Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik mis 60 keer on-offline gaan om de aandacht van je crush te trekken

55 likes

Aaaahh ik wist niet dat er nog een topic was vol met polls, zo leuk!
Gelijk even de helft gedaan haha

Om gelijk ook maar een poll te starten:
Ben ik de enige die nu pas achter dit topic komt/meestemt?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, Ik heb dit ook pas ontdekt

0 stemmers

3 likes

Ben ik de enige die mijn sokken en schoenen aandoe in de volgorde sok - schoen - sok - schoen ipv sok - sok - schoen - schoen?

• Ja wtf, je bent de enige
  • Nee, dit doe ik ook (sws gwn veel efficiĆ«nter)

0 stemmers

Ik doe het wel alleen bij mijn all stars, bij al mijn andere schoenen wel sok-sok-schoen-schoen, geen idee waarom eigenlijk…

Ik trek m’n sokken aan als ik aankleed en m’n schoenen pas als ik de deur uit ga, dus meer: sok - sok - ontbijtentandenpoetseninpakkenenalles - schoen - schoen

27 likes

Ik doe dit alleen als ik ben wezen zwemmen. Ik wil niet met een natte sok op een half vochtige vloer gaan staan.

12 likes

@kika hahah dat is al helemaal origineel!

@Niettepruimen jaa juist daar komt deze methode echt goed van pas hahah

2 likes

Ben ik de enige die altijd kippenvel/ tranen in mijn ogen krijg bij ā€˜grote’ sportmomenten zoals Ireen Wüst die wereldkampioen wordt of Epke Zonderland op de Olympische Spelen?

• Nee, dit heb ik ook
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

1 like

Ooooh door jouw poll krijg ik zoveel zin in de olympische spelen volgend jaar!!

7 likes

Ben ik de enige persoon die in lage schoenen altijd normale sokken draagt (dus geen enkelsokjes, voetjes etc.)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat doe ik ook

0 stemmers

Sok - schoen - me bedenken dat ik iets ben vergeten en dus op 1 schoen door het huis waggelen om dat te doen/pakken - sok - schoen

5 likes

Hangt van de broek af, maar in principe maakt het me niks uit als je een stuk sok ziet.

2 likes

Ben ik de enige die nooit meer dan 3 alcoholische versnaperingen in 24 heeft gedronken?

• Ja je bent de enige
  • Nee je bent NIET de enige

0 stemmers

Ik vind het eigenlijk zinloos om je tanden voor het eten te poetsen… dan poets je twee keer achter elkaar. Zit alleen een nacht tussen maar geen eten ofzo.

7 likes

Maar omgedraaid is het ook niet goed te eten vlak na je je tanden hebt gepoetst want dan zijn ze ook nog extra gevoelig, dus ja.

Een van de voordelen van elke dag m’n gezicht vol plamuren, heb genoeg tijd tussen eten en tanden poetsen

11 likes

Ben ik de enige die een fysiek ongemakkelijk/oncomfortabel gevoel krijgt van vochtig weer (niet per se regen, gewoon vochtige lucht)? Een jeukerige huid, een beetje zweterig gevoel (en daarbij niet eens echt hard zweten), gewoon een gevoel van slecht in je vel zitten… Als ik effectief de enige ben dan klinkt dit waarschijnlijk heel raar. :roll_eyes:

• Ja je bent de enige. Ik heb geen idee waar je het over hebt.
  • Nee je bent niet de enige, ik herken dit!

0 stemmers

1 like

Ben ik die enige hier die geen geschiedenis of rechten heeft gestudeerd/studeert?

• Ja, je bent de enige
  • Nee ik ook.

0 stemmers

Ben ik de enige die alle teksten van De Jeugd van Tegenwoordigs’ album De Machine nog steeds helemaal uit haar kop kan opdreumen op de beat.

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook wopwopwopppp

0 stemmers

Ben Ik de enige die niet (zichtbaar) kan blozen?

• Ja, ik kan wel blozen
  • Nee, ik kan ook niet blozen

0 stemmers

Ben ik de enige die nooit rood wordt van inspanning zoals sport? Ongeacht de duur of intensiteit krijg ik geen rood hoofd, wel een zweethoofd uiteraard.

• Ja, ik word wel (zichtbaar) rood van inspanning
  • Nee, ik word ook niet (zichtbaar) rood

0 stemmers

Als tomaat ben ik zeer jaloers op mensen die nooit blozen/rood worden.

26 likes