Nog een op verzoek van mn zusje:
Is zij de enige die soms ‘s nachts wakker wordt omdat ze nodig moet poepen?
- Ja, ik hoef nooit te poepen in de nacht
- Nee, ik ben ook een (incidentele) nachtpoeper
0 stemmers
Nog een op verzoek van mn zusje:
Is zij de enige die soms ‘s nachts wakker wordt omdat ze nodig moet poepen?
0 stemmers
Ik vind beide ook satisfying, ik ben alleen te lui om de voegen te schrobben
echt heeeeel soms, misschien twee keer per jaar, maar ik heb vaak daarna ook migraine haha
Ben ik de enige die mijn nagels kort maakt/afbijf als ik iets over dubbelgeklapte nagels zie. Of denk aan nagels langs een schoolbord?
0 stemmers
Ben ik de enige die het altijd in haar benen voelt als ik iets hoor over een pijnlijk ongeluk, of als iemand iets verteld over botbreuken ofzo?
0 stemmers
Je ja en nee zijn verkeerd om
Ben ik de enige die parfum opdoet voor het slapengaan?
0 stemmers
Waarom doe je dat?
Gewoon
Dat is toch zonde?
Ja weet ik
Toevallig vorige week een keer een piep klein beetje, omdat het stonk naar vieze was en ik kon die was nergens laten op dat moment en ik dacht misschien maskeert een klein beetje parfum rond mijn hoofd wel die geur. Hielp wel.
Ik vind het heerlijk om lekker in te smeren en parfum op als ik ga slapen, dan word ik juist helemaal ontspannen en voel ik me fijn!
Lig ik in m’n bed lekker knus en de hele tijd kan ik ervan genieten hoe lekker ik ruik hahaha
Ik heb dus een nieuwe telefoon nodig, want oude begeeft het bijna. Ik heb nu een iPhone en wil ook graag een nieuwe iPhone want ik heb een Apple watch en iPhone is fijn enzo. Maar, poeh, is dat even een rib uit mijn lijf. Ik vind het stom om daar zo’n fortuin aan uit te geven, vooral als je beseft dat een telefoon maar een paar jaar meegaat, veel korter dan bijvoorbeeld een koelkast of wasmachine. Hebben jullie dat ook?
Hahaha ik zie het nu ja. Oops
Dit! Zo lekker!
Ben ik de enige die het woord ‘stippen’ als werkwoord gebruikt voor het dopen van een koekje in de thee?
0 stemmers
HUH ik wilde deze gisteren posten
Vind het ook helemaal niet zonde of raar, parfum doe je toch op zodat je jezelf lekker ruikt, of dat nou 's avonds of overdag is tsja
Naja het verschil is natuurlijk dat je overdag wakker bent en 's nachts over het algemeen slaapt. (Uiteraard zijn er ook mensen in ploegendiensten etc. maar het gaat er hier om dat je parfum op doet als je naar bed gaat.)
Ik moet nog steeds mijn vakantiedagboek van de zomer van 2010 afmaken.
Ja, maar als ik overdag parfum op doe ruik ik het zelf misschien ook een uur. En na het douchen doe ik het weer op en als ik dan lekker in bed nog even een filmpje kijk of wat lees dan ruik ik het dus ook.