Neee niet doen, met je eigen kaart krijg je persoonlijke aanbiedingen! Zitten soms echt leuke dingen bij, soms ook achterlijke dingen. Hondenkoekjes terwijl je die nog nooit gekocht hebt en geen eens een hond hebt ofzo.
Is dat normaal of jij persoonlijk?
Bron? Want ik lees juist dat ze eigenlijk bijna niks zeker weten over zijn leven en dat er veel dingen zijn gevonden over zijn leven die elkaar juist weer tegenspreken.
Huh maar waarom wil je je kaart niet laten scannen? (Geen omg ofzo, gewoon nieuwsgierig naar hoe de bonuskaart werkt!?!)
iel ja zwetende plakbenen verschrikkelijk. ik slaap het liefst, ongeacht welke temperatuur, met een lange pyjamabroek. in vind het gevoel van blote benen op elkaar zo kut, en ook als je je knieschijven zo op elkaar voelt liggen bleh
Kan niet antwoorden voor wie jij tagged maar voor mezelf wel;
Er word zoveel opgeslagen vandaag de dag, zelfs de boodschappen die ik doe. Rot op denk ik danā¦
Maar je hoeft hem niet per se te koppelen aan een account met jouw gegevens. Dus dan zullen ze ook niet weten wie de persoon is die die boodschappen doet!
Luiheid.
Dit wist ik dan weer niet haha, thanks
Haha ja zo kun je toch van de bonus genieten! Als je bij de kassa om een pasje vraagt kun je hem direct gebruiken
Bill gaat niet met haar bil op de bril
er is vast een beter grapje maar beter dan dit gaat niet
Ahh nu ben ik vet nieuwsgierig waar dit over gaat
Ben ik de enige die als ze welk vliegtuig dan ook hoort overvliegen standaard een beetje bang is dat-ie bommen gaat werpen?
- Ja je bent de enige
- Nee dit heb ik ook
0 stemmers
Ik ben wel soms bang dat het vliegtuig gaat neerstorten, als het geluid iets anders is dan normaal
Ja of tegen mān flat gaat vliegen. Voor het laatst had het leger een test met een helicopter en dat was zo dichtbij dat ik wel bang werd
Nadat mijn opa overleed bleef ik wel eens bij mijn oma slapen, en die werd geregeld gillend wakker met nachtmerries over bommenwerpers. Mijn hart breekt nog een beetje als ik denk aan hoe mensen dit soort nare herinneringen hun heeele leven bij zich dragen.
Hebben jullie niet allemaal gehoorschade onderhand?
Oh het is maar 2 dagen per jaar
Dat was niet helemaal duidelijk
nee maar ik ga het nu wel doen