Hahah echt niet? Gorilla’s en orang-oetans wonen niet eens in hetzelfde werelddeel.
Nee ja ik denk gewoon oh een mensaap hahaha
*mensaap
At your service!
Nou jongens niet zo onaardig. Wat maakt het nou uit dat iemand het verschil niet weet tussen een gorilla en orang-oetan. Het is niet alsof je die dagelijks ziet ofzo
Nouja een gorilla is een soort opgepompte man in de sportschool en een orang oetang is een soort langharige Ginger boy.
Ik zou ze op straat wel herkennen zeg maar.
Niemand doet toch onaardig?
Hoezo nou weer onaardig. Als dit al onaardig was.
Het maakt niks uit, ik vind het gewoon vreemd dat je het verschil niet weet.
Maar jij hebt een streepje voor, als apenslet.
Oh wat een vreselijk woord.
Nah zo’n retorische vraag met “zijn de mensen die nee hebben gestemd serieus🤨” vind ik zo passive agressive overkomen. En eigenlijk wel onaardig ja.
Hmm oke dat kan, dan verschillen we daarin van mening
Ik zal het op school vast geleerd hebben, maar als je nu 10 apen aanwijst en vraagt welke soort het is, I don’t know. Net zo goed als dat ik niet meer weet wat de hoofdstad van een mini land in zuid Amerika is of gekke wiskundige formules. Moet ook zeggen dat het me niet boeit of ik wel of niet weet welke aap het is eigenlijk.
Want? Het zijn alle drie dingen waar je (of in ieder geval ik) niet dagelijks of wekelijks of zelfs maandelijks mee te maken heb, hoezo is het dan raar dat je dat vergeet.
Nou gelukkig maar dat jij precies weet welke aap het is dan hè.
ben ik de enige die altijd heel graag wil reageren op mails die aangeven “het heeft geen zin om hierop te reageren!!! // automatisch gegenereerd bericht oid”
- ja je bent de enige
- nee dit heb ik ook
0 stemmers
Vooral als het spam/overbodig is reageer ik graag met “dit is automatisch gegenereerde desinteresse”
Ben ik de enige die na het eten van een appel altijd boertjes moet laten?
- Ew, daar heb ik geen last van nee
- OMG ja ik moet ook altijd super erg boeren dan!
0 stemmers
En ben ik de enige die als ik op het station op de trein aan het wachten ben, bang is dat iemand die achter me staat me voor de trein duwt?
- JA! Ik kijk ook altijd achter me als de trein er bijna aan komt
- Nee joh doe normaal gek
0 stemmers
…een klontje boter door haar noodles doet? Denk indomie, geen noodles als in mihoen met kip ofzo
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Zou zeggen probeer het eens, maakt het veel lekkerder!
nee maar vaak wel beetje olie
Ben ik de enige die mn bh net zoals een tshirt aantrekt.
- Ja ik doe wel allemaal turn oefeningen.
- Nee ik ben ook lui
0 stemmers