Ben ik de enige die (Deel 1)

Een zwart dames t-shirt met een dessin van zebra’s in verschillende houdingen. Het shirt heeft een boothals en lange mouwen. Aan de zijkanten zitten kleine splitjes.

Ben jij de enige die net zoals HEMA hier wel zebra’s in ziet?

• Ja ik ben de enige
  • WTF HEMA

0 stemmers

1 like

Ik kon het niet anders formuleren.

Ben ik de enige die bezorgers (van eten) geen fooi geeft?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik geef ook geen fooi

0 stemmers

frank_zebra_tira-9

Deze zebra heeft anders ook heus wel stipjes hoor!

14 likes

Ik zie wel schaapjes in die stippen (met een zwart hoofdje en een wollig lijf)

5 likes

Ik houd me niet zozeer bezig met Greta Thunberg specifiek, maar wel met de klimaatcrisis in het algemeen, en daar hoort zij tegenwoordig ook bij. Ik vind het ook echt geweldig hoe zij aandacht hiervoor vraagt en krijgt (en hoe ze omgaat met de klapmongolen die op de man spelen in plaats van op de inhoud).

3 likes

Ik kan deze herfst juist ontzettend goed slagen. In de zomer helemaal niet.

1 like

Ben ik de enige die heel nieuwsgierig is hoe de ballen van Lingo aanvoelen?

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, ik ben ook benieuwd hoe die ballen aanvoelen.

0 stemmers

1 like

Ben ik de enige die het jammer vindt dat we realistisch gezien nooit een Ranking The Stars FF editie kunnen opnemen in de studio?

• Ja je bent de enige
  • Nee mij had het ook heel leuk geleken met vragen over dode cavia’s, Hatari, RBG, BEC, beuty en normale, alledaagse dingen etc.

0 stemmers

Wie is Lingo :smirk:

18 likes

Ben ik de enige die langer wakker blijft/ blijft zitten/ oncomforabel blijft, omdat je huisdier op schoot ligt of tegen je aan?

• Ja dit doe ik ook altijd, super zielig om ze dan wakker te maken, dan maar blijven zitten tot ik een skelet ben
  • Nee, wakker maken dat dier en hoppa door met je eigen leven
  • Ik heb geen huisdieren en dus geen last van dit vreselijke dilemma

0 stemmers

Ben veel te blij dat die pleurishitte voorbij is en ze weer op schoot komen liggen, dan jaag ik ze toch niet weg. :disappointed:

3 likes

Ben ik de enige die soort van blokkeert als iemand van het forum op je reageert.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben volgens mij een slechte forummer aangezien het draait om reageren op elkaar :joy:

3 likes

Mijn eerste reactie als er op me gereageerd wordt is 'Oh nee, shit, wat heb ik verkeerd gezegd?!" :slightly_smiling_face:

22 likes

Haha ja dit heb ik ook wel ja :yum:

Ik keek net de video van Boncolor waarin ze de hele week tweedehands kleding draagt en vraag mij het volgende af:

Ben ik de enige die nog nooit kleding heeft gekocht op een rommelmarkt of in een kringloopwinkel?

• Ja, je bent de enige. Ik koop wel eens kleding op een rommelmarkt of kringloopwinkel.
  • Nee, je bent niet de enige. Ik heb daar ook nog nooit kleding gekocht.

0 stemmers

Ben ik de enige die heel akelig word van het idee om uit een metalen rietje te moeten drinken? En dan vooral het contact tussen het metaal en je gebit :scream:

• Ja, wat gek zeg
  • Nee, heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die verbaasd is als ‘Samantha’ de aflevering wint bij De Beste Zangers?

• Ja man! Weet je hoe goed zij zingt?!
  • Nee, ik begrijp er ook niks van. De anderen vind ik meestal beter zingen.

0 stemmers

Ik stemde per ongeluk en weghalen lukt niet. Ik kijk het programma niet.

1 like

Ken je Samantha wel?

1 like