Dat klopt ook, bii het rijsmiddel in eierkoeken komt ammoniak vrij tijdens het bakken ofzo? Dus dat is niet raar.
Oeps spuit elf
Ben ik de enige die vrijwel nooit moe wordt voor middernacht en altijd moeite heeft met inslapen? (Ook al sta ik bijvoorbeeld om 6.15 op)
- Ja, je bent de enige. Laat je melatonineproductie checken ofzo?
- Nee, je bent volstrikt normaal
0 stemmers
Ik ben meestal echt 19 uur wakker voordat ik echt moe word. Hoe laat is een normaal mens wakker? Van 06:30 tot 22:30 ongeveer? Dat is 16 uur toch?
Ik heb dit met ontbijtkoek en snoep!
Hoe vroeger ik op moet, hoe meer moeite ik heb.
Ik vind dit wel een leuke reden om deze als lievelings-cd te hebben
Hahaha nee ik ben je zus niet (denk ik toch ). Mijn moeder had die plaat en was hier helemaal fan van en daarom was ik er ook fan van. Die plaat is nu kapot, maar soms luisteren we nog eens via youtube e.d.
Ben ik de enige die vroeger bij opa en oma in de keuken met een sopje mocht spelen? Gootsteen/teiltje met water en afwasmiddel, kopjes en sponsjes
- Ik speelde niet met sopjes.
- Ik speelde ook met sopjes.
0 stemmers
Maar deze opties kloppen niet
Ben ik de enige: ja, ik speelde ook met sopjes
Dat kan niet!!
Ojaa dom! Ik verander het.
Van mijn oma mochten we altijd helpen met de afwas, zij vond het leuk dat wij het leuk vonden. Mijn opa was een stuk chagrijn dat alles vervelend vond, hij was het er dus niet mee eens en liep te zeuren. (Off topic maar ben zo benieuwd hoe ik als volwassen mens met mijn opa was omgegaan! Ben zo benieuwd of ik me dan kapot had geërgerd, hem had laten kletsen of er tegenin was gegaan. Of in een ideale situatie met een goede discussie hem misschien wat redelijkheid kon bijbrengen)
Zou de koning in een oranje onderbroek ook met buitenlandse staatshoofden telefoneren?
Ik denk dat de huidige koning in een Willy warmer zijn telefoongesprekken voert.
Ben ik de enige die liegt over m’n vergeten bonuskaart bij de AH?
Jaa dat deden ze hier zogenaamd ook niet meer. Dus ik een kaart voor mezelf zie ik ze alsnog algemene kaarten scannen maar dan dje er liggen voor de klant. Dus als je ineens rare dingen bij je bonus krijgt komt t daardoor
Wat heb je daaraan dan?
En @Lexiii je kan ook je bonuskaart aan de AH app koppelen en dan gewoon op je telefoon laten scannen! Heeft de app een speciale pagina voor. Die heb je altijd wel bij je toch?
Heb ik een tijdje geprobeerd! Maar aangezien de kassemedewerkers 'm altijd wilde scannen heb ik de app weer weggedaan.
Je kan er toch wel airmiles mee sparen? Dan heeft hij wel een beetje gelijk.
Moet zeggen dat het kwartje bij mij ook pas laat viel, dat je met de bonuskaart de producten in de BONUS voor die prijs mee kreeg.
Is het niet zo dat ze dan een ‘algemene’ bonuskaart scannen die bij de kassa ligt? Ik heb ook niet altijd een bonuskaart bij. Als ik dan nee zeg scant de caissière een pasje en wordt de korting alsnog verrekend.