Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die soort van blokkeert als iemand van het forum op je reageert.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik ben volgens mij een slechte forummer aangezien het draait om reageren op elkaar :joy:

3 likes

Mijn eerste reactie als er op me gereageerd wordt is 'Oh nee, shit, wat heb ik verkeerd gezegd?!" :slightly_smiling_face:

22 likes

Haha ja dit heb ik ook wel ja :yum:

Ik keek net de video van Boncolor waarin ze de hele week tweedehands kleding draagt en vraag mij het volgende af:

Ben ik de enige die nog nooit kleding heeft gekocht op een rommelmarkt of in een kringloopwinkel?

• Ja, je bent de enige. Ik koop wel eens kleding op een rommelmarkt of kringloopwinkel.
  • Nee, je bent niet de enige. Ik heb daar ook nog nooit kleding gekocht.

0 stemmers

Ben ik de enige die heel akelig word van het idee om uit een metalen rietje te moeten drinken? En dan vooral het contact tussen het metaal en je gebit :scream:

• Ja, wat gek zeg
  • Nee, heb ik ook

0 stemmers

Ben ik de enige die verbaasd is als ‘Samantha’ de aflevering wint bij De Beste Zangers?

• Ja man! Weet je hoe goed zij zingt?!
  • Nee, ik begrijp er ook niks van. De anderen vind ik meestal beter zingen.

0 stemmers

Ik stemde per ongeluk en weghalen lukt niet. Ik kijk het programma niet.

1 like

Ken je Samantha wel?

1 like

Dat moet ik opzoeken
Edit:Steenwijk

1 like

Dat programma kijk ik niet, dus even geen idee

Ze kan wel goed zingen, maar het is een geval NMSMVPE. Emma kan ik ook niet goed hebben, die zingt door haar neus oid. Heel irritant.

1 like

Ja ik snap wat je bedoelt bij Emma. Bij Samantha hoor je wel eens dat ze een uithaal niet helemaal haalt of hees zingt.
Die Floor verrast me elke keer, prachtige vertolking van Shallow.
Ik heb het gevoel dat ze degene uitkiezen waarbij het liedje het meeste gevoel opwekt en niet perse wie het beste zingt of vertolkt. En dat vind ik erg jammer…

1 like

Ben het gaan opzoeken (want ik kijk het niet), maar hee, die Emma is toch vet bekend op Youtube?

Samantha Steenwijk kende ik wel van The Voice.

hahahah ik zag onze stemmen en ik dacht “omg yes ben niet alleen”, zie ik je comment eronder. sad

Ben ik de enige die weet wie Jim Pickens is?

• Ja geen idee wie dat is
  • Nee ik weet ook wie dat is

0 stemmers

Ben ik de enige wiens borsten vlak voordat ze ongesteld moet worden iets groter zijn? Handige indicator wel hahaha

• Ja, je bent de enige.
  • Nee, dat heb ik ook!

0 stemmers

Ben ik de enige die in de trein weleens denkt: wat als er een laser vanuit de trein scheen die alles doormidden zaagt waar de trein langskomt? En dan indenkt hoe alles langs het spoor gehalveerd wordt. Bomen enzo.

• Nee doe ik ook
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Wel een coole gedachte

5 likes

Bij mij doen vrienden/kennissen dit dus echt heel vaak. Dan geloven ze niet dat ik een panty aan heb en gaan ze eraan plukken.

Ben ik de enige die tijdens het nemen van een bad, áltijd bang is om met bad en al door de vloer te zakken?

• Ja, ik denk ook dat ik met bad en al door de vloer ga zakken.
  • Nee.

0 stemmers