Ik kan in ieder geval niet wachten op de biografie inclusief poster met een collage van alle profielfoto’s.
Maar weet je omgeving dan ook dat het hier staat? Of ja de politie gaat vast je laatste stappen na, maar ik denk pas iets later, wanneer er al een signalement door je omgeving is gegeven aan de politie.
Ik heb wel eens een foto naar mijn zus gestuurd voordat ik in mijn eentje uitging in het buitenland en toen met erbij geschreven ‘weet je in ieder geval wat ik aan heb als ik verdwijn’. Vond ze niet grappig, ik vond het wel handig
Ik ga hem luisteren, maar de eerste minuten duiden op ja je bent de enige.
Ok, poging tot eerste poll!
Ben ik de enige die Nutella niet te vreten vindt?
- Ja, natuurlijk ben je de enige, Nutella is leven!
- Nee, ik vind dat ook gore tjak.
0 stemmers
Ik vind duo penotti vele malen lekkerder.
Ik houd van chocolade, maar niet van vloeibare choco. Vind chocolademelk ook niks. Pannenkoeken loveeee ik, maar niet met nutella, bahhh.
Ben ik de enige die, als ik een tijdje niet gegeten hebt en daarna wel weer iets ga eten, een paar seconden een soort kaakkramp krijgt? Alsof al het bloed ineens naar mijn kaken stroomt.
- Ja, je bent de enige die dit heeft
- Nee, mijn kaken zijn soms ook een beetje in de war
0 stemmers
Volgens mij heeft dat te maken met je speekselklieren die opeens aan het werk moeten en een soort toeschietreflex krijgen.
Dat klopt ook, bii het rijsmiddel in eierkoeken komt ammoniak vrij tijdens het bakken ofzo? Dus dat is niet raar.
Oeps spuit elf
Ben ik de enige die vrijwel nooit moe wordt voor middernacht en altijd moeite heeft met inslapen? (Ook al sta ik bijvoorbeeld om 6.15 op)
- Ja, je bent de enige. Laat je melatonineproductie checken ofzo?
- Nee, je bent volstrikt normaal
0 stemmers
Ik ben meestal echt 19 uur wakker voordat ik echt moe word. Hoe laat is een normaal mens wakker? Van 06:30 tot 22:30 ongeveer? Dat is 16 uur toch?
Ik heb dit met ontbijtkoek en snoep!
Hoe vroeger ik op moet, hoe meer moeite ik heb.
Ik vind dit wel een leuke reden om deze als lievelings-cd te hebben
Hahaha nee ik ben je zus niet (denk ik toch ). Mijn moeder had die plaat en was hier helemaal fan van en daarom was ik er ook fan van. Die plaat is nu kapot, maar soms luisteren we nog eens via youtube e.d.
Ben ik de enige die vroeger bij opa en oma in de keuken met een sopje mocht spelen? Gootsteen/teiltje met water en afwasmiddel, kopjes en sponsjes
- Ik speelde niet met sopjes.
- Ik speelde ook met sopjes.
0 stemmers
Maar deze opties kloppen niet
Ben ik de enige: ja, ik speelde ook met sopjes
Dat kan niet!!
Ojaa dom! Ik verander het.
Van mijn oma mochten we altijd helpen met de afwas, zij vond het leuk dat wij het leuk vonden. Mijn opa was een stuk chagrijn dat alles vervelend vond, hij was het er dus niet mee eens en liep te zeuren. (Off topic maar ben zo benieuwd hoe ik als volwassen mens met mijn opa was omgegaan! Ben zo benieuwd of ik me dan kapot had geërgerd, hem had laten kletsen of er tegenin was gegaan. Of in een ideale situatie met een goede discussie hem misschien wat redelijkheid kon bijbrengen)
Zou de koning in een oranje onderbroek ook met buitenlandse staatshoofden telefoneren?