Idd wat een kutdingen, je kunt er ook helemaal geen fatsoenlijk druk mee uitoefenen. Mn moeder zei dat ik dat ding waarschijnlijk kut vond omdat ik linkshandig ben maar ik vraag het me af.
Oh oops wel dus haha
āJe mosselā⦠Ik heb een MARMOT jaa!
Same
Nee, wel als ik me realiseer dat ik hardop meezing met het raam open, inclusief dat vies-klaaglijke āPapi doe ik het goeeeed?ā
Ben ik die enige die MSN messenger (desnoods een online versie) nu nog zou prefereren boven Whatsapp (dat van Facebook is)
- Ja je bent de enige
- Nee ik vind MSN Messenger eigenlijk ook gewoon prettiger.
0 stemmers
Ik heb dit een beetje met Paulien Cornelisse. Ik luister elke podcast waar zij in zit en lees en kijk haast alles wat ik tegenkom van haar. Ik vind dit echt een beetje triest van mezelf als ik dit zo lees.
Ik mis die emoticons echt. We hebben er nu 80.465 (is een ruwe schatting) maar ze kunnen niet overbrengen wat de MSN emoticons wel konden. Ik mis tong-uit-mondpoppetje en rood boos-naar-de-zijkant-kijkend-met-mond-een-beetje-open-poppetje
Ik mis 60 keer on-offline gaan om de aandacht van je crush te trekken
Aaaahh ik wist niet dat er nog een topic was vol met polls, zo leuk!
Gelijk even de helft gedaan haha
Om gelijk ook maar een poll te starten:
Ben ik de enige die nu pas achter dit topic komt/meestemt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, Ik heb dit ook pas ontdekt
0 stemmers
Ben ik de enige die mijn sokken en schoenen aandoe in de volgorde sok - schoen - sok - schoen ipv sok - sok - schoen - schoen?
- Ja wtf, je bent de enige
- Nee, dit doe ik ook (sws gwn veel efficiƫnter)
0 stemmers
Ik doe het wel alleen bij mijn all stars, bij al mijn andere schoenen wel sok-sok-schoen-schoen, geen idee waarom eigenlijkā¦
Ik trek mān sokken aan als ik aankleed en mān schoenen pas als ik de deur uit ga, dus meer: sok - sok - ontbijtentandenpoetseninpakkenenalles - schoen - schoen
Ik doe dit alleen als ik ben wezen zwemmen. Ik wil niet met een natte sok op een half vochtige vloer gaan staan.
@kika hahah dat is al helemaal origineel!
@Niettepruimen jaa juist daar komt deze methode echt goed van pas hahah
Ben ik de enige die altijd kippenvel/ tranen in mijn ogen krijg bij āgroteā sportmomenten zoals Ireen Wüst die wereldkampioen wordt of Epke Zonderland op de Olympische Spelen?
- Nee, dit heb ik ook
- Ja, je bent de enige
0 stemmers
Ooooh door jouw poll krijg ik zoveel zin in de olympische spelen volgend jaar!!
Ben ik de enige persoon die in lage schoenen altijd normale sokken draagt (dus geen enkelsokjes, voetjes etc.)
- Ja, je bent de enige
- Nee, dat doe ik ook
0 stemmers
Sok - schoen - me bedenken dat ik iets ben vergeten en dus op 1 schoen door het huis waggelen om dat te doen/pakken - sok - schoen
Hangt van de broek af, maar in principe maakt het me niks uit als je een stuk sok ziet.