Ben ik de enige die (Deel 1)

De reden dat ik met een paar “vriendinnen” van de middelbare school geen contact meer heb. Ik vond dat echt verschrikkelijk: elkaar om de beurt thuis uitnodiging en dan braafjes in de zetel zitten met een schaaltje gesneden worteltjes met cocktailsaus en Bugles met geitenkaas. En dan brave extreem saaie gesprekken voeren over het werk en over de kinderen. En altijd een tv-meubel dat bij de salontafel past in lelijk grijs namaakhout.

Ik heb dit ook heel erg met trouwfeesten… Dat “verplichte” traditionele gedoe van stadhuis, kerk, en dan duur feest met duur eten en dure trouwjurk. Ieder z’n ding natuurlijk maar niet dat van mij alleszins.

23 likes

Haha ja wel lekker, dat was niet het probleem. :grin:

2 likes

Ik zou bijna denken dat jij mij was of ik jou. Ik heb dit ook nog met typisch Nederlandse begrafenissen met natte cake. :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Hoe dan?! Sommige stukjes kan ik woord voor woord meezeggen. Ik verwacht eigenlijk altijd dat iedereen Friends net zo leuk vind als ik hehe

5 likes

En de vrouwen die dan bij een uitstapje pakjes drinken mee hebben en witte zachte bolletjes met plakken kaas. Want dat bespaart toch weer mooi een paar euro! En dan doen ze een keer een terrasje en nemen de mannen een Heineken en de vrouwen een witte wijn. Maakt niet uit welke als hij maar droog is! Ik had toch een keer een vieze zoete bij [random plek in random land]. De mannen luisteren al niet meer en praten over de velgen van de nieuwe lease-auto (een paar inch erbij of toch maar een ingebouwd navigatiesysteem). Eveline wil al graag kinderen, maar Rutger is er nog niet aan toe. Sara en Jeroen hebben net hun hypotheek getekend, een eigen huis! Er bleek zelfs een houten vloer onder het lelijke zeil te liggen! Nu nog plantjes kopen en de urban jungle is compleet. Welke hardloopschoenen heb je trouwens? Nee ik loop niet meer hard, ik doe tegenwoordig aan hot yoga.

Oké ik ging van Ria de huisvrouw naar Eveline de urban mommy in spe :joy:

25 likes

En dan graag alles tot in den treure delen op social media :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Instagram stories!!

1 like

:rofl::rofl::rofl:

Tegen chafen of inkijk of nog iets anders?

Ik draag vaak van die rokken van Alie met een broekje eraan, maar bij rokken van de H&M oid doe ik geen broekje onder. Boeien als mensen m’n billen zien. Een bil is een bil :woman_shrugging:

1 like

Ben ik de enige die al mijn comments leest alsof ik de gezichtsuitdrukking van mijn avatar heb en dus constant crazy gefrustreerd is? (Ik heb soms het idee dat het ook een soort self fulfilling prophecy is en steeds gefrustreerder word door deze avatar.)

• Nee, ik lees alles wat jij zegt ook alsof je een zeer opgefokt persoon bent
  • Ja, ik zie jou als de rust en barmhartigheid zelve en/of kijk gewoon niet naar je avatar

0 stemmers

Ik ben 33 en refereer nog steeds naar mezelf als meisje ipv vrouw. T is meer een mindset dan iets anders.

2 likes

Ik denk het soms stiekem wel, maar ik denk oprecht dat het leven wel veel beter en leuker wordt. Als ik bijvoorbeeld naar mijn moederk kijk kan ik zo jaloers zijn. Volgens mij ga ik dan echt meer schijt aan mijn lichaam en uiterlijk hebben en zal ik veel gekker doen dan nu.

1 like

Ben ik de enige die die camera’s van de iPhone 11 echt intens lelijk vindt en er heel kriegelig van wordt?

• Ja je bent de enige, hij is gewoon mooi/prima
  • Nee je bent niet de enige, getverdegetver

0 stemmers

Ik lees het vooral in Lemongrabs stem, maar voor mij is dat een recept voor alles tussen een glimlach tot de slappe lach. Ik vind het dus UNACCEPTABLE!!! als je je avatar verandert :lemon:

1 like

Ik heb laatst samen met iemand anders voor het eerst op een baby gepast. Dit deed me eraan denken dat ik nog nooit een luier heb verschoond.

Ben ik de enige die nog nooit een luier heeft verschoond?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook nog nooit gedaan

0 stemmers

Ben ik de enige die het minder eng vindt om een slang vast te houden dan een muis of hamster?
Ik ben bang dat ik kleine knaagdieren pijn doe of ze uit mijn handen vallen. :’)

• ja je bent de enige
  • nee ik vind een slang ook fijner om vast te houden.

0 stemmers

1 like

Nou wat een aannames; ook na je 30e hoef je je niet bezig te houden met hypotheken etc hoor. Je richt je eigen leven altijd nog in… Mijn leven begint nu eindelijk juist een beetje, ben wat minder aan het aankloten en het voelt juist meer als een begin.

11 likes

Haha. Unacceptable conditionnnn!! Waarschijnlijk verander ik hem weleens maar ik beloof dat het alleen maar andere afbeeldingen van Lemongrab zullen zijn. (Ben ook net weer begonnen met Adventure Time kijken - heb alle seizoenen op dvd aan m’n vriend gegeven. Kreeg meteen weer inspiratie voor nieuwe ava’s van Lemongrab, echt een geniaal personage is het gewoon haha.)

1 like

Heb het heel vaak gedaan maar niet van een baby.