Ben ik de enige die met dit weer een huidskleurige panty draagt?
- Ja verbrand dat ding! NU!
- Nee, ik draag die ook
0 stemmers
Ik draag er nu een, omdat mensen anders gaan zeuren dat het koud is. Maar of het nou zoveel kou tegenhoudt…
Ben ik de enige die met dit weer een huidskleurige panty draagt?
0 stemmers
Ik draag er nu een, omdat mensen anders gaan zeuren dat het koud is. Maar of het nou zoveel kou tegenhoudt…
blur etiquetteeeeeeee
Ik voer een strijd tegen onjuist blurgebruik. Waarom blur je huidskleurige panty in je post? Iedereen wil toch stemmen dus iedereen gaat er op klikken. Bovendien staat er niet bij wat de blur bevat dus heeft men ook geen keuze dan erop te klikken.
(dit klinkt serieuzer dan ik het bedoel, ik heb heus betere dingen te doen. heus. )
Er is geen fluisterfunctie oke. It’s not that deep
En het is duidelijk te zien dat ik geen plaatje van tanden plaats
jij bent goed bezig
Blurpolitie
Jep
Van mij hoef je zeker niet te verbranden maar ik draag ze zelf gewoon niet. Als je goede panty’s hebt vind ik het gewoon mooi.
Oh jee, moet ik ze allemaal beantwoorden?
Ik weet echt waarom er zoveel haat is voor huidskleurige pantys/kousen. Ik denk dat de huidskleurige panty voor mij is wat de witte legging voor sommige anderen is; zo duidelijk voor de meesten waarom het niet ok is maar sommigen snappen het gewoon niet
Door jouw profielfoto denk ik steeds dat jij een getint meisje bent. Nu je zegt dat je zo wit als papier bent, heb ik echt een error in mijn brein nu
Ik vind alle panty’s echt seksloze dingen. Ze zitten ook nooit goed bij mij. Heb er hooguit een X in het jaar er eens een aan.
Ik las “ik hoef niet te kauwen” op de toon van “ik hoef niet te tanken schat, DOEI”
Ben ik de enige die het nieuwe logo van “Kunstmuseum Den Haag” (voormalig Gemeentemuseum) heel stom vindt?
0 stemmers
Gebruik je een alternatief? Of draag je jurkjes dan met blote benen, of bijna nooit jurkjes buiten de zomer?
Echt de K van Kut. Misschien willen ze meedingen met het rijksmuseum dat ook een lelijk logo heeft.
Hahaha! De enige tint die ik krijg is rood
50 tinten rood
Nou bijna nooit jurkjes eigenlijk. In de zomer heb ik er wel een kort broekje onderaan omdat mn dijen langs elkaar schuren. In de winter heb ik wel eens zo’n thermolegging aan, die blijven net even iets beter zitten en gaan ook minder snel stuk.
Ben ik de enige die de vragen in dit topic negeert als de antwoordopties niet kloppen? Dus als er eigenlijk staat: ja, je bent niet de enige.
0 stemmers
Ben ik de enige die nooit koffie of thee drinkt (oké misschie hooguit 2 keer per jaar als een oud vrouwtje mij het voorschotelt)
0 stemmers