Ben ik de enige die (Deel 1)

Dit eerste stukje icm je avatar moehaha

4 likes

Maar voor hun klinkt het helemaal niet gek/anders dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Vroeger schaamde ik me wel, maar nu vind ik het meestal wel prima. Praat ook wel wat anders dan vroeger. Soms zet ik wel een rare stem ofzo op, of ik klink chagrijnig of moe of geïrriteerd en dan vind ik ingesproken berichtjes terug luisteren echt heel naar. Maar heb ik gewoon een normale bui dan vind ik het wel prima. Vind het niet leuk om terug te luisteren ofzo, maar het is niet mooi, niet lelijk, gewoon ok.

1 like

Ooooh ik moest een keer voor m’n studie een filmpje opnemen waarin ik een (simulatie)patiënt zie en de seksuele anamnese afneem. Dat moet je dan terugluisteren en jezelf feedback geven en fragmenten uitzoeken die je aan de klas wilt laten zien.

Ik ben al geen fan van mijn stem, maar om jezelf dan te horen zeggen ‘en ehmm, kunt u nog wel goed vochtig worden tijdens seks?’

:cry:

34 likes

Ben ik de enige die echt vreselijk naar wordt van vriezers? Het openen van een la of iets in of uit de vriezer halen en dat het dan zo schaaft tegen het ijs. (Kippenvel als ik dit zelfs typ en eraan denk)

• Ja je bent de enige
  • Nee omg dit heb ik ook

0 stemmers

Vooral als de lade dan klemt bij het terugschuiven.

Ik heb nu ook kippenvel door je vraag :sweat_smile: ik heb dat ook ja. Of als je kip oid snijdt die nog een beetje bevroren blijkt te zijn :confounded:

2 likes

Ja, of zo’n bakplaat in de oven terug schuiven wat dan blijft klemmen. Dat piepende guid :tired_face:

1 like

Ben ik de enige die verwacht dat ze zaterdagochtend om een onverklaarbare reden om 06:00 wakker is en een offline forum treft?

• Ja, welterusten
  • Nee, ik verwacht ook (onverklaarbaar) wakker te zijn

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die van de daken wil schreeuwen dat het weekend is?

WEEEKEEEND.

5 likes

Ik moet tot zes werken vannacht. Sowieso dat ik online ga en dan schrik

3 likes

Of smakt of als er idioot veel lawaai om mij heen is (tv aanstaat etc) of als ik koude voeten of schouders hebt. Dan kan ik gewoon niet eten.

1 like

Ben ik de enige persoon die de eerste 25 jaar van haar leven nooit garnalen had gegeten?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook
  • Ik ben jonger dan 25 maar wil toch graag stemmen anders ben ik de enige die niet kan stemmen

0 stemmers

Ook geen kroepoek?

Cassave niet toch?

Nee volgens mij niet! :slight_smile:

1 like

@anon42392789

ik ben 25+ en nog steeds nooit garnalen (ok wel kroepoek) of mosselen gehad. ben ik de enige?

• je bent de enige
  • nee ik ook niet

0 stemmers

1 like

Wel garnalen, geen mosselen! Geen behoefte aan ook, het lijkt me echt zó vies

3 likes

Volgens mij liggen die in het vriesvak bij de jumbo en kon ik ze daarom nooit vinden.

1 like

Oeh, de Jumbo hier kom ik bijna nooit, zal binnenkort eens checken in het vriesvak daar. *fingers crossed

Ik denk altijd U Piece of Shit

3 likes