Nou gelukkig maar dat jij precies weet welke aap het is dan hè.
ben ik de enige die altijd heel graag wil reageren op mails die aangeven “het heeft geen zin om hierop te reageren!!! // automatisch gegenereerd bericht oid”
- ja je bent de enige
- nee dit heb ik ook
0 stemmers
Vooral als het spam/overbodig is reageer ik graag met “dit is automatisch gegenereerde desinteresse”
Ben ik de enige die na het eten van een appel altijd boertjes moet laten?
- Ew, daar heb ik geen last van nee
- OMG ja ik moet ook altijd super erg boeren dan!
0 stemmers
En ben ik de enige die als ik op het station op de trein aan het wachten ben, bang is dat iemand die achter me staat me voor de trein duwt?
- JA! Ik kijk ook altijd achter me als de trein er bijna aan komt
- Nee joh doe normaal gek
0 stemmers
…een klontje boter door haar noodles doet? Denk indomie, geen noodles als in mihoen met kip ofzo
- Ja je bent de enige
- Nee ik doe dit ook
0 stemmers
Zou zeggen probeer het eens, maakt het veel lekkerder!
nee maar vaak wel beetje olie
Ben ik de enige die mn bh net zoals een tshirt aantrekt.
- Ja ik doe wel allemaal turn oefeningen.
- Nee ik ben ook lui
0 stemmers
Hij is dicht voordat je hem aandoet? Dan krijg ik hem niet makkelijk over m’n borst(borsten) heen.
Hoort ook niet te kunnen als je de juiste maat draagt
Ik dacht misschien wel als je bovenwijdte (bijna) even groot is als je onderwijdte, dat het dan makkelijk gaat.
Hmm dat zie ik even niet goed voor me. Maar als je je beha uit kan doen door hem over je borsten naar boven te trekken zit ie sowieso niet goed, dus ik neem aan dat dat andersom ook zo werkt
Als je bijna geen borsten hebt! Ik krijg een simpele sporttop/beha namelijk wel met moeite over m’n borsten heen, maar dat zal wel nog lastiger gaan als je bijvoorbeeld cup d of groter hebt.
Ja maar ik doe ze wel een voor een. En ik draag de juiste maat
Wat bedoel je met één voor één?
Nou je hebt 2 tieten. Eerst sleur je de ene in het mandje en dan de andere.
Ik heb geen grote cup (65C) maar dit lukt me niet als ik echt een 65 omtrek aanheb. Omdat ik dus geen grote borsten heb smokkel ik wel eens met een 70B als ik een bh echt heel leuk vind. Die zit dan vaak wel wat minder, maar die kan ik met moeite denk ik wel als t-shirt aan en uittrekken. Maar lijkt me nog altijd meer een inspanning dan m gewoon open en dicht maken.
Ben ik de enige die in deze zool viennetta ijs ziet?
- ja je bent de enige halve zool
- nee ik zie het ook.
0 stemmers
Ben ik de enige die wel eens spijbelt als ik thuis werk?
- Ja, je bent de enige. Ik werk wel gewoon netjes.
- Nee, ik spijbel ook stiekem in het geheim
- Ik werk nooit thuis, maar zou zeker spijbelen
- Ik werk nooit thuis, maar zou gewoon braaf mijn uren werken
0 stemmers
Ik zorgde vaak wel dat ik die uren maakte maar dan vaak niet allemaal op die dag. Dus in plaats van 8 uur 5 uurtjes werken of zo en dan ergens die week 's avonds nog wat.
Ja heel vaak, maar ik krijg thuis veel meer af in zo een 4/5 uurtjes tijd dan dat ik op werk in 8 uurtjes af krijg dus vind dat gerechtvaardigd.