Ben ik de enige die (Deel 1)

Ik houd vaak één borst vast als ik douche :woman_shrugging:

4 likes

Ik hou ook af en toe mijn onderbuik/heup vast, voelt gewoon comfortabel. Doe dat alleen thuis, in het openbaar is het zo awkward.

4 likes

Ik doe als ik slaap ook altijd mijn bitje uit en een slaapmasker af. Af en toe ligt mijn tweede dekbed ook ergens in een hoekje in de kamer omdat ik het blijkbaar te warm had.

3 likes

M’n onderbroek zelfs :joy:

2 likes

Oordopjes en oogmaskers ben ik standaard kwijt. Ik had vroeger eczeem op mn ellebogen (binnenkant), werd ik ook altijd wakker met die zalf onder m’n nagels :roll_eyes:

1 like

Oooh had ECHT niet verwacht dat iemand dit ook zou doen! Hahaha wat leuk

3 likes

Ik doe dat ook en hoorde van date “gaat ie lekker?”. Ik had het niet door.
Met je hand half in je broek is ook lekker, lekker warm ofzo. Niet in je onderbroek per se, het is gewoon je buik. Dat doet mijn date trouwens ook dus hij moet niet zeuren.

2 likes

In mijn beleving doet echt iedereen dit haha

2 likes

Zo zit ik echt heel vaak haha, met mijn hand op mijn onderbuik. Lekker zacht en warm en geen last meer van een broek die op je buik drukt.

3 likes

Ik heb dat met gloeiende kooltjes. Weet dat het een heel slecht idee is, maar als ik ze zo mooi rood zie gloeien wil ik ze altijd in mijn mond stoppen en er op zuigen.

8 likes

haha mijn vriend haat mij zo hard als ik dit doe

2 likes

Ben ik de enige die telkens zwicht en donuts koopt bij de IKEA?

• Ja je bent de enige
  • Nee ik zwicht ook voor donuts

0 stemmers

Wist niet eens dat ze donuts hebben.

38 likes

Misschien is het bij iedere IKEA anders haha, maar bij die van mij hebben ze die altijd op het einde bij dat frozen yoghurt/ hotdog gedeelte.

1 like

Zijn ze aan te raden? Wellicht dat ik mij dan ook eens laat verleiden erdoor!

1 like

Het zijn gewoon van die gesuikerde donuts maar wel nice! haha. Ze zijn niet super bijzonder maar toch laat ik me er iedere keer weer door verleiden als een soort impuls aankoop haha :joy:

1 like

Ben ik de enige die m’n kiezen/kaken onbewust hard op elkaar duw als ik een dier aai?

• Nee dit doe ik ook!
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die weleens een fucking pijnlijke steek in haar wenkbrauw krijgt op een random moment? Bijvoorbeeld tijdens het fietsen

• Nee omg dit heb ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ben ik de enige die het liefste 2 keer per dag warm eet / zou eten als ze die mogelijkheid had?

• Ja je bent de enige
  • Nope.

0 stemmers

Ik woonde een tijdje ergens waar dat standaard is. Ik houd van warm eten dus ik kan snel overeten + een portie bevatte in mijn geval al vaker meer kcal dan 2 boterhammen, dus ik was echt enorm aangekomen :’).

Ik doe raar met mn lippen en mond als ik een dier aai. Als ik veel met lieve dieren ben geweest heb ik aan het einde van de dag kramp en pijn in mijn gezicht

1 like