Ben ik de enige die het nieuwe logo van “Kunstmuseum Den Haag” (voormalig Gemeentemuseum) heel stom vindt?
- Nee, wat een stom logo, het is net of er munstmuseum staat
- Ja, ik vind het een mooi logo en vind het prima te lezen
0 stemmers
Ben ik de enige die het nieuwe logo van “Kunstmuseum Den Haag” (voormalig Gemeentemuseum) heel stom vindt?
0 stemmers
Gebruik je een alternatief? Of draag je jurkjes dan met blote benen, of bijna nooit jurkjes buiten de zomer?
Echt de K van Kut. Misschien willen ze meedingen met het rijksmuseum dat ook een lelijk logo heeft.
Hahaha! De enige tint die ik krijg is rood
50 tinten rood
Nou bijna nooit jurkjes eigenlijk. In de zomer heb ik er wel een kort broekje onderaan omdat mn dijen langs elkaar schuren. In de winter heb ik wel eens zo’n thermolegging aan, die blijven net even iets beter zitten en gaan ook minder snel stuk.
Ben ik de enige die de vragen in dit topic negeert als de antwoordopties niet kloppen? Dus als er eigenlijk staat: ja, je bent niet de enige.
0 stemmers
Ben ik de enige die nooit koffie of thee drinkt (oké misschie hooguit 2 keer per jaar als een oud vrouwtje mij het voorschotelt)
0 stemmers
Ik heb pas een nieuwe pot van die 100% pinda pindakaas gekocht. In tegenstelling tot de vorige keer, is de pindakaas nu enorm dun en vloeibaar. Het druipt echt van het mes af.
Ben ik de enige die dit heeft met 100% pinda pindakaas?
0 stemmers
Ja heb ik al gedaan, net zoals vroeger met pindakaas (dan lag erbovenop altijd olie). Maar onderaan lijkt hij ook nog steeds erg dun te zijn.
Oh ja goed idee!
Maar het is dus geen laag olie die er bovenop ligt, de pindakaas is in zijn geheel heel erg dun. Als ik dat zou proberen giet ik gewoon de hele pot leeg.
Zoals boven al genoemd, als ie in de koelkast staat is het grotendeels opgelost! Anders werd het bij mij ook zo’n smeerbende.
Met dingen als vla en appelmoes heb ik dat wel, schijnen andere mensen gewoon zuiver te kauwen te kunnen doorslikken.
Ik denk dat in calve verdikkingsmiddel zit en in die 100% pinda niet
Is ook gek want in 100% pindakaas zitten alleen pinda’s en in die van Calvé zit er ook olie bij, je zou zeggen dat die van Calvé dan natter is.
Klopt, dit zijn de ingrediënten van calvé:
Ingrediënten: PINDA 85%, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout.
Iedere ochtend haar werkdag start met het zingen van Despacito?
0 stemmers
oeps sorry! Ik begin m’n dag niet met despacito