Ook geen kroepoek?
Cassave niet toch?
Nee volgens mij niet!
ik ben 25+ en nog steeds nooit garnalen (ok wel kroepoek) of mosselen gehad. ben ik de enige?
- je bent de enige
- nee ik ook niet
0 stemmers
Wel garnalen, geen mosselen! Geen behoefte aan ook, het lijkt me echt zĂł vies
Volgens mij liggen die in het vriesvak bij de jumbo en kon ik ze daarom nooit vinden.
Oeh, de Jumbo hier kom ik bijna nooit, zal binnenkort eens checken in het vriesvak daar. *fingers crossed
Ik denk altijd U Piece of Shit
Ben ik de enige met de volgende fantasie: Het lijkt me zo lekker om een hapje uit een weiland te nemen. Al toen ik klein was leek me dit heerlijk, ik zat dan in de trein en zag al die sappige weilanden voorbij komen en wilde met een schepje een stuk eruit halen en op een bordje leggen. Niet alleen het gras, maar ook een stuk verse kleigrond daaronder. Het helpt me ook nog steeds om hieraan te denken als ik misselijk ben, voel me dan meteen beter.
Ben ik de enige?
- Ja natuurlijk ben je de enige, doe even normaal
- Nee, ik herken dit
0 stemmers
Ohh heb je het wel eens geproefd? Ik ben nog nooit in een (geschikt) weiland geweest helaas, dus heb nooit kunnen proeven
Haha op een of andere manier vind ik het een hele schattige fantasie
Ja! Heb ik dit ook bij wolken die naar mijn idee naar slagroom smaken, zou graag een grote toef op mn taart hebben
Wat leuk, een medestander! Wolken lijken me dan weer een beetje droog en muffig.
Of een lekkere koeienvlaai, maakt het misschien wat smeuĂŻger
Hoe kan een wolk je droog lijken?
Ja niet zo logisch maar dat soort gedachtes of associaties zijn niet echt rationeel.
Haha, als kind ging ik wel altijd gras eten samen met een vriendinnetje! We hadden zelfs een favoriete spot waar het gras extra lekker was
Ik zit vaak met mijn hand in mijn bh, mijn borst gewoon vast te houden. Zo bovenlangs in de kraag mijn bh in, lekker warm met mijn hand tegen mijn borst. Moet er echt op letten het niet op mijn werk te doen omdat het zoân gewoonte is.
Ben ik de enige?
- Ja meid sorry
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Ik doe het eigenlijk ook over mân shirt heen en dat doe ik ook wel eens (onbewust) als ik aan het werk ben. Dat realiseerde ik me pas toen ik dat een keer deed en per ongeluk oogcontact maakte met de 19-jarige mannelijke stagiair die verderop achter een bureau zat dat uitkeek op de mijne
Ik slaap op mân buik, maar als ik op mijn rug in bed lig houd ik ook altijd 1 van mijn handen op een borst.