Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die als ze welk vliegtuig dan ook hoort overvliegen standaard een beetje bang is dat-ie bommen gaat werpen? :grimacing:

• Ja je bent de enige
  • Nee dit heb ik ook

0 stemmers

Ik ben wel soms bang dat het vliegtuig gaat neerstorten, als het geluid iets anders is dan normaal

9 likes

Ja of tegen m’n flat gaat vliegen. Voor het laatst had het leger een test met een helicopter en dat was zo dichtbij dat ik wel bang werd :pensive:

1 like

Oja, ook wel herkenbaar!

@Vaiana oh ja dat lijkt me ook best eng.

Nadat mijn opa overleed bleef ik wel eens bij mijn oma slapen, en die werd geregeld gillend wakker met nachtmerries over bommenwerpers. :pensive: Mijn hart breekt nog een beetje als ik denk aan hoe mensen dit soort nare herinneringen hun heeele leven bij zich dragen.

2 likes

Hebben jullie niet allemaal gehoorschade onderhand?

Oh het is maar 2 dagen per jaar
Dat was niet helemaal duidelijk

nee maar ik ga het nu wel doen

2 likes

Ik ga dit pas doen op het moment dat ik gesponsord op vakantie mag gaan

Zo’n zwaar leven

2 likes

Ben ik de enige die aardappels schilt met de kaasschaaf?

• Ja
  • Nee, ik maak ook gebruik van de kaasschaafmethode.

0 stemmers

Ik heb nog nooit in Mn leven een aardappel geschild, maar hypothetisch is het nee.

10 likes

Ik schil de aardappels met een dunschiller, maar daar schaaf ik dus ook de kaas mee :stuck_out_tongue:

2 likes

Ben je linkshandig? Ik namelijk wel, ik heb altijd ruzie met dunschillers etc., en ik geloof dat meer linkshandigen dingen schillen met de kaasschaaf. Ik schil mijn mango’s ook altijd zo

3 likes

Ik heb een linkshandige dunschiller en dan werkt het dus ineens heel erg makkelijk. Er zit dus echt verschil tussen:D

1 like

Ben ik de enige die Funnies in de hagelslag vies vind?

• Ja, je bent de enige. Funnies zijn lekker!
  • Nee, je bent niet de enige. Funnies zijn vies!

0 stemmers

Hoe kun je dit vies vinden :scream: Vond je ze als kind wel lekker? Of gewoon leuk omdat er iets in je hagelslag zat.

Ik heb een pak hagelslag van de Lidl kerstlijn met funnies en m’n pak is bijna leeg, doe er super zuinig mee want laf de funnies. Dit jaar koop ik 10 pakken.

3 likes

Maar… Maar… Ook puur? :scream:

1 like

Als klein kind had ik standaard een chocolademond.

Als kind vond ik het leuk dat er iets in mijn hagelslag zat, maar ik gaf ze altijd weg. Ik vind de smaak zo nep ofzo.

1 like

Ik krijg er geen hyperventilatie van, maar ik ga wel sneller ademen. Dat heb ik ook bij mensen die heel snel praten of praten zonder adem te halen. Zij klinken dan een beetje buiten adem en ik krijg dat dan ook.

2 likes