Ik heb een iPhone 6S en die wordt al warm en verliest 4G verbinding als ik een snapchat video maak
Volgens mij valt dat ook niet te repareren, dus ik ben de pineut…
Ik heb een iPhone 6S en die wordt al warm en verliest 4G verbinding als ik een snapchat video maak
Volgens mij valt dat ook niet te repareren, dus ik ben de pineut…
En @death_by_sexy ik heb een iPhone 6S die het nog hartstikke goed doet! Geen paniek. Ik zou gewoon even langs de Apple store gaan. In het beste geval krijg je een nieuwe, in het slechtste geval krijg je gratis advies over wat je er mee aanmoet.
Raakt jouw neus daar niet aan gewend dan? Dat heb ik altijd na een paar uur, hoe duur de parfum ook is.
Is een fabel want vaak ruik je m zelf niet meer omdat je gewend bent getaakt aan de geur
Weg
Je zou de hele foto eens moeten zien #dead
Oh wow ze zijn ook echt wel open, niet alsof je door je wimpers kijkt. Lijkt mij wel creepy als je dat ineens ziet als je je omdraait ofzo haha.
Eigenlijk altijd tranen in m’n ogen. Ik ben emo wrak
Ik woon vlak bij een kazerne dus gelukkig niet. Ben eerder altijd nieuwsgierig wat er aan de hand is en surf snel naar alarmeringen.nl
Ben ik de enige die heel duidelijk ‘angstzweet’ of adrenalinezweet herkent bij iemand?
0 stemmers
Ik ruik dit bij mezelf wel maar bij anderen niet
Ik weet niet of ik dit nu slim vind of juist een enge gedachte
Is iets scherper dan gewoon zweet, dat is vaak een beetje muf
Ben ik de enige die rugpijn krijgt als ik erg veel honger heb
0 stemmers
Nee, wel als ik te veel gegeten heb
0 stemmers
Haha ja ik vind het een beetje naar ammoniak en een beetje naar wiet ruiken
Ammoniak is het precies!
Ben ik de enige die één specifieke geur gewoon helemaal niet ruikt (en andere geuren dus wel)?
0 stemmers
Ik heb dit zelf met wietlucht: ik kan letterlijk naast iemand staan die aan het blowen is, maar ik ruik helemaal niks.
Over ammoniak gesproken. Ben ik de enige die eierkoeken naar ammoniak vind ruiken?
0 stemmers
Als ze er niet naar ruiken zijn ze niet goed. Die van de supermarkt vind ik er niet naar ruiken, maar van de bakker wel