Hij is dicht voordat je hem aandoet? Dan krijg ik hem niet makkelijk over m’n borst(borsten) heen.
Hoort ook niet te kunnen als je de juiste maat draagt
Ik dacht misschien wel als je bovenwijdte (bijna) even groot is als je onderwijdte, dat het dan makkelijk gaat.
Hmm dat zie ik even niet goed voor me. Maar als je je beha uit kan doen door hem over je borsten naar boven te trekken zit ie sowieso niet goed, dus ik neem aan dat dat andersom ook zo werkt
Als je bijna geen borsten hebt! Ik krijg een simpele sporttop/beha namelijk wel met moeite over m’n borsten heen, maar dat zal wel nog lastiger gaan als je bijvoorbeeld cup d of groter hebt.
Ja maar ik doe ze wel een voor een. En ik draag de juiste maat
Wat bedoel je met één voor één?
Nou je hebt 2 tieten. Eerst sleur je de ene in het mandje en dan de andere.
Ik heb geen grote cup (65C) maar dit lukt me niet als ik echt een 65 omtrek aanheb. Omdat ik dus geen grote borsten heb smokkel ik wel eens met een 70B als ik een bh echt heel leuk vind. Die zit dan vaak wel wat minder, maar die kan ik met moeite denk ik wel als t-shirt aan en uittrekken. Maar lijkt me nog altijd meer een inspanning dan m gewoon open en dicht maken.
Ben ik de enige die in deze zool viennetta ijs ziet?
- ja je bent de enige halve zool
- nee ik zie het ook.
0 stemmers
Ben ik de enige die wel eens spijbelt als ik thuis werk?
- Ja, je bent de enige. Ik werk wel gewoon netjes.
- Nee, ik spijbel ook stiekem in het geheim
- Ik werk nooit thuis, maar zou zeker spijbelen
- Ik werk nooit thuis, maar zou gewoon braaf mijn uren werken
0 stemmers
Ik zorgde vaak wel dat ik die uren maakte maar dan vaak niet allemaal op die dag. Dus in plaats van 8 uur 5 uurtjes werken of zo en dan ergens die week 's avonds nog wat.
Ja heel vaak, maar ik krijg thuis veel meer af in zo een 4/5 uurtjes tijd dan dat ik op werk in 8 uurtjes af krijg dus vind dat gerechtvaardigd.
Ik sta nooit stil onder de douche. Ik heb wel beide voeten op de grond, maar verplaatst steeds mij gewicht door heen en weer te ‘wiegen’. Dat gaat eigenlijk vanzelf, het bewegen is ontspannend en zo krijg ik ten minste overal water. Mijn vriend vindt het er echter verschrikkelijk debiel uitzien en lacht me altijd uit, boehoeee.
Ben ik de enige die wiebelt onder de douche?
- Ja, ik sta gewoon lekker stil te chillen.
- Nee, ik wiebel ook lekker heen en weer.
0 stemmers
Ik zie nu een beetje dit voor me maar dan onder een douche
Haha, ik moest zelf ook aan een paard denken toen ik het omschreef. Komt aardig in de buurt
Elke gek z’n (stal)gebrek.
Ik vind die smiley meer een beetje verschrikt kijken dan sad
Eerst konden mijn werkzaamheden niet gemeten worden, toen spijbelde ik wel eens. Naar de markt of een dutje tijdens werktijd Een keer was ik echt net weer thuis toen iemand van werk belde of het allemaal lukte thuis. Zo blij dat er niet kwartier eerder werd gebeld en er te horen was “bloemkolen een euro (uuro eigenlijk)”. Maar nu heb ik werk waar meer productie gedraaid moet worden en collega’s zien ook in het systeem of je ergens mee bezig bent en als je tijd je computer niet aanraakt ga je offline en dat is dus controleerbaar in die zin. Dus spijbelen zit er nu niet meer in. Vind ik best pittig, 8u lang geconcentreerd thuis werken zonder een kletspraatje met collega’s. En kan ook niet buitenshuis werken ivm privacy gevoelige informatie.
Mijn gedachten ook. Snap de toevoegingen van ziektebeelden nooit. Gebeurt tegenwoordig echt veel.
Volgens mij is dat heel normaal, mijn bekkenbodemfysio raadde me dat aan. Zie niet in wat autisme hiermee te maken heeft