Dit heb ik ook wel eens, maar volgens vooral tijdens dutjes en ik denk niet tijdens mijn diepe slaap.
Als kind deed ik het altijd, maar dat wist ik zelf niet, waardoor mijn ouders het altijd zagen als ik nep sliep
Ahh okee, wel fijn dat je er verder geen last van hebt oid. Misschien, alleen als je het wil, kan je de foto zo uitsnijden dat alleen je ogen zichtbaar zijn?
Ben in de enige die vandaag jarig is?
- Ja je bent de enige
- Nee, we delen onze verjaardag
0 stemmers
Gefeliciteerd
Dank je wel
Gefeliciteerd!
Ik heb er dit jaar echt al heel veel opgemaakt. Toch wel iets van 6 of zo?
(“ja, dat komt omdat je ook 's nachts parfum draagt” “ssh…sh…shut up”)
Ben ik de enige die de autoradio altijd uit zet als ze gaat inparkeren zodat het beter lukt?
- Nee doe ik ook
- Ja je bent de enige
0 stemmers
Zelfs al tijdens het zoeken naar een parkeerplek, anders kan ik het niet zien.
Ik heb een iPhone 6S en die wordt al warm en verliest 4G verbinding als ik een snapchat video maak
Volgens mij valt dat ook niet te repareren, dus ik ben de pineut…
En @death_by_sexy ik heb een iPhone 6S die het nog hartstikke goed doet! Geen paniek. Ik zou gewoon even langs de Apple store gaan. In het beste geval krijg je een nieuwe, in het slechtste geval krijg je gratis advies over wat je er mee aanmoet.
Raakt jouw neus daar niet aan gewend dan? Dat heb ik altijd na een paar uur, hoe duur de parfum ook is.
Is een fabel want vaak ruik je m zelf niet meer omdat je gewend bent getaakt aan de geur
"Creepy foto waarop ik met open ogen slaap
Weg
Je zou de hele foto eens moeten zien #dead
Oh wow ze zijn ook echt wel open, niet alsof je door je wimpers kijkt. Lijkt mij wel creepy als je dat ineens ziet als je je omdraait ofzo haha.