Ben ik de enige die (Deel 1)

Als ik nog moet plassen maar er komt niks, dan is het trucje om er toch nog plas uit te krijgen!
Is dat bij de andere wrijvers ook zo?

• Ik wrijf om zo beter uit te kunnen plassen.
  • Ik wrijf om een andere reden.

0 stemmers

Ben ik de enige die als kind dacht dat Wickie de Viking een meisje was?

• Ja, ik wist altijd al dat Wickie een jongen is
  • Nee, ik dacht ook dat Wickie een meisje was
  • Whut?! Is Wickie een jongen!!?

0 stemmers

Ben ik de enige die geen airco in de auto heeft?

• Ja je bent de enige
  • Nee mijn auto heeft ook geen airco

0 stemmers

Echt ie-de-re keer dat ik de topictitel lees heb ik de neiging om NEE JE BENT NOOIT DE ENIGE te zeggen :sweat_smile:

30 likes

Ehh moeite hebben?
Beetje vreemde vraag zo, zonder context.

21 likes

Ben ik de enige die tijdens het kijken van een serie ook druk zit te instagrammen/forummen en daardoor vaak moet terugspoelen of pauzeren? Om deze poll te maken heb ik Mad Men even gepauzeerd.

• Ja, je bent de enige
  • Nee, ik doe dit ook

0 stemmers

Dit heb ik al zó vaak op het forum willen vragen, want in mijn omgeving vinden ze mij maar vreemd haha.

OkƩ, daar komt die. Sorry alvast hahah :joy:

Ben ik de enige die heel graag eens iemand met een strapon zou willen nemen?

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit zou mij ook wel iets lijken

0 stemmers

1 like

Aahhh dat geloof ik. Best jaloers hahah

Dit heeft er totaal niet mee te maken maar ik moet denken aan een vriendin van mij die dat ook echt uitspreekt als straapon. En niet als strep-on.

1 like

Hahaha mooi :joy:

2 likes

Ben ik de enige die er gemixte gevoelens bij heeft dat er nooit is gevraagd ā€˜Hey, waar is @oudeusername gebleven?’ nadat ze van username was veranderd? :joy:

(Omdat je alleen kan stemmen als je van username bent veranderd zijn de stemmen anoniem, dus alleen percentages zijn zichtbaar.)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook gehad

0 stemmers

Haha n.a.v. die discussie ben ik wel benieuwd of ik ā€œgemistā€ zou worden :joy:

2 likes

Misschien een ā€œgoedmakertjeā€ ofzo, maar ik denk het geregeld maar stel de vraag niet vaak. Ben ook in de war van het oude naar het nieuwe forum, heb het begin niet meegekregen dus weet van sommigen nog niet of ze hier nou zitten of niet. En nu blijkt dat je geen antwoord gaat krijgen, kun je het net zo goed niet vragen :stuck_out_tongue:

3 likes

Ja ben ook benieuwd naar er komt geen antwoord?

Ik ben een keer versierd door iemand waarvan ik dacht dat hij transgender was (je weet het natuurlijk nooit zeker tot je het zeker weet door het van die gene te horen, maar ik ga er wel van uit) en dat vond ik wel, ja lastig is misschien het woord? Het voelde anders dan versierd worden door iemand die geboren is als jongen en later man is, of als versierd worden door iemand die geboren is als meisje en als vrouw tegenover je staat. Maar moeite? Lijkt me vooral een zorg voor de persoon die het ā€œisā€, of als je een gezinslid bent, maar verder?

1 like

Aah de resultaten zijn alleen zichtbaar als je stemt maar ik ben nooit van username gewisseld!

1 like

Ah prut, ik zie het nu ook. Als ik de poll aanpas, verdwijnen alle uitgebrachte stemmen. Dus dan beginnen we even opnieuw. :grin:

@lapzwans Ik heb het even getest, zie je nu percentages zonder te hebben gestemd?

Nou, dat dus (wel denken, niet vragen). @ellegirltalk

Ja zie het nu alleen zijn de oude stemmen volgens mij inderdaad weg!

Klopt, dat was even niet anders. Als mensen dit lezen kunnen ze even terugscrollen en opnieuw stemmen. Er waren 8 stemmen uitgebracht, dus dat zijn al 8 users die van username zijn veranderd. Kennelijk gebeurt dat dus best veel. Wacht, laten we het peilen.

Stemmen weer anoniem:

Ben ik de enige die ooit van username is veranderd op dit forum?

(Nee, natuurlijk niet, maar we zijn dus vooral benieuwd naar aantallen nu.)

• Ja, je bent de enige
  • Nee, dit heb ik ook ooit gedaan

0 stemmers

Ah prut, ik had het erbij willen zetten, maar ik was weer te snel. Ik bedoelde hier… Ik weet niet hoe de rest het interpreteert.