Vooral die spijs
al lust ik wel gevulde koeken en gevulde speculaas enzo dus eigenlijk snap ik mezelf niet. Komt vast door de combinatie met dat kleffe brood eromheen ofzo
Nee same here
. Ik doe het heel lekker op series op tv (terugkijken), gewoon lekker 1 aflevering per week.
En die vieze slappe ranzige rozijnen (of krenten?). Bah.
Omg zo lekker joh
Je hebt ook psychopaten die het dan uit de kerststol snijden. En je hebt ook superieure mensen, zoals ik, die hun hele snee kerststol besmeren met extra spijs.
Ik wou dat ze spijs in smeerbare vorm verkochten om als Nutella op je brood te doen.
Spijs is life
Hardop lachen om āsuperieure mensenā 

En dan oprecht zelf verrast zijn dat ik een narcist bleek uit die presidentenquiz
Uhu. Maar rozijnenbollen of krentenbollen (weet ook nooit wat het is) vind ik dan wƩl weer oke haha 
Vroeger hadden we trouwens een keer een stol met van dat gekonfijt fruit ofzoiets erin? Zoals maraschino kersen maar dan met een soort van laagje eromheen wat net op plastic leek. Omg die smaak overtrof zelfs iedere kerststol nog x 100. Zo intens goor
Ja ik vind krentenbollen dus heel lekker. En wijn ook. Maar in dat brood met die kleffe gore spijs? Blegh.
Wat je beschrijft met dat fruit? Word al misselijk als ik er alleen aan denkā¦
Ben ik de enige die het verschil niet kent tussen krenten en rozijnen?
- Ja je bent de enige, het verschil isā¦
- Nee ik ken het verschil ook niet
0 stemmers
Krenten zijn gedroogd toch?
Edit: oh nee nvm ik ga mān stem veranderen, het is gewoon een hele andere druif.
Maar rozijnen toch ook? (gedroogde druiven?)
Rozijnen zijn zuiniger dan krenten 
Hahahaha oh jee
Het zijn idd verschillende soorten druiven! En heeft ook iets te maken met hoe lang ze drogen.
Oh ok! Maar qua rozijnen heb je toch ook verschillende types? (van die grote, kleintjes, gele,ā¦) Ik snap precies niet de noodzaak voor het extra woord ākrentenā. En dat er bv zowel krentenbrood als rozijnenbrood is (daar is toch geen verschil in te bespeuren??).
Nee maar die kleine donkere zijn dus rozijnen en die grote gele zijn krenten? Ik moet ook steeds op google kijken hoor, ik heb geen idee 
en grote donkere dan? kleine gele??
Dat verkopen ze toch ook gewoon⦠op de bak afdeling van de supermarkt meid
Zolang er geen noten inzitten. Die verpesten de kerststol.