Jij hoeft er toch ook geen probleem van te maken dat anderen zich wel gekwetst voelen?
Maar menstruatie heeft niets te maken met gender, maar met geslacht.
Het enige wat ik wil zeggen is dat niet iedereen gelijk op zijn achterste poten hoeft te staan als
iemand iets zegt wat niet door jou beugel kan. Je kan ook iets lezen wat je niet leuk vind en gewoon niets zeggen, geldt uiteraard ook voor mezelf.
Ik ga even ontopic verder!
Ben ik de enige die gewoon totaal geen leuke/vlotte/makkelijke knot kan maken in mijn haar?
- Ja je bent absoluut de enige, knotten maken is een van mijn basisvaardigheden
- Nee ik kan en snap er ook niks van hoe ik een mooie knot kan maken!
0 stemmers
Mijn haar is gewoon te slap, het blijft niet zitten.
Ik heb ooit een tip gehoord om je computer/systeem actief te houden: een powerpoint presentatie aanzetten en zo instellen dat elke slide een uur blijft staan, dan locked je scherm niet en blijf je dus actief. Nog nooit zelf geprobeerd, maar wie weet werkt het
Ik vond dat ik mijn haar altijd nonchalant doch leuk op stak/in een knot deed (krijg er ook geregeld een compliment over) tot iemand op een gegeven moment aan me vroeg âis your hair always this messy?â dus nu weet ik niet meer wat ik hier moet antwoorden.
Maar de messy bun is een trend!!!
Ik vind het niet moeilijk te accepteren en wil er niet tegen in gaan. Ik word niet warmer of kouder van dat teken. Maar ik probeer het gewoon te begrijpen hoe je op zoiets komt. Ik snap dat als je misschien in zo een situatie zit en dat het dan misschien rot is om te menstrueren. Maar dan kijk je naar die verpakking en dan denk je nou dat dat teken er op staat raakt mij vreselijk?
Maar misschien omdat ik me van dat soort dingen niet veel aantrek en daar niet eens op let dat ik niet het niet zo begrijp.
Ik vind het sowieso irritant als er een waardeoordeel wordt toegevoegd aan een poll. Doe gewoon âja je bent de enigeâ of ânee dat doe/heb ik ookâ en geen dingen als wtf nee doe normaal.
Ik maak maar geen poll aan want ik ben er vrij zeker van dat ik niet de enige ben
Volgens artikel pleitte advocaten van transgenders en non-binaire daar al jaren voor.
Ik vind het goed dat sommige dingen ter discussie worden gesteld hoor. En sommige dingen moeten ook veranderd worden omdat het echt niet hedendaags meer is. Maar soms denk ik ook wel eens van je kan ook een beetje relativeren toch?
Maar zoals al een paar keer is gezegd misschien als in de situatie zit dat het anders is.
Maar âje kan het ook even relativerenâ zeg je als cisgender persoon (ga ik even vanuit). Dan is het niet jouw plaats om te zeggen dat iemand moet relativeren, als je die struggle niet kent.
Net als dat witte mensen niet moet zeggen dat donkere mensen even moeten relativeren met racisme of dunne mensen dat zeggen over dikke mensen.
Als je het niet ziet als een probleem is het ook niet jouw strijd.
Als ik de antwoordopties stom vind of niet helemaal passend dan stem ik niet. Denk dat er wel meer met mij zijn?
Maar ik vertik het dan om aan te klikken want ik ben niet blabla.
Maar werkt beide kanten op hoor. Met dat knotje bijvoorbeeld. Het is niet geweldig, en het is niet vreselijk. Dus ik vind beide antwoordmogelijkheden niet passend zoals de nu omschreven staan, dus stem dan maar niks.
Dus dan is het niet âmaar een pollâ tochhh
@Luzarl Ik gebruikte gender als voorbeeld maar gaat niet specifiek om dat probleem.
Maar meer over hoe er soms over alles gereageerd word. Iedereen heeft met wel heftige onderwerpen te maken toch? De een met gender, de ander met racisme en weer de ander met me too beweging, ga zo maar door. En er zijn altijd dingen of opmerkingen/âgrapjesâ die je als aanvallend of als kwetsend kan beschouwen. Maar je hoeft toch niet altijd gelijk het achterste van je tong te laten zien.
Soms lijkt wel of sommige als hyenaâs zitten te wachten zodat hun als hardste kunnen roepen hoe verkeerd en wat voor onrecht dit weer is.
Ik snap wat je bedoeltâŠ
Ben ik de enige die bang is dat Gerard Joling nog een x in zn eigen lach stikt.
- Ja ik hou ook elke x als hij zo overdreven lacht mn hart vast.
- Oh nee die man lacht al jaren zo belachelijk hij is getraind.
0 stemmers
Meer dat ie een keer zoveel Botox laat spuiten dat hij niet meer kan lachen en als een soort wassen beeld moet glimlachen