Huh deze antwoorden zijn toch hetzelfde? Nu kan niemand antwoorden dat Papyrus kutter is
ben ik de enige die een kutdag heeft vandaag? 10 september 2019
- je bent de enige
- nee ik ook
0 stemmers
Hahahahah heerlijk
Huh werkt dat dan op andere schermen? Mijn ouders kijken op mijn account met lelijke gele ondertitels, maar bij mij thuis zien die er gewoon normaal uit.
Ik werd op de middelbare school weleens Tinky Winky genoemd, omdat ik bij sporten al gauw paars werd. (volgens hen dan)
De reden dat ik met een paar “vriendinnen” van de middelbare school geen contact meer heb. Ik vond dat echt verschrikkelijk: elkaar om de beurt thuis uitnodiging en dan braafjes in de zetel zitten met een schaaltje gesneden worteltjes met cocktailsaus en Bugles met geitenkaas. En dan brave extreem saaie gesprekken voeren over het werk en over de kinderen. En altijd een tv-meubel dat bij de salontafel past in lelijk grijs namaakhout.
Ik heb dit ook heel erg met trouwfeesten… Dat “verplichte” traditionele gedoe van stadhuis, kerk, en dan duur feest met duur eten en dure trouwjurk. Ieder z’n ding natuurlijk maar niet dat van mij alleszins.
Haha ja wel lekker, dat was niet het probleem.
Ik zou bijna denken dat jij mij was of ik jou. Ik heb dit ook nog met typisch Nederlandse begrafenissen met natte cake.
Hoe dan?! Sommige stukjes kan ik woord voor woord meezeggen. Ik verwacht eigenlijk altijd dat iedereen Friends net zo leuk vind als ik hehe
En de vrouwen die dan bij een uitstapje pakjes drinken mee hebben en witte zachte bolletjes met plakken kaas. Want dat bespaart toch weer mooi een paar euro! En dan doen ze een keer een terrasje en nemen de mannen een Heineken en de vrouwen een witte wijn. Maakt niet uit welke als hij maar droog is! Ik had toch een keer een vieze zoete bij [random plek in random land]. De mannen luisteren al niet meer en praten over de velgen van de nieuwe lease-auto (een paar inch erbij of toch maar een ingebouwd navigatiesysteem). Eveline wil al graag kinderen, maar Rutger is er nog niet aan toe. Sara en Jeroen hebben net hun hypotheek getekend, een eigen huis! Er bleek zelfs een houten vloer onder het lelijke zeil te liggen! Nu nog plantjes kopen en de urban jungle is compleet. Welke hardloopschoenen heb je trouwens? Nee ik loop niet meer hard, ik doe tegenwoordig aan hot yoga.
Oké ik ging van Ria de huisvrouw naar Eveline de urban mommy in spe
En dan graag alles tot in den treure delen op social media
Instagram stories!!
Tegen chafen of inkijk of nog iets anders?
Ik draag vaak van die rokken van Alie met een broekje eraan, maar bij rokken van de H&M oid doe ik geen broekje onder. Boeien als mensen m’n billen zien. Een bil is een bil
Ben ik de enige die al mijn comments leest alsof ik de gezichtsuitdrukking van mijn avatar heb en dus constant crazy gefrustreerd is? (Ik heb soms het idee dat het ook een soort self fulfilling prophecy is en steeds gefrustreerder word door deze avatar.)
- Nee, ik lees alles wat jij zegt ook alsof je een zeer opgefokt persoon bent
- Ja, ik zie jou als de rust en barmhartigheid zelve en/of kijk gewoon niet naar je avatar
0 stemmers
Ik ben 33 en refereer nog steeds naar mezelf als meisje ipv vrouw. T is meer een mindset dan iets anders.