Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die soms echt stil staat waar ik een paar uur geleden was, zoals als ik heb gewinkeld in een stad denk ik als ik thuis ben: WoW een uur geleden liep ik hier en zei ik dat en deed ik zo.

• Ja, dat doe ik ook.
  • Nee, doe normaal ik leef in het moment.

0 stemmers

Ben ik de enige die het echt verschrikkelijk vindt om haar eigen stem terug te horen op audio?

• Ja, je bent de enige, ik vind mijn stem prima en vind het niet erg om terug te horen.
  • Ja, je bent de enige, ik vind mijn stem heel mooi en vind het leuk om terug te horen.
  • Nee, ik vind mijn stem mwah en niet zo leuk om terug te horen.
  • Nee, ik vind mijn stem ook vreselijk en echt niet leuk om terug te horen.

0 stemmers

Ik heb dit vooral als ik 's nachts naar de wc ga, dan denk ik ‘5 minuten geleden lag ik niet in bed en nu wel weer’ en dan krijg ik zo’n gek gevoel want het voelt alsof ik niet uit bed ben geweest

Dit is heel specifiek :sweat_smile:

8 likes

Ben ik de enige die echt de kriebels krijgt van het effect dat (bepaalde?) afwasmachines kunnen hebben op hoe glaswerk aanvoelt? Dat het glas zo stroevig wordt, brrrr…

• Ja, ik heb daar totaal geen problemen mee (of het in ieder geval nooit gemerkt)
  • Neeee gadverdamme ik ken dit gevoel en ik HAAT het

0 stemmers

Dat geluid is ook vreselijk!!

Audio kan ik meestal wel aan. Video daarentegen :cold_sweat:

3 likes

Ik heb inmiddels zoveel spraakberichten naar vriendinnen ingesproken en teruggeluisterd (ik luister mijn eigen berichten soms terug… haha) dat ik het helemaal niet gek meer vind om mijn eigen stem te horen.

5 likes

Ik moet binnenkort voor mijn studie een gesprek met een patiënt opnemen en vervolgens afspelen voor de rest van mijn klas. Echt ik wil nu al huilen. Mijn stem op audio vind ik echt het meest verschrikkelijke ooit. Ik klink als een soort zeurderige, monotone vent. Heb het filmpje zelf ook nog niet durven luisteren.

3 likes

Dit eerste stukje icm je avatar moehaha

4 likes

Maar voor hun klinkt het helemaal niet gek/anders dus je hoeft je geen zorgen te maken.
Vroeger schaamde ik me wel, maar nu vind ik het meestal wel prima. Praat ook wel wat anders dan vroeger. Soms zet ik wel een rare stem ofzo op, of ik klink chagrijnig of moe of geïrriteerd en dan vind ik ingesproken berichtjes terug luisteren echt heel naar. Maar heb ik gewoon een normale bui dan vind ik het wel prima. Vind het niet leuk om terug te luisteren ofzo, maar het is niet mooi, niet lelijk, gewoon ok.

1 like

Ooooh ik moest een keer voor m’n studie een filmpje opnemen waarin ik een (simulatie)patiënt zie en de seksuele anamnese afneem. Dat moet je dan terugluisteren en jezelf feedback geven en fragmenten uitzoeken die je aan de klas wilt laten zien.

Ik ben al geen fan van mijn stem, maar om jezelf dan te horen zeggen ‘en ehmm, kunt u nog wel goed vochtig worden tijdens seks?’

:cry:

34 likes

Ben ik de enige die echt vreselijk naar wordt van vriezers? Het openen van een la of iets in of uit de vriezer halen en dat het dan zo schaaft tegen het ijs. (Kippenvel als ik dit zelfs typ en eraan denk)

• Ja je bent de enige
  • Nee omg dit heb ik ook

0 stemmers

Vooral als de lade dan klemt bij het terugschuiven.

Ik heb nu ook kippenvel door je vraag :sweat_smile: ik heb dat ook ja. Of als je kip oid snijdt die nog een beetje bevroren blijkt te zijn :confounded:

2 likes

Ja, of zo’n bakplaat in de oven terug schuiven wat dan blijft klemmen. Dat piepende guid :tired_face:

1 like

Ben ik de enige die verwacht dat ze zaterdagochtend om een onverklaarbare reden om 06:00 wakker is en een offline forum treft?

• Ja, welterusten
  • Nee, ik verwacht ook (onverklaarbaar) wakker te zijn

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die van de daken wil schreeuwen dat het weekend is?

WEEEKEEEND.

5 likes

Ik moet tot zes werken vannacht. Sowieso dat ik online ga en dan schrik

3 likes

Of smakt of als er idioot veel lawaai om mij heen is (tv aanstaat etc) of als ik koude voeten of schouders hebt. Dan kan ik gewoon niet eten.

1 like

Ben ik de enige persoon die de eerste 25 jaar van haar leven nooit garnalen had gegeten?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik ook
  • Ik ben jonger dan 25 maar wil toch graag stemmen anders ben ik de enige die niet kan stemmen

0 stemmers