Deed ik ook nooit. Tot ik harde lenzen ging dragen. Die dingen maken je ogen zo gevoelig
Ben ik de enige die bord- of computerspellen niet leuk vindt?
- Je bent de enige
- Ik vind dat ook niet leuk
0 stemmers
Door de tyfus?
Hahaha love deze
Ben ik de enige die elke nacht met een slaapmasker slaapt?
- Ja, je bent de enige
- Nee, doe ik ook
0 stemmers
En ben ik de enige die het pijnlijk vind als je knieƫn op elkaar liggen als je op je zij (foetushousing) in bed ligt?
- Ja je bent de enige, wtf
- Nee, doet bij mij ook pijn
0 stemmers
Een zijslaapkussen helpt bij mij echt wel bij het onderste probleem
Omg ik kende dit helemaal niet. Net even gegoogled en dat lijkt me echt heerlijk
Lidl heeft er voor ā¬6,99 dacht ik, die heb ik zelf ook en gaat al een jaar mee
Ik ga die serieus kopen, thanks voor de tip!
Leg je dat kussen dan tussen je knieƫn?
Tussen mijn knieƫn ja, ik ben een soort van de grote lepel/big spoon voor het kussen als je het je zo beter kan voorstellen
Jaaa! Ik een dolfijn
Ben ik de enige die soms echt stil staat waar ik een paar uur geleden was, zoals als ik heb gewinkeld in een stad denk ik als ik thuis ben: WoW een uur geleden liep ik hier en zei ik dat en deed ik zo.
- Ja, dat doe ik ook.
- Nee, doe normaal ik leef in het moment.
0 stemmers
Ben ik de enige die het echt verschrikkelijk vindt om haar eigen stem terug te horen op audio?
- Ja, je bent de enige, ik vind mijn stem prima en vind het niet erg om terug te horen.
- Ja, je bent de enige, ik vind mijn stem heel mooi en vind het leuk om terug te horen.
- Nee, ik vind mijn stem mwah en niet zo leuk om terug te horen.
- Nee, ik vind mijn stem ook vreselijk en echt niet leuk om terug te horen.
0 stemmers
Ik heb dit vooral als ik 's nachts naar de wc ga, dan denk ik ā5 minuten geleden lag ik niet in bed en nu wel weerā en dan krijg ik zoān gek gevoel want het voelt alsof ik niet uit bed ben geweest
Dit is heel specifiek
Ben ik de enige die echt de kriebels krijgt van het effect dat (bepaalde?) afwasmachines kunnen hebben op hoe glaswerk aanvoelt? Dat het glas zo stroevig wordt, brrrrā¦
- Ja, ik heb daar totaal geen problemen mee (of het in ieder geval nooit gemerkt)
- Neeee gadverdamme ik ken dit gevoel en ik HAAT het
0 stemmers
Dat geluid is ook vreselijk!!
Audio kan ik meestal wel aan. Video daarentegen
Ik heb inmiddels zoveel spraakberichten naar vriendinnen ingesproken en teruggeluisterd (ik luister mijn eigen berichten soms terug⦠haha) dat ik het helemaal niet gek meer vind om mijn eigen stem te horen.
Ik moet binnenkort voor mijn studie een gesprek met een patiƫnt opnemen en vervolgens afspelen voor de rest van mijn klas. Echt ik wil nu al huilen. Mijn stem op audio vind ik echt het meest verschrikkelijke ooit. Ik klink als een soort zeurderige, monotone vent. Heb het filmpje zelf ook nog niet durven luisteren.