Champions schilt
Hahah champions ik bedoelde champignons
- ?Ja?
- Nee
0 stemmers
Champions schilt
Hahah champions ik bedoelde champignons
0 stemmers
Hoe schil je een champignon?
Ah leuk dat je het vraagt, deze vraag krijg ik namelijk best vaak. Je pakt een mesje en draait de champignon om en daar zie je een velletje zitten. De grote zijn de beste, want daar zit veel ruimte tussen de stam en de buitenkant. Hier prik je in en dan kan je het velletje naar boven trekken en herhalen tot die kaal is. Als laatst wel de stam doen!
Sorry heb heel vaak discussies met mensen over dit onderwerp en mn moeder heeft altijd gezegd dat champignons vies op de grond groeien dus je weet niet wat er mee is gebeurd
Het is erger, ze groeien meestal op paardenmest
Maar ondanks dat ik dat weet, neem ik nooit echt de moeite om ze heel grondig schoon te makenā¦
Ik heb geen champignonborsteltje en wassen mag niet. Dus meestal pluk ik er een beetje aan als ik plekjes zie de me verdacht lijken en dat is het wel. Ik verhit ze daarom trouwens wel altijd goed en eet ze nooit rauw.
Ben ik de enige die redelijk laks is hiermee?
0 stemmers
Goed voor de weerstand joh
Wow haha nooit geweten. Ik ben zo een barbaar die zijn champignons wast haha, maar ik ga dit eens proberen.
Proef je niets van toch
Ik heb zo lang gedacht dat champignons rauw giftig zijn. Echt ik denk dat ik hier op mijn 22e achterkwam dat het niet zo is.
Ben ik de enige?
0 stemmers
Ze bevatten wel een gifstof die wordt afgebroken bij verhitting! Je kan er beter niet te veel van eten in rauwe vorm.
Dan wel bizar dat ze ergens rauwe champignons deden in een sushibowl.
Nou, in kleine hoeveelheden is het dus niet zo heel erg. Hetzelfde geldt trouwens verse sojabonen (edamame)! Die moet je eigenlijk langer koken dan hoe ze in sushibowls of los in een bakje verkocht worden.
Ben ik de enige die bij het lezen van bepaalde topics (bijvoorbeeld ongemakkelijke momenten) soms eerst kijkt naar de hoeveelheid likes die een bericht heeft, voordat ze besluit het bericht echt te gaan lezen?
0 stemmers
Ben ik de enige die Netflix vermijdt (we hebben het wel maar ik gebruik het dus bijna nooit) vanwege de auto previews, dus dat hij meteen trailers of voorstukjes gaat afspelen met geluid erbij terwijl je nog gewoon rustig aan het scrollen bent? Vind dat zo intens irritant
0 stemmers
Ik erger me daar wel gruwelijk aan maar ik vermijd Netflix niet
Ik ben niet laks, ik vind het gewoon onzin. Heb wel wat beters te doen haha
Dan ben je toch onverschillig (= laks)?
haha
Waarom zou je dit in godsnaam doen? Hoeveel knijpers heb jij nodig voor een lading als je er 25 per shirt gebruikt? Is dit anti kreuk? Maar ze hangen ook random dus lijkt me niet? En waarom trek je het shirt dan weer aan?
Ik ben in de war