Ik denk dat de huidige koning in een Willy warmer zijn telefoongesprekken voert.
Ben ik de enige die liegt over mān vergeten bonuskaart bij de AH?
Jaa dat deden ze hier zogenaamd ook niet meer. Dus ik een kaart voor mezelf zie ik ze alsnog algemene kaarten scannen maar dan dje er liggen voor de klant. Dus als je ineens rare dingen bij je bonus krijgt komt t daardoor
Wat heb je daaraan dan?
En @Lexiii je kan ook je bonuskaart aan de AH app koppelen en dan gewoon op je telefoon laten scannen! Heeft de app een speciale pagina voor. Die heb je altijd wel bij je toch?
Heb ik een tijdje geprobeerd! Maar aangezien de kassemedewerkers 'm altijd wilde scannen heb ik de app weer weggedaan.
Je kan er toch wel airmiles mee sparen? Dan heeft hij wel een beetje gelijk.
Moet zeggen dat het kwartje bij mij ook pas laat viel, dat je met de bonuskaart de producten in de BONUS voor die prijs mee kreeg.
Is het niet zo dat ze dan een āalgemeneā bonuskaart scannen die bij de kassa ligt? Ik heb ook niet altijd een bonuskaart bij. Als ik dan nee zeg scant de caissiĆØre een pasje en wordt de korting alsnog verrekend.
Neee niet doen, met je eigen kaart krijg je persoonlijke aanbiedingen! Zitten soms echt leuke dingen bij, soms ook achterlijke dingen. Hondenkoekjes terwijl je die nog nooit gekocht hebt en geen eens een hond hebt ofzo.
Is dat normaal of jij persoonlijk?
Bron? Want ik lees juist dat ze eigenlijk bijna niks zeker weten over zijn leven en dat er veel dingen zijn gevonden over zijn leven die elkaar juist weer tegenspreken.
Huh maar waarom wil je je kaart niet laten scannen? (Geen omg ofzo, gewoon nieuwsgierig naar hoe de bonuskaart werkt!?!)
iel ja zwetende plakbenen verschrikkelijk. ik slaap het liefst, ongeacht welke temperatuur, met een lange pyjamabroek. in vind het gevoel van blote benen op elkaar zo kut, en ook als je je knieschijven zo op elkaar voelt liggen bleh
Kan niet antwoorden voor wie jij tagged maar voor mezelf wel;
Er word zoveel opgeslagen vandaag de dag, zelfs de boodschappen die ik doe. Rot op denk ik danā¦
Maar je hoeft hem niet per se te koppelen aan een account met jouw gegevens. Dus dan zullen ze ook niet weten wie de persoon is die die boodschappen doet!
Luiheid.
Dit wist ik dan weer niet haha, thanks
Haha ja zo kun je toch van de bonus genieten! Als je bij de kassa om een pasje vraagt kun je hem direct gebruiken
Bill gaat niet met haar bil op de bril
er is vast een beter grapje maar beter dan dit gaat niet
Ahh nu ben ik vet nieuwsgierig waar dit over gaat