ik het dan toch te belangrijk om gewoon te laten. Uit angst om het te vergeten uiteindelijk denk ik

Ieeeeeeuw chocolade kan de smaak van sterk ruikend eten kennelijk overnemen :no_mouth::confounded:

2 likes

Ik gebruik nooit scrubs omdat ik dat schurende gevoel op mijn handen vreselijk vind (op de rest van mijn lichaam vind ik het prima). Ben ik de enige?

• Ja je bent de enige
  • Nee dat vind ik ook naar

0 stemmers

Is meteen ook de reden dat ik bodylotion alleen op mijn benen smeer als ik net geschoren heb.

Ik vergeet veel dingen en zou nu eigenlijk voor de 3e keer naar de kleine dorps jumbo willen gaan maar ik schaam me dus een beetje?

• ja Ik ga ook regelmatig meedere keren op dezelfde dag naar de supermarkt
  • Nee je bent de enige

0 stemmers