Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik denk het soms stiekem wel, maar ik denk oprecht dat het leven wel veel beter en leuker wordt. Als ik bijvoorbeeld naar mijn moederk kijk kan ik zo jaloers zijn. Volgens mij ga ik dan echt meer schijt aan mijn lichaam en uiterlijk hebben en zal ik veel gekker doen dan nu.

1 like

Ben ik de enige die die camera’s van de iPhone 11 echt intens lelijk vindt en er heel kriegelig van wordt?

• Ja je bent de enige, hij is gewoon mooi/prima
  • Nee je bent niet de enige, getverdegetver

0 stemmers

Ik lees het vooral in Lemongrabs stem, maar voor mij is dat een recept voor alles tussen een glimlach tot de slappe lach. Ik vind het dus UNACCEPTABLE!!! als je je avatar verandert :lemon:

1 like

Ik heb laatst samen met iemand anders voor het eerst op een baby gepast. Dit deed me eraan denken dat ik nog nooit een luier heb verschoond.

Ben ik de enige die nog nooit een luier heeft verschoond?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dat heb ik ook nog nooit gedaan

0 stemmers

Ben ik de enige die het minder eng vindt om een slang vast te houden dan een muis of hamster?
Ik ben bang dat ik kleine knaagdieren pijn doe of ze uit mijn handen vallen. :’)

• ja je bent de enige
  • nee ik vind een slang ook fijner om vast te houden.

0 stemmers

1 like

Nou wat een aannames; ook na je 30e hoef je je niet bezig te houden met hypotheken etc hoor. Je richt je eigen leven altijd nog in… Mijn leven begint nu eindelijk juist een beetje, ben wat minder aan het aankloten en het voelt juist meer als een begin.

11 likes

Haha. Unacceptable conditionnnn!! Waarschijnlijk verander ik hem weleens maar ik beloof dat het alleen maar andere afbeeldingen van Lemongrab zullen zijn. (Ben ook net weer begonnen met Adventure Time kijken - heb alle seizoenen op dvd aan m’n vriend gegeven. Kreeg meteen weer inspiratie voor nieuwe ava’s van Lemongrab, echt een geniaal personage is het gewoon haha.)

1 like

Heb het heel vaak gedaan maar niet van een baby.

Hoe bedoel je dit dan? Dat je geen seks hebt? Dan vind ik 1/3e nog best veel!

Heb je dit altijd al gehad? Ik had dit de eerste 25 jaar van mijn leven ook. Ik had wel het idee dat ik wat miste, omdat iedereen het er zoveel over had, maar had er verder totaal geen behoefte aan.

2 likes

Ja, dat is herkenbaar. Ik nam het liefste afstand van mijn eigen lichaam en had er daardoor geen interesse in. Ik had die behoefte inderdaad niet omdat ik niet wist wat het was en ook omdat ik me niet voor kon stellen dat seksualiteit iets fijns kon zijn. Nu heb ik een relatie en (na veel geduld van mijn vriend) positieve ervaringen opgedaan en dat heeft het wel veranderd.

1 like

Alleen volwassen mensen luiers maar nog nooit een baby

1 like

Dat is idd echt fijn!

Ik heb echt 0,0 libido meer de laatste paar jaar en heb ook echt helemaal geen behoefte aan een relatie of seks. Ik merk nu zelfs dat ik seksscĆØnes op tv of Netflix doorspoel omdat ik het tijdverspilling vind. Vreemd want ik heb geen nare ervaringen ofzo. Maar sinds mijn relatie een paar jaar gelegen uit is gegaan denk ik eigenlijk nooit meer aan seks. En ik vind het wel lekker rustig zo.

5 likes

Dit is zelfs heel erg herkenbaar! Het lijkt me dan ook verschrikkelijk om altijd in een tropisch/vochtig klimaat te leven.

1 like

Wel alleen bij forse inspanning kan ik rood worden.

Ik vond het het fijnste op vakantie als je alle noord Europeanen en Amerikanen verhit en rood door zo’n dorpje of stad ziet strompelen met zo’n rode boei. Was dan wel blij dat ik er dan nog wel toonbaar uitzie.

Maar toen ik de christoffelberg in no-time moest beklimmen omdat mn zusje boos was en maar doorstoomde, toen had ik aan het einde ook wel een lichtrode kop. Vond het gevoel van zo’n warm hoofd heel naar.

1 like

Ben ik de enige die als ze een lesauto ziet rijden altijd extreem overdreven de verkeersregels naleeft. Dus heel duidelijk m’n hand uitsteken, niet nog snel ff voor de auto langs fietsen of zelf voorrang nemen, etc.

• Nee je bent niet de enige, dit doe ik ook altijd
  • Ja je bent de enige, hier let ik niet op hoor

0 stemmers

Ik bedenk me dan altijd dat diegene misschien wel in een rijexamen zit en het zou zo sneu zijn als hij/zij dan zakt door mij omdat ik er nog ff snel voor langs fietste of zo. :frowning:

6 likes

Ben ik de enige die frietjes van de smullers vies vindt?

1 like

Ik vind friet van de gemiddelde friettent sowieso niet lekker. Hou meer van krokante Franse frietjes, bij een snackbar zijn ze vaak zo slap.

Ik vind hun mayo vies. Te zoet.

4 likes