Wil niet betweterig doen maar ja en nee staan verkeerd om
Badweterig
Ik was afgeleid door het idee dat ik elk moment door de vloer kon zakken, denk ik.
Oooh ja dit heb ik dus ook! Heb het ook weleens in bed, we slapen op zolder. Bang dat we met bed en al door het plafond storten. En toen ik op 7 hoog in een flat woonde was ik dagelijks bang dat dat zou gebeuren. Haha best raar van mij
Ben ik de enige die eerst bij het zien van deze afbeelding denkt dat het een stuk van een (veeg)borstel was.
- Ja dacht ook eerst dat het een stuk van een borstel was.
- Nee je bent de enige. Je ziet toch wel in een oogopslag dat dit een bontkraag is.
0 stemmers
Edit: Sowieso erg dom van UW om echt bont toe te staan.
Ik dacht een kattenstaart
Op mân mobiele scherm leek het op een drol
Ik drink heel raar volgens mij. Dat zeiden ze vroeger ook wel eens tegen me. Zo een glas water achterover gooien als ik dorst heb, kan ik echt niet. Mijn vriend heeft dan in drie slokken een glas weg en ik ben dan 1 cm verder haha.
Ben ik de enige die met dit weer een huidskleurige panty draagt?
- Ja verbrand dat ding! NU!
- Nee, ik draag die ook
0 stemmers
Ik draag er nu een, omdat mensen anders gaan zeuren dat het koud is. Maar of het nou zoveel kou tegenhoudtâŠ
blur etiquetteeeeeeee
Ik voer een strijd tegen onjuist blurgebruik. Waarom blur je huidskleurige panty in je post? Iedereen wil toch stemmen dus iedereen gaat er op klikken. Bovendien staat er niet bij wat de blur bevat dus heeft men ook geen keuze dan erop te klikken.
(dit klinkt serieuzer dan ik het bedoel, ik heb heus betere dingen te doen. heus. )
Er is geen fluisterfunctie oke. Itâs not that deep
En het is duidelijk te zien dat ik geen plaatje van tanden plaats
jij bent goed bezig
Blurpolitie
Jep
Van mij hoef je zeker niet te verbranden maar ik draag ze zelf gewoon niet. Als je goede pantyâs hebt vind ik het gewoon mooi.
Oh jee, moet ik ze allemaal beantwoorden?
- Omdat mensen anders gaan zeuren, want KoOouuUUd
- Ik ben wit als papier, dus je ziet hem wel zitten helaas
- Kennelijk, want niemand doet moeilijk als ik hem aan heb
- Meh, ik heb er geen last van als je dat bedoelt
Ik weet echt waarom er zoveel haat is voor huidskleurige pantys/kousen. Ik denk dat de huidskleurige panty voor mij is wat de witte legging voor sommige anderen is; zo duidelijk voor de meesten waarom het niet ok is maar sommigen snappen het gewoon niet
Door jouw profielfoto denk ik steeds dat jij een getint meisje bent. Nu je zegt dat je zo wit als papier bent, heb ik echt een error in mijn brein nu
Ik vind alle pantyâs echt seksloze dingen. Ze zitten ook nooit goed bij mij. Heb er hooguit een X in het jaar er eens een aan.
Ik las âik hoef niet te kauwenâ op de toon van âik hoef niet te tanken schat, DOEIâ