Ben ik de enige die (Deel 1)

buikpijn krijgt van druivensap

• ja, je bent de enige
  • nee, dit heb ik ook

0 stemmers

Daarom drink ik het tegenwoordig alleen nog in de alcoholhoudende versie, dat valt veel beter.

45 likes

hahaha twijfelde ook nog om erbij te zetten “maar niet van wijn!!!”

2 likes

lenzen hebben helpt wel. Heb er nooit last van, zonder lenzen wel.

Ben ik de enige die netelroos krijgt van vibratie (bijv bij skeeleren of mountainbiken)?

• Ja, je bent de enige
  • Omg nee dit heb ik ook!

0 stemmers

Ik heb dat ook! Zelfs met gewoon fietsen op een weg met veel hobbels door stenen, krijg er altijd ook mega veel jeuk van aan m’n handen.

2 likes

Zakken chips kunnen echt zo muf ruiken!

Op m’n werk moest ik vroeger wel eens zakken chips proeven die net vervallen waren, als test. Daar was op zich niets mis mee, maar de kwaliteit gaat wel achteruit, zeker als je ze supervers gewend bent, net nadat ze geproduceerd zijn. Sommige zakken konden best wel stinken, haha.

4 likes

Heb je dan niet gewoon een gaatje? :smiley:

1 like

Ik heb dit niet met nutella maar wel soms met van die snoep spekjes of andere zoete meuk. Denk dan vaak ‘ah no geen gaatje he.’ maar dat is nooit het geval dus geen idee hoe het kan.

Ja die voegen met een borstel en chloor helemaal schrobben :ok_hand:t3::ok_hand:t3: Heerlijk

Stofzuigen sorteert vaak wel snel effect in een kort tijdsbestek. Maar ik haattt de herrie die de meeste stofzuigers maken, en dan dat geklooi met dat snoer enzo. En ik vind met de hand stofzuigen fijner/grondiger dan met die steel eraan, maar dan moet je dus alles gebukt doen waardoor je rug naar de vernieling gaat:’)

5 likes

Lekker op je knietjes dan maar

1 like

Ik dacht je had geschreven dat je de enige was die de badkamer voegen schoonmaakte met een satisfyer.

11 likes

Ik dacht dat dit aan mijn vullingen lag haha. Heb ooit een crêpe moeten weggooien omdat er gewoon een laag van 3cm dik op lag. Niet te doen die pijn in m’n kiezen, en ik ben echt een zoetekauw. Mijn tanden bikkelen repen tony’s weg maar dit suikerniveau was echt een ander kaliber

Nog een op verzoek van mn zusje:

Is zij de enige die soms ‘s nachts wakker wordt omdat ze nodig moet poepen?

• Ja, ik hoef nooit te poepen in de nacht
  • Nee, ik ben ook een (incidentele) nachtpoeper

0 stemmers

Ik vind beide ook satisfying, ik ben alleen te lui om de voegen te schrobben :joy:

1 like

echt heeeeel soms, misschien twee keer per jaar, maar ik heb vaak daarna ook migraine haha

Ben ik de enige die mijn nagels kort maakt/afbijf als ik iets over dubbelgeklapte nagels zie. Of denk aan nagels langs een schoolbord?

• Ja dat heb ik ook
  • Nee dat doe ik niet

0 stemmers

Ben ik de enige die het altijd in haar benen voelt als ik iets hoor over een pijnlijk ongeluk, of als iemand iets verteld over botbreuken ofzo?

• Ja dat heb ik
  • Nee nooit gehad

0 stemmers

Je ja en nee zijn verkeerd om :stuck_out_tongue:

6 likes

Ben ik de enige die parfum opdoet voor het slapengaan?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook

0 stemmers

1 like