Denk bij Mascha gelijk aan deze Geen idee hoe het ruikt en kijk haar vlogs ook nooit, maar deze wel in het beutyblogtopic voorbij zien komen
Inderdaad! Ik heb bij Mascha dus het idee dat ze naar Glassex ruikt.
Ik doe dit ook, maar wel alleen als ik een serie al heb gezien (en dus herkijk voor er een nieuw seizoen is ofzo) of als ik het eigenlijk niet zo leuk meer vind, zoals het laatste seizoen van Casa de papel. Die heb ik volgens mij op 2x snelheid gekeken door al dat doorspoelen, haha.
Ohh ik heb hier laatst aan geroken in de Douglas omdat ik ook benieuwd was maar ik vind het echt geen lekkere geur!
Ben ik de enige die de Engelse teksten skipt, wanneer een forummer dit in z’n linkje heeft gezet?
- Ja! Doe mij maar de Nederlandse vertaling
- Ja, maar ik probeer toch de tekst te lezen maar haak daarna soms af
- Nee, Engels gaat me net zo makkelijk af als Nederlands
0 stemmers
Ik kan prima Engels, maar ik vind Nederlands gewoon 100x chiller om te lezen!
Ja ik ook, ik kan het wel maar ik vind het dan te lang duren. En Nederlandse teksten ‘screen’ ik sneller dan Engelse teksten.
En als er zo’n linkje staat, dan denk ik vaak: joh typ even wat er staat dan hoef ik die moeite niet te doen. Mar das mijn pakkie an hoor!
Een zwart dames t-shirt met een dessin van zebra’s in verschillende houdingen. Het shirt heeft een boothals en lange mouwen. Aan de zijkanten zitten kleine splitjes.
Ben jij de enige die net zoals HEMA hier wel zebra’s in ziet?
- Ja ik ben de enige
- WTF HEMA
0 stemmers
Ik kon het niet anders formuleren.
Ben ik de enige die bezorgers (van eten) geen fooi geeft?
- Ja, je bent de enige
- Nee, ik geef ook geen fooi
0 stemmers
Deze zebra heeft anders ook heus wel stipjes hoor!
Ik zie wel schaapjes in die stippen (met een zwart hoofdje en een wollig lijf)
Ik houd me niet zozeer bezig met Greta Thunberg specifiek, maar wel met de klimaatcrisis in het algemeen, en daar hoort zij tegenwoordig ook bij. Ik vind het ook echt geweldig hoe zij aandacht hiervoor vraagt en krijgt (en hoe ze omgaat met de klapmongolen die op de man spelen in plaats van op de inhoud).
Ik kan deze herfst juist ontzettend goed slagen. In de zomer helemaal niet.
Ben ik de enige die heel nieuwsgierig is hoe de ballen van Lingo aanvoelen?
- Ja, je bent de enige.
- Nee, ik ben ook benieuwd hoe die ballen aanvoelen.
0 stemmers
Ben ik de enige die het jammer vindt dat we realistisch gezien nooit een Ranking The Stars FF editie kunnen opnemen in de studio?
- Ja je bent de enige
- Nee mij had het ook heel leuk geleken met vragen over dode cavia’s, Hatari, RBG, BEC, beuty en normale, alledaagse dingen etc.
0 stemmers
Wie is Lingo
Ben ik de enige die langer wakker blijft/ blijft zitten/ oncomforabel blijft, omdat je huisdier op schoot ligt of tegen je aan?
- Ja dit doe ik ook altijd, super zielig om ze dan wakker te maken, dan maar blijven zitten tot ik een skelet ben
- Nee, wakker maken dat dier en hoppa door met je eigen leven
- Ik heb geen huisdieren en dus geen last van dit vreselijke dilemma
0 stemmers
Ben veel te blij dat die pleurishitte voorbij is en ze weer op schoot komen liggen, dan jaag ik ze toch niet weg.