Hoe bedoel je dit dan? Dat je geen seks hebt? Dan vind ik 1/3e nog best veel!
Heb je dit altijd al gehad? Ik had dit de eerste 25 jaar van mijn leven ook. Ik had wel het idee dat ik wat miste, omdat iedereen het er zoveel over had, maar had er verder totaal geen behoefte aan.
Ja, dat is herkenbaar. Ik nam het liefste afstand van mijn eigen lichaam en had er daardoor geen interesse in. Ik had die behoefte inderdaad niet omdat ik niet wist wat het was en ook omdat ik me niet voor kon stellen dat seksualiteit iets fijns kon zijn. Nu heb ik een relatie en (na veel geduld van mijn vriend) positieve ervaringen opgedaan en dat heeft het wel veranderd.
Alleen volwassen mensen luiers maar nog nooit een baby
Dat is idd echt fijn!
Ik heb echt 0,0 libido meer de laatste paar jaar en heb ook echt helemaal geen behoefte aan een relatie of seks. Ik merk nu zelfs dat ik seksscĆØnes op tv of Netflix doorspoel omdat ik het tijdverspilling vind. Vreemd want ik heb geen nare ervaringen ofzo. Maar sinds mijn relatie een paar jaar gelegen uit is gegaan denk ik eigenlijk nooit meer aan seks. En ik vind het wel lekker rustig zo.
Dit is zelfs heel erg herkenbaar! Het lijkt me dan ook verschrikkelijk om altijd in een tropisch/vochtig klimaat te leven.
Wel alleen bij forse inspanning kan ik rood worden.
Ik vond het het fijnste op vakantie als je alle noord Europeanen en Amerikanen verhit en rood door zoān dorpje of stad ziet strompelen met zoān rode boei. Was dan wel blij dat ik er dan nog wel toonbaar uitzie.
Maar toen ik de christoffelberg in no-time moest beklimmen omdat mn zusje boos was en maar doorstoomde, toen had ik aan het einde ook wel een lichtrode kop. Vond het gevoel van zoān warm hoofd heel naar.
Ben ik de enige die als ze een lesauto ziet rijden altijd extreem overdreven de verkeersregels naleeft. Dus heel duidelijk mān hand uitsteken, niet nog snel ff voor de auto langs fietsen of zelf voorrang nemen, etc.
- Nee je bent niet de enige, dit doe ik ook altijd
- Ja je bent de enige, hier let ik niet op hoor
0 stemmers
Ik bedenk me dan altijd dat diegene misschien wel in een rijexamen zit en het zou zo sneu zijn als hij/zij dan zakt door mij omdat ik er nog ff snel voor langs fietste of zo.
Ben ik de enige die frietjes van de smullers vies vindt?
Ik vind friet van de gemiddelde friettent sowieso niet lekker. Hou meer van krokante Franse frietjes, bij een snackbar zijn ze vaak zo slap.
Ik vind hun mayo vies. Te zoet.
Ben ik de enige die nooit een zonnebril draagt?
- Ja, ik draag weleens een zonnebril
- Nee, ik draag ook nooit een zonnebril
0 stemmers
Error.
Ja je bent de enige
Nee ik draag wel eens een zonnebril
edit: oh weer error want dat is allebei hetzelfde. Maar dan:
Ja je bent de enige
Nee ik draag ook nooit een zonnebril
ben ik de enige persoon die regelmatig toch de vaat met de hand doet omdat ik geen zin heb om te wachten dat de vaatwasser klaar is. Of dat je gewoon geen zin hebt in al die extra handelingen inruimen, uitruimen en dan ook nog dat geluid aanhoren.
- Ja, je bent de enige / ik heb geen vaatwasser tot mijn beschikking.
- Nee, ik doe dat ook
0 stemmers
Ben ik de enige die niet tegen watten kan? Van die wollige watten die je moet plukken. Word er helemaal naar van als ik die aanraak.
- Ik vind watten ook vreselijk
- Ik kan watten zonder probleem aanraken
0 stemmers
Ik draag buiten ook bijna altijd een zonnebril. Dat felle daglicht in de winter kan ik anders ook niet handelen. Plus ik voel me lekker anoniem.
Het is een belediging voor frietjes om Smullers frietjes frietjes te noemen.
En toch doe je het?
Nee vind ik ook, vooral omdat ze er geen zout op lijken te doen? Althans, ik vond ze nogal smakeloos en toen ging ik er op letten en gingen ze idd niet met zoān strooibus eroverheen. Yay voor mān bloeddruk I guess maar ik vond het smakeloos.