Ik gebruik het ook bijna nooit, ik krijg echt hoofdpijn als ik de hele tijd zo’n parfumgeur ruik, ik wil niet ieder keer als ik beweeg mezelf ruiken, ruik liever gewoon niks.
Al een afspeellijst heeft gemaakt in d’r hoofd voor als het ooit uitgaat met mijn vriend
- Ja je bent de enige
- Nee dit doe ik ook
0 stemmers
Niet in m’n hoofd, gewoon op spotify getiteld “hopelijk nooit nodig”
Ben ik de enige die vaak met haar ogen open slaapt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik doe dit (soms) ook
0 stemmers
Ik heb hier zelf overigens helemaal geen last van, maar het ziet er vooral heel creepy uit want ik lijk precies dood als ik zo lig.
Krijg je dan niet mega droge ogen? Of knipper je wel? Lijkt mij er inderdaad wel creepy uit zien.
Als kind deed ik dit.
Nee, ik heb nooit echt last van droge ogen. Of ik knipper weet ik eigenlijk niet. Mijn ogen zijn overigens niet wagenwijd open. Ik zou bijna een foto posten, maar ik durf niet ivm herkenbaarheid haha.
Dit heb ik ook wel eens, maar volgens vooral tijdens dutjes en ik denk niet tijdens mijn diepe slaap.
Als kind deed ik het altijd, maar dat wist ik zelf niet, waardoor mijn ouders het altijd zagen als ik nep sliep
Ahh okee, wel fijn dat je er verder geen last van hebt oid. Misschien, alleen als je het wil, kan je de foto zo uitsnijden dat alleen je ogen zichtbaar zijn?
Ben in de enige die vandaag jarig is?
- Ja je bent de enige
- Nee, we delen onze verjaardag
0 stemmers
Gefeliciteerd
Dank je wel
Gefeliciteerd!
Daar zijn mijn flessen parfum iets te duur voor. Maar goed, daar tegenover staat dan wel dat je het de hele dag ruikt.
Ik heb er dit jaar echt al heel veel opgemaakt. Toch wel iets van 6 of zo?
(“ja, dat komt omdat je ook 's nachts parfum draagt” “ssh…sh…shut up”)
Ben ik de enige die de autoradio altijd uit zet als ze gaat inparkeren zodat het beter lukt?
- Nee doe ik ook
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Zelfs al tijdens het zoeken naar een parkeerplek, anders kan ik het niet zien.