Ben ik de enige die (Deel 1)

Zo zit ik echt heel vaak haha, met mijn hand op mijn onderbuik. Lekker zacht en warm en geen last meer van een broek die op je buik drukt.

3 likes

Ik heb dat met gloeiende kooltjes. Weet dat het een heel slecht idee is, maar als ik ze zo mooi rood zie gloeien wil ik ze altijd in mijn mond stoppen en er op zuigen.

8 likes

haha mijn vriend haat mij zo hard als ik dit doe

2 likes

Ben ik de enige die telkens zwicht en donuts koopt bij de IKEA?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik zwicht ook voor donuts

0 stemmers

Wist niet eens dat ze donuts hebben.

38 likes

Misschien is het bij iedere IKEA anders haha, maar bij die van mij hebben ze die altijd op het einde bij dat frozen yoghurt/ hotdog gedeelte.

1 like

Zijn ze aan te raden? Wellicht dat ik mij dan ook eens laat verleiden erdoor!

1 like

Het zijn gewoon van die gesuikerde donuts maar wel nice! haha. Ze zijn niet super bijzonder maar toch laat ik me er iedere keer weer door verleiden als een soort impuls aankoop haha :joy:

1 like

Ben ik de enige die m’n kiezen/kaken onbewust hard op elkaar duw als ik een dier aai?

• Nee dit doe ik ook!
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die weleens een fucking pijnlijke steek in haar wenkbrauw krijgt op een random moment? Bijvoorbeeld tijdens het fietsen

• Nee omg dit heb ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die het liefste 2 keer per dag warm eet / zou eten als ze die mogelijkheid had?

• Ja je bent de enige
  • Nope.

0 stemmers

Ik woonde een tijdje ergens waar dat standaard is. Ik houd van warm eten dus ik kan snel overeten + een portie bevatte in mijn geval al vaker meer kcal dan 2 boterhammen, dus ik was echt enorm aangekomen :’).

Ik doe raar met mn lippen en mond als ik een dier aai. Als ik veel met lieve dieren ben geweest heb ik aan het einde van de dag kramp en pijn in mijn gezicht

1 like

image

Denk bij Mascha gelijk aan deze :sweat_smile: Geen idee hoe het ruikt en kijk haar vlogs ook nooit, maar deze wel in het beutyblogtopic voorbij zien komen

15 likes

23362

Of deze

3 likes

Inderdaad! Ik heb bij Mascha dus het idee dat ze naar Glassex ruikt.

17 likes

Ik doe dit ook, maar wel alleen als ik een serie al heb gezien (en dus herkijk voor er een nieuw seizoen is ofzo) of als ik het eigenlijk niet zo leuk meer vind, zoals het laatste seizoen van Casa de papel. Die heb ik volgens mij op 2x snelheid gekeken door al dat doorspoelen, haha.

2 likes

Ohh ik heb hier laatst aan geroken in de Douglas omdat ik ook benieuwd was maar ik vind het echt geen lekkere geur!

Ben ik de enige die de Engelse teksten skipt, wanneer een forummer dit in z’n linkje heeft gezet?

• Ja! Doe mij maar de Nederlandse vertaling
  • Ja, maar ik probeer toch de tekst te lezen maar haak daarna soms af
  • Nee, Engels gaat me net zo makkelijk af als Nederlands

0 stemmers

Ik kan prima Engels, maar ik vind Nederlands gewoon 100x chiller om te lezen!

8 likes

Ja ik ook, ik kan het wel maar ik vind het dan te lang duren. En Nederlandse teksten ‘screen’ ik sneller dan Engelse teksten.
En als er zo’n linkje staat, dan denk ik vaak: joh typ even wat er staat dan hoef ik die moeite niet te doen. Mar das mijn pakkie an hoor!

1 like