Ben ik de enige die (Deel 1)

Mijn vriend is dit weekend weg en ik moet studeren dus ik zie dan het hele weekend niemand. Ik zie nu al op tegen maandag want als ik een paar dagen alleen ben geweest word in altijd een beetje sociaal ongemakkelijk.

Ben ik de enige die raar wordt van een langere periode 0 sociaal contact:

• Nee heb ik ook!
  • Ja je bent de enige

0 stemmers

Ik kan me soms echt sociaal incapabel gaan voelen als ik te lang niemand spreek. Soms word ik er zelfs een beetje mensenschuw van. Heel raar

7 likes

Ik ben nu in de fase dat ik hardop tegen mezelf praat en liedjes zing over wat ik doe. Toen ik nog niet samenwoonde kon ik wel langer alleen zijn zonder raar te doen.

6 likes

Ben ik de enige die nog tot nu toe alleen een tussenjas draagt buiten, zonder sjaal (en deze week zelfs alleen een trui hihi)? Normaal leef ik in deze tijd echt in mijn sjaal. Ik las ook dat mensen op het forum al hun winterjas van zolder hebben gehaald. Ben ik de enige die nog alleen een tussenjas draagt??

• Nee, ik draag ook nu een tussenjas/herfstjas zonder sjaal
  • Ja, ik draag ook een tussenjas/herfstjas maar wel met sjaal
  • Ja, ik draag al een winterjas, maar zonder sjaal
  • Ja, ik draag al een winterjas met sjaal

0 stemmers

Hahaha oeps :sweat_smile:

1 like

Ben ik de enige die altijd moet klooien met sjaals omdat haar nek zo lang is? (Ik moet eigenlijk alle sjaals meerdere keren om mijn nek wikkelen en ze ‘uitspreiden’ om m’n hele nek te kunnen bedekken.)

• Ja, ik heb gewoon een normale nek.
  • Nee, ik ken dit probleem ook.

0 stemmers

Ik heb wel een te dikke nek. Ik wil een sjaal met beide uiteindes naar voren, maar wel dat hij een keer echt om m’n nek zit, en ik hou zo vaak van die sprietjes dan over dat ik het niet mooi vind staan.

3 likes

Ik draag nooit een winterjas want die heb ik niet

Tussen jas zonder sjaal elke x spijt dat ik geen sjaal om heb.

1 like

Ik draag überhaupt nog geen jas!

3 likes

Wow hoe doe je dat dan??

@Foucher
Haha baas boven baas :stuck_out_tongue:

Meestal trui, spijkerjasje of leren jasje en grote sjaal
Vind een winterjas zo duur

Wow, maar alsnog! Doe je het omdat je een winterjas te duur vindt, of omdat je het zo ook wel prima vindt?

Heb ooit bij reshare store een hele mooie warme jas gekocht voor 9 euro.

Ik vind de winters van afgelopen jaren ook niet meer echt zo koud dat een winterjas écht noodzakelijk is. 9 van de 10 keer zweet ik me rot
Vind ik wel jammer want heb echt een mooie winterjas

10 likes

Ik vind een echt goede mooie winterjas te duur en zo overleef ik het ook… gewoon lekker een grote sjaal, zo koud wordt het hier niet. @Soy.peor ik had vorig jaar ook een fijne tweedehandse maar die rits ging kapot! En ik vond hem echt teringlelijk dus droeg hem alleen als het 0 graden ofzo was

3 likes

Same. Heb jaren gehad dat ik vanaf september tot april in m’n winterjas liep. Nu heb ik hem tot maart aangehad en tot op heden nog niet, terwijl het bijna november is.

Ik heb echt veel verschillende jassen in oplopende mate van zomer naar winter. Ben nu bij het leren jasje maar heb wel nog wat andere jassen voor het echt tijd is voor m’n winterjas.

1 like

Ben ik de enige die DOL is op het muziekstuk het Zwanenmeer van Tchaikovsky maar door die film er ook een beetje rillingen van krijgt?

• Nee, ik vind dat muziekstuk nu ook (een beetje) creepy
  • Ja, je bent de enige

0 stemmers

Voor zestig euro heb je al een winterjas?

1 like