Ben ik de enige die nooit meer dan 3 alcoholische versnaperingen in 24 heeft gedronken?
- Ja je bent de enige
- Nee je bent NIET de enige
0 stemmers
Ben ik de enige die nooit meer dan 3 alcoholische versnaperingen in 24 heeft gedronken?
0 stemmers
Ik vind het eigenlijk zinloos om je tanden voor het eten te poetsen⊠dan poets je twee keer achter elkaar. Zit alleen een nacht tussen maar geen eten ofzo.
Maar omgedraaid is het ook niet goed te eten vlak na je je tanden hebt gepoetst want dan zijn ze ook nog extra gevoelig, dus ja.
Een van de voordelen van elke dag mân gezicht vol plamuren, heb genoeg tijd tussen eten en tanden poetsen
Ben ik de enige die een fysiek ongemakkelijk/oncomfortabel gevoel krijgt van vochtig weer (niet per se regen, gewoon vochtige lucht)? Een jeukerige huid, een beetje zweterig gevoel (en daarbij niet eens echt hard zweten), gewoon een gevoel van slecht in je vel zitten⊠Als ik effectief de enige ben dan klinkt dit waarschijnlijk heel raar.
0 stemmers
Ben ik die enige hier die geen geschiedenis of rechten heeft gestudeerd/studeert?
0 stemmers
Ben ik de enige die alle teksten van De Jeugd van Tegenwoordigsâ album De Machine nog steeds helemaal uit haar kop kan opdreumen op de beat.
0 stemmers
Ben Ik de enige die niet (zichtbaar) kan blozen?
0 stemmers
Ben ik de enige die nooit rood wordt van inspanning zoals sport? Ongeacht de duur of intensiteit krijg ik geen rood hoofd, wel een zweethoofd uiteraard.
0 stemmers
Als tomaat ben ik zeer jaloers op mensen die nooit blozen/rood worden.
Vroeger werd ik inderdaad ook nooit rood van sporten, maar helaas krijg ik nu soms wel een tomaathoofd als ik het heel warm heb gehad. Blozen blijft me gelukkig ook bespaard.
Voor degenen die niet of weinig blozen en/of rood worden. Heb je een gele ondertoon in je huid?
0 stemmers
Op mijn persoonlijke bonuskaart krijg ik alleen maar aanbiedingen waar ik een zwak voor heb: Sushi, bier, wijn en frikandelbroodjes. Heb jij dit ook?
0 stemmers
Ik heb nu een aanbieding van 2 Tonyâs repen voor 4,50, lekker ongezond maar daar ben ik wel blij mee
Het is ongeveer 50/50 gezond/ongezond.
Die heb ik ook! Maar ook 20% korting op amandelmelk, daar ben ik grootgebruiker van dus echt heel chill. Maar jammer voor de ap want Dirk is nog altijd goedkoper.
Ben ik de enige die bedenkt wat er allemaal op mijn wikipedia pagina komt te staan als ik straks beroemd ben?
0 stemmers
Allebei! Dus jij kan op ja stemmen
Ik word ook heel gelig, en dan vanaf een bepaalde temperatuur wel met een rode neus. Ik ben echt prachtig in de winter.
Ik krijg vooral aanbiedingen die ik toch niet koop. Voorverpakt brood, kaas, voorgesneden groentenmixen, (duur) keukenpapier. Zitten ook wel gezonde producten tussen, af en toe eens citroenen of groenten, maar heb er dus niet veel aan.
Van sporten word ik eerder paars. Echt lelijk.
En als je me goed kent dan kun je het wel zien als ik bloos, maar mensen die me niet zo goed kennen zien het niet. Familie kan dan meteen uitroepen âJe wordt rood!â Waardoor je je nog meer opgelaten gaat voelen. En collegaâs zeggen dan als ik zelf iets zeg dat ik bloos âOh dat zie je bij jou niet hoorâ.
Ik had medicatie en er stond dat je er door kon gaan blozen en ik was echt bang dat het dan vet goed voor iedereen zichtbaar zou zijn, maar heb gelukkig zelf niks gezien of gehoord van anderen. :â)
Daarom heb ik een tandenborstel en tandpasta in een keukenkastje staan
Ben ik de enige die nog nooit een complete aflevering van Friends gezien heeft?
0 stemmers
Ben ik de enige die een gepassioneerde, intense haat heeft voor Comic Sans en geen bedrijf of winkel serieus kan nemen als dit hun lettertype is?
0 stemmers
Ben ik de enige die Papyrus nog kutter vind dan Comic Sans?
0 stemmers