Ben ik de enige die (Deel 1)

Dat moet ik opzoeken
Edit:Steenwijk

1 like

Dat programma kijk ik niet, dus even geen idee

Ze kan wel goed zingen, maar het is een geval NMSMVPE. Emma kan ik ook niet goed hebben, die zingt door haar neus oid. Heel irritant.

1 like

Ja ik snap wat je bedoelt bij Emma. Bij Samantha hoor je wel eens dat ze een uithaal niet helemaal haalt of hees zingt.
Die Floor verrast me elke keer, prachtige vertolking van Shallow.
Ik heb het gevoel dat ze degene uitkiezen waarbij het liedje het meeste gevoel opwekt en niet perse wie het beste zingt of vertolkt. En dat vind ik erg jammer

1 like

Ben het gaan opzoeken (want ik kijk het niet), maar hee, die Emma is toch vet bekend op Youtube?

Samantha Steenwijk kende ik wel van The Voice.

hahahah ik zag onze stemmen en ik dacht “omg yes ben niet alleen”, zie ik je comment eronder. sad

Ben ik de enige die weet wie Jim Pickens is?

• Ja geen idee wie dat is
  • Nee ik weet ook wie dat is

0 stemmers

Ben ik de enige wiens borsten vlak voordat ze ongesteld moet worden iets groter zijn? Handige indicator wel hahaha

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, dat heb ik ook!

0 stemmers

Ben ik de enige die in de trein weleens denkt: wat als er een laser vanuit de trein scheen die alles doormidden zaagt waar de trein langskomt? En dan indenkt hoe alles langs het spoor gehalveerd wordt. Bomen enzo.

• Nee doe ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Wel een coole gedachte

5 likes

Bij mij doen vrienden/kennissen dit dus echt heel vaak. Dan geloven ze niet dat ik een panty aan heb en gaan ze eraan plukken.

Ben ik de enige die tijdens het nemen van een bad, ĂĄltijd bang is om met bad en al door de vloer te zakken?

• Ja, ik denk ook dat ik met bad en al door de vloer ga zakken.
  • Nee.

0 stemmers

Wil niet betweterig doen maar ja en nee staan verkeerd om

21 likes

Badweterig

50 likes

Ik was afgeleid door het idee dat ik elk moment door de vloer kon zakken, denk ik.

2 likes

Oooh ja dit heb ik dus ook! Heb het ook weleens in bed, we slapen op zolder. Bang dat we met bed en al door het plafond storten. En toen ik op 7 hoog in een flat woonde was ik dagelijks bang dat dat zou gebeuren. Haha best raar van mij :sweat_smile:

1 like

Ben ik de enige die eerst bij het zien van deze afbeelding denkt dat het een stuk van een (veeg)borstel was.

• Ja dacht ook eerst dat het een stuk van een borstel was.
  • Nee je bent de enige. Je ziet toch wel in een oogopslag dat dit een bontkraag is.

0 stemmers

Edit: Sowieso erg dom van UW om echt bont toe te staan.

Ik dacht een kattenstaart :see_no_evil:

27 likes

Op m’n mobiele scherm leek het op een drol

7 likes

Ik drink heel raar volgens mij. Dat zeiden ze vroeger ook wel eens tegen me. Zo een glas water achterover gooien als ik dorst heb, kan ik echt niet. Mijn vriend heeft dan in drie slokken een glas weg en ik ben dan 1 cm verder haha.

2 likes