Ben ik de enige die (Deel 1)

Weet je zeker dat je de eerste aflevering aan het kijken bent als er al draken in voorkomen? :yum: Ik vond zelf het eerste seizoen goed te volgen, pas in het tweede seizoen raakte ik de weg kwijt. Toen ben ik reddit gaan volgen, en daarna de boeken gaan lezen, dus daarna geen probleem meer.

1 like

Ja, Jon en die vrouw in het wit vliegen daar dan op en het is zijn eerste keer dat hij dat doet

Thanks! Ga daar eens naar kijken!

1 like

Dat is de eerste aflevering van het laatste seizoen

25 likes

Hahaha awww

WAT!!! Hahahahaha wat erg!! Wat ontzettend dom. Ik ga vanavond een nieuwe poging wagen. Ik schaam me

36 likes

hahahaha awww dat is wel schattig. Ik snap wel dat je het niet snapte!

3 likes

Ik vond het het eerste seizoen wel een beetje rommelig ofzo? Je hebt best veel hoofdpersonen dus soms dacht ik echt huh wie is dat nou? Maar daarna komt het goed!

1 like

Ik ben net thuis en ga nu écht de allereerste aflevering kijken. Wat een idioot ben ik toch :joy:

6 likes

Hahahaha @Karen_Walker ik moet echt lachen sorry

1 like

Hahaha ik zelf ook :joy:
Wel fijn om te merken dat het nu ineens allemaal een stuk minder ingewikkeld is :stuck_out_tongue:

6 likes

Elke aflevering moest zo’n 6x gepauzeerd worden zodat mijn ex mij kon uitleggen wat ik weer niet snapte.

2 likes

Is loods 5 de enige die hier een orang-oetan in ziet?

• Ja loods 5 is de enige
  • Nee ik vind dit ook een orang-oetan.

0 stemmers

Zijn de mensen die nee hebben gestemd serieus :face_with_raised_eyebrow: ik hoop van niet

6 likes

Denk het niet en anders moet men voor straf meer natuurdocumentaires kijken. :wink:

Huh wat is het dan?

1 like

Een gorilla…

2 likes

Oh jeetje ik dacht dat jullie bedoelden dat het geen aap is. Ik weet het verschil tussen een gorilla of een chimpansee of een orang oetan echt niet uit mn hoofd

4 likes

Een orang-oetan is oranje, best wel een verschilletje

1 like

Ik dacht dat het gewoon zwart was voor de mooiheid van het beeld :joy::joy:

1 like