Ben ik de enige die (Deel 1)

Ben ik de enige die bij het lezen van bepaalde topics (bijvoorbeeld ongemakkelijke momenten) soms eerst kijkt naar de hoeveelheid likes die een bericht heeft, voordat ze besluit het bericht echt te gaan lezen?

• Ja, dat doe ik niet.
  • Nee, same!

0 stemmers

Ben ik de enige die zo z’n was ophangt

• Ja je bent de enige
  • Nee dat doe ik ook

0 stemmers

4 likes

Ben ik de enige die Netflix vermijdt (we hebben het wel maar ik gebruik het dus bijna nooit) vanwege de auto previews, dus dat hij meteen trailers of voorstukjes gaat afspelen met geluid erbij terwijl je nog gewoon rustig aan het scrollen bent? Vind dat zo intens irritant :face_with_symbols_over_mouth:

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik vind dit ook super irritant
  • Nee, ik vermijd Netflix hierom ook

0 stemmers

Ik erger me daar wel gruwelijk aan maar ik vermijd Netflix niet

6 likes

Zelfde als @LaPetiteRobeNoire. Maar heb het geluid uitstaan, dat scheelt behoorlijk.

Ik ben niet laks, ik vind het gewoon onzin. Heb wel wat beters te doen haha

Dan ben je toch onverschillig (= laks)?
haha

1 like

Waarom zou je dit in godsnaam doen? Hoeveel knijpers heb jij nodig voor een lading als je er 25 per shirt gebruikt? Is dit anti kreuk? Maar ze hangen ook random dus lijkt me niet? En waarom trek je het shirt dan weer aan?

Ik ben in de war

26 likes

Ik denk dat ze een wasknijper van dr shirt af pakt om te gebruiken om een ander shirt op te hangen. En ze even bewaart aan het shirt wat ze aan heeft

19 likes

Oooooooh ik snap hem nu pas!
Ik dacht hetzelfde als @Zemraluani

6 likes

Omg Im dom

Ik wil zeggen “Ah dat klinkt logisch”, maar ik snap alsnog niet waarom je eerst alle knijpers open knijpt en dan aan je shirt bevestigt en dan opnieuw opent en vervolgens je shirt ophangt. Terwijl je ze ook, je weet, gewoon direct kan pakken vanuit een emmertje/bakje of ze aan altijd het rek laat hangen (protip)

Klinkt voor mij als een handeling te veel, Maargoed ik ben ook aardslui.

16 likes

@lapetiterobenoire @Zemraluani @Willem hahaha ja ik heb ook geen idee of dit echt zo is hoor, maar dat was mijn gedachte toen ik de foto zag!

1 like

Ik gebruik nooit wasknijpers, ik hang mijn was over mijn rek heen.

29 likes

Zijn wij de enigen die nooit wasknijpers gebruiken om de was op te hangen?

• Ja, ik gebruik wel wasknijpers
  • Nee, ik gebruik ook geen wasknijpers

0 stemmers

1 like

Ik hang ze inderdaad allemaal aan mijn shirt want meestal staat dat ding met knijpers op de grond waardoor ik elke keer krom moet om er eentje uit te halen. Op deze manier kan ik (voor mijn gevoel) sneller de was ophangen.

Maar @Zemraluani ik vind anti-kreuk knijpers ook wel leuk klinken :joy:

Ah ik las laks meer in de betekenis van nalatig.

Ja ik hang alles op hangertjes aan een droogrek

1 like

Alles wat op een hangertje moet op een hangertje en de rest zonder wasknijpers.
Doe eerst alles woest uitkloppen en daarna zo strak mogelijk ophangen. Ga dat niet
verpesten met knijpertjes. Heel veel haat aan strijken hier.

Ik heb sinds gisteren Ziggo movies & series XL. Ik zit nu de eerste aflevering van Game of Thrones te kijken en ik vind het wel cool met die draken en zo maar snap er verder vrij weinig van. Ben ik de enige die te stom is om GoT te snappen?

• Ja, je bent de enige die het niet snapt
  • Nee, ik snapte het ook niet

0 stemmers

Hele eerste seizoen heb ik met vrienden gekeken die al verder waren dan ik/de boeken hadden gelezen en me dus de hele tijd alle stambomen en alles uitlegden, denk dat ik het zonder hun commentaar tussendoor nooit verder was gaan kijken. Het is altijd ingewikkeld maar zeker in het begin is het doorbijten!

1 like