Van waar?
Ik pas daar XL niet zo lekker. Dat heb ik ook nog eens niet mee maar ik overleef de kou wel hoor! Wel bedankt!
C&A heeft ook fijne jassen die niet heel duur zijn!
Een winterjas van 50 euro⦠dat kan toch geen echt warme jas zijn? Ik heb het nog steeds koud in polyester jassen hoor. Prima voor de zomer, maar in de winter wil ik een dikke wollen met dicht op elkaar geweven draad (of hoe je dat noemt).
De zak chips aan haar mond zet om de laatste kruimels er uit te krijgen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zalando anders? Merken zoals Even & Odd hebben ook een Curvy lijn mocht dat het zijn.
Er zijn iig genoeg jassen beneden de 75,00 die lekker warm zijn.
Edit: als je een tussenjas of normale jas niet erg vind is dat natuurlijk prima. Wil alleen zeggen dat je ook met een niet zoān groot budget echt wel ergens een winterjas moet scoren.
Lief, maar ik heb al een paar keer gezegd dat ik het ook zonder jas prima red
Oh dit moest een schattig poppetje zijn
Sorry in dat geval
Geeft niks!
Je kunt ze ook in de sale kopen.
āuit de zak drinkenā noem ik dat
Ok chill dat je een fijne warme hebt gevonden
Ben ik de enige die het geluid van natte stof op stof een heel naar geluid vindt? Zoals het halen van een vlek uit je broek met een natte doek? Ik doe mijn oren dan dicht en mijn vriend verklaart me voor gek.
- Ja, dit heb ik ook!
- Nee, je bent inderdaad gek.
0 stemmers
Dit heb ik niet bij natte stof maar wel bij sommige andere stoffen. Als iemand het plafond van de auto aanraakt dan moet ik bijna overgeven van dat geluid.
Ben ik enige die als ik mijn haren was nog regelmatig aan Ethan van Lizzie McGuire denk, en dan besluit niet nog een keer mijn haar te wassen omdat iemand met zulk shiny haar wel rechtstreeks contact met de haargoden moet hebben?
- Ja je bent de enige, ik denk nooit aan Ethan. Of in ieder geval niet onder de douche
- Nee, ik vertrouw ook nog steeds op de bovennatuurlijke haarkrachten van Ethan
0 stemmers
Ben ik de enige die soms niet comfortabel kan liggen omdat ik mijn hart te hard voel kloppen in sommige houdingen? (ik kon hier dus vannacht niet door slapen omdat het echt een akelig gevoel is haha)
- Ja je bent de enige
- Nee dat heb ik ook
0 stemmers
En soms kan ik door mijn kleding heen als ik gewoon rustig zit mijn hart zien kloppen (en beweegt mijn borstkas dus), ben ik de enige?
- Ja je bent de enige
- Nee
0 stemmers
Als nu iedereen op ja stemt moet ik me misschien eens laten nakijken haha
Ik sta überhaupt versteld dat het blijkbaar een ding is om je haar 2x achter elkaar te wassen???
Ik heb dat zo ver ik weet 1x gedaan: toen ik een muur had gesloopt met verbouwen en er allemaal gruis in mn haar zat, want toen werd het maar niet zacht haha
Mijn leven is gebaseerd op leugens
Ik heb dat van mn kapster geleerd. Iets met dat je de eerste keer de oppervlakkige troep (stylingproducten etc.) uit je haar wast en de tweede keer je haar + hoofdhuid pas echt goed schoonmaakt.
Geldt dit ook als je geen stylingproducten gebruikt?