Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik zou waarschijnlijk mijn vingers mee snijden zonder lenzen of bril, dat zou wel een huilervaring zijn…
Heb met mijn lenzen in altijd wel een beetje last (meer jeukerig gevoel dan tranen), maar met bril is het echt tranen over mijn wangen meestal.

@HvO Ik doe het wel alleen met pure chocolade, overgenomen van mijn opa.

2 likes

Boodschappen doen leuk en zelfs een beetje ontspannend vindt? Lekker op mijn gemak alle gangpaden door en kijken wat ze hebben, heerlijk.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik snap je

0 stemmers

Ben ik de enige die op krakkemikkige wc’s regelmatig de deur open laat, heel snel plast en alleen als er iemand komt de deur alsnog sluit?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik doe dit ook

0 stemmers

Boodschappen doen is mijn favoriete ontspanningsactiviteit, zelfs als het druk is. Biecht: soms ga ik zelfs naar de supermarkt wanneer ik niets nodig heb. Gewoon rondkijken of er nieuwe producten zijn, als ik iets zie wat ik nog niet ken neem ik dat mee om te testen, etc. Ik weet de exacte plaats van alles. Een supermarkt waar ik nog nooit in ben geweest kan ik ook tijden in ronddwalen, zoveel nieuws om te ontdekken! Haha. Nog een biecht: daarom ga ik vaak naar iets duurdere supermarkten ipv de goedkoopste, gewoon omdat deze een uitgebreider aanbod hebben en mooier zijn ingericht. Ik ben bv zelden in de Lidl of Colruyt (België).

16 likes

Jazeker!!!

Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar Ik word 111 jaar oud, want mijn enige ambitie is om in drie eeuwen te leven (1991) en dan nog 2 jaar Mn 3eeuwigeleeftijd even uit te hoeren met een biografie (fictie) en optredens in talk shows. Daarna sterf ik ladderzat in Mn bejaardentehuisbed. Amen.

36 likes

Dit is precies mijn levensdoel

buikpijn krijgt van druivensap

• ja, je bent de enige
  • nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Daarom drink ik het tegenwoordig alleen nog in de alcoholhoudende versie, dat valt veel beter.

45 likes

hahaha twijfelde ook nog om erbij te zetten “maar niet van wijn!!!”

2 likes

lenzen hebben helpt wel. Heb er nooit last van, zonder lenzen wel.

Ben ik de enige die netelroos krijgt van vibratie (bijv bij skeeleren of mountainbiken)?

• Ja, je bent de enige
  • Omg nee dit heb ik ook!

0 stemmers

Ik heb dat ook! Zelfs met gewoon fietsen op een weg met veel hobbels door stenen, krijg er altijd ook mega veel jeuk van aan m’n handen.

2 likes

Zakken chips kunnen echt zo muf ruiken!

Op m’n werk moest ik vroeger wel eens zakken chips proeven die net vervallen waren, als test. Daar was op zich niets mis mee, maar de kwaliteit gaat wel achteruit, zeker als je ze supervers gewend bent, net nadat ze geproduceerd zijn. Sommige zakken konden best wel stinken, haha.

4 likes

Heb je dan niet gewoon een gaatje? :smiley:

1 like

Ik heb dit niet met nutella maar wel soms met van die snoep spekjes of andere zoete meuk. Denk dan vaak ‘ah no geen gaatje he.’ maar dat is nooit het geval dus geen idee hoe het kan.

Ja die voegen met een borstel en chloor helemaal schrobben :ok_hand:t3::ok_hand:t3: Heerlijk

Stofzuigen sorteert vaak wel snel effect in een kort tijdsbestek. Maar ik haattt de herrie die de meeste stofzuigers maken, en dan dat geklooi met dat snoer enzo. En ik vind met de hand stofzuigen fijner/grondiger dan met die steel eraan, maar dan moet je dus alles gebukt doen waardoor je rug naar de vernieling gaat:’)

5 likes

Lekker op je knietjes dan maar

1 like

Ik dacht je had geschreven dat je de enige was die de badkamer voegen schoonmaakte met een satisfyer.

11 likes

Ik dacht dat dit aan mijn vullingen lag haha. Heb ooit een crêpe moeten weggooien omdat er gewoon een laag van 3cm dik op lag. Niet te doen die pijn in m’n kiezen, en ik ben echt een zoetekauw. Mijn tanden bikkelen repen tony’s weg maar dit suikerniveau was echt een ander kaliber